Skocz do zawartości
TomekXXX

Po wymianie pompy i przygodach nowe LOGI 1.8T AWT

Rekomendowane odpowiedzi

No faktycznie póżno wstaje cisnienie zadane osiąga dopiero ponad 3 tyś, po puszczeniu nogi z gazu masz skok ciśnienia czyli cos z dv lub jej sterowaniem sprawdz cały wężyk od dv i zaworek sterujący pod kolektoerm n249 na vagu mozna zrobic test czy cyka, reszta ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czas wtrysku nadal jest odrobinę za długi.

Grupę 031 logowałeś dwa razy. Przypuszczam, że jeden log był statyczny, a drugi dynamiczny. W tym pierwszym sonda jest na bogato w drugim w miarę OK. To samo w grupie 033 wskazywałoby to duży problem ze składem mieszanki na wolnych obrotach.

Jeśli najpierw kasujesz błędy to nie ma sensu logować grupy 032. Pojeździj trochę i wtedy zobacz co tam się dzieje.

Co do turbo i DV to chłopaki wyżej wypowiedzieli się wystarczająco ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie grupy robiłem w czasie jazdy po prostu coś tam nie wyszło i musiałem nogę z gazu zdjąć.Błędów żadnych niema.W tygodniu założę inną DV i może turbo zmiennie.Mam inna turbinę i muszę w niej przełożyć stronę cieplną bo klapką west gaga jest urwana i jak to przełożę to muszę coś regulować.Przełożę wszystko łącznie z gruszką

Edytowane przez TomekXXX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli przełorzysz wszystko łocznie z gruchom to powino byc ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak patrze na podłączenie tej dv to wydaje mi się że jest źle podłączone ale muszę to sprawdzić

Edytowane przez TomekXXX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do DV to, aby go właściwie ocenić, logując grupę 115 należy zdjąć nogę z gazu i dopiero po chwili zatrzymać logowanie.

Turbo strasznie wolno wstaje, a jak się rozkręci to przeładowuje do samego końca. Sprawdź połączenie tego N75 bo jeżeli jest właściwe to zaworek jest niesprawny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro jeszcze raz sprawdzę.Co może być jeszcze ze to turbo późno wstaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe logi po montażu downpipe i regulacji westgata miał trochę luzu

02-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_134673.html

31-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_134677.html

32-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_134674.html

33-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_134675.html

20-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_134678.html

115-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_134679.html

115-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_134681.html

118-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_134680.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz duzo lepiej, turbinka ładnie wstaje, regulowałes tylko sztange czy cos jeszcze? musze też u siebie chyba tam zajrzeć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dalej to turbo kiepsko wstaje jak na k03

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności