arek.w
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O arek.w
- Urodziny 21.03.1967
Informacje osobiste
-
Imię
Arek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
PL
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2004
-
arek.w obserwuje zawartość → Różnice w MAF specified / actual
-
Dlaczego mam takie duże różnice w MAF specified / actual w logach dynamicznych w grupie 003 ?
-
Pompowtryskiwacz na 3-cim pokazuje 0 ?, co to u licha ?
arek.w odpowiedział arek.w → na temat → Analizy logów
Synchro 1.1 na jałowych. Przy logach dynamicznych 004 pokazuje synchro od 1.1 do 3.9. Logowałem w pojedynkę, więc może logi nie są idealne ale widać o co chodzi.:manga Zastanawiam się dlaczego wraz z przyśpieszaniem zostaje opóźniony kąt wtrysku. Szczególnie po przekroczeniu 4000obr. W skrajnych przypadkach opóźnienie do wartości 3.9. http://vaglog.rtnet.pl/arek_w_124894.html -
Pompowtryskiwacz na 3-cim pokazuje 0 ?, co to u licha ?
arek.w odpowiedział arek.w → na temat → Analizy logów
Zaczęło się stopniowo. Warczenie pojawia się w czasie przyspieszania i zanika po osiągnięciu około 2000obr. Odgłos jakby nieszczelność w dolocie, pojawia się raczej od strony filtra powietrza. Wymieniłem wszystkie oringi na dolocie, przy okazji wyczyściłem intercooler, itd. i to samo. Wymieniłem też EGR bo stary mi się przycinał. Turbawka wyczyszczona. Ostatnio też na jałowym silnik nie pracuje jak wcześniej, ma coraz "twardszą" pracę. Cały dolot wydaje się być okey, więc myślałem, że to pompki. Skoro pompki to mało prawdopodobna przyczyna to pozostaje dwumasa czy coś podobnego ale to z kolei wg mnie mało prawdopodobne. Budą nie rzuca przy gaszeniu, czy tp. biegi chodzą okey. itd. Sam nie wiem. Głowica do remontu ? czy jeszcze coś innego ?. Sporo aut z tymi silnikami ma podbne problemy i nikt nie wie co to jest. Jeden robi głowicę, inny wymienia wałek rozrządu, jeszcze inny kombinuje z przepływką. -
Pompowtryskiwacz na 3-cim pokazuje 0 ?, co to u licha ?
arek.w odpowiedział arek.w → na temat → Analizy logów
A czy jest możliwość wykonania logów dynamicznych pracy pompek ? -
1.9 TDI 136km, AVF. Zaczęło mi turkotać w silniku i nie mogę znaleźć przyczyny. Raz tego nie ma, innym razem na ciepłym, jeszcze innym na zimnym. Ręce opadają Pompka do wymiany czy się zacięła ? Ewentualnie sterowanie siadło. Wyciągałem, czyściłem, nic nie pomogło. Pali bez problemu.Nie dymi. EGR sprawny, czysty. Proszę o uwagi. http://vaglog.rtnet.pl/arek_w_123506.html Dziękuję z góry.
-
Znalazłem. Gdyby kolejny lamer szukał to : Sterownik silnika znajduje się na podszybiu po stronie kierowcy. Jest zamknięty w plastikowej skrzynce. Do jej otwarcia potrzeba klucza ósemki.
-
Witam, Grzebie już drugi dzień i nie mogę znaleźć sterownika silnika w swoim pasku. Całe podszybie przeskanowałem. Gdzie on może się ukrywać ?. Pozdro Arek