german81 Zgłoś #41 Napisano 13 Kwietnia 2013 jak miałes odpieta sonde to komp nie brał jej wskazan pod uwage .wiec wyliczał dawke z przepływki i czujnika doładowanie i dodatkowo robi korekte +25 zeby zapobiec pracy silnika na ubogiej mieszance . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #42 Napisano 20 Kwietnia 2013 (edytowane) No i **** nikt w okolicy niema manometru,będę musiał kupić.Do czasu skasowania błędu 17511 auto nie jedzie.Co jeszcze mogę sprawdzić żeby nie stać w miejscu.A czy manometr od powietrza podejdzie jak podłącze go na trójniku ? Edytowane 20 Kwietnia 2013 przez TomekXXX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #43 Napisano 21 Kwietnia 2013 tak manometr od powietrza wystarczy . zrób jeszcze logi z bloku 115 tylko z odpieta wtyczka od n75 zobaczymy jak jest ustawiona gruszka bo strasznie kiepsko wstaje to twoje turbo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #44 Napisano 21 Kwietnia 2013 Jutro sprawdze to ciśnienie i zrobie te logi.Spalanie podniosło się do 18l na sto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #45 Napisano 26 Kwietnia 2013 Ciśnienie sprawdzone i jest 2.5 bara jak dodam gazu to spada do 2.W czasie jazdy to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #46 Napisano 26 Kwietnia 2013 Za niskie. Sprawdzałeś podczas jazdy pod obciążeniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #47 Napisano 26 Kwietnia 2013 Tak jest to samo.Dodam że robiłem to manometrem do pompowania kół,ale co zrobić jak nikt w okolicy niema takiego sprzętu.Czy pompa z A4 AEB podejdzie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #48 Napisano 26 Kwietnia 2013 Zapytaj Damiana wiem, że on komuś polecał nową pompę do 1.8T w dobrych pieniądzach W używki raczej szkoda się pchać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #49 Napisano 27 Kwietnia 2013 pompa padaka ,kup nowa pompe na e-autoparts maja w dobrej cenie boscha lub toprana . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #50 Napisano 28 Kwietnia 2013 A znacie numer samego wkładu pompy bo np. w InterCars oferują cała kompletną za 340 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #51 Napisano 29 Kwietnia 2013 a jakiej firmy jest ta pompa ? ---------- Dodano o 20:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:23 ---------- tu masz sam wkład w dobrej cenie http://e-autoparts.pl/pompa-paliwa-p-346396.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorzj Zgłoś #52 Napisano 29 Kwietnia 2013 Witam Z tej strony Grzegorz (POS-SMAK) byłem u ciebie w tamtym roku z paskiem 1,8T AEB automat mam dalej problemy ze spalaniem po uszczelnieniu silnika wymiana odmy trójników i silniczka tego na filtrze powietrza spalanie z 18l na 100km do dalej się utrzymuje układ wydechowy jest uszczelniony mam program PCMscan i pokazuje mi takie błędy która to jest sonda w katalizatorze DTC P0134 obwód sondy lambda (blok cyl.1czujnik 1?)wykryty brak aktywności P1196 nieznany diagnostyczny kod problemu proszę o wyjaśnienie Pozdrawiam ---------- Dodano o 22:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:27 ---------- Witam Z tej strony Grzegorz (POS-SMAK) byłem u ciebie w tamtym roku z paskiem 1,8T AEB automat mam dalej problemy ze spalaniem po uszczelnieniu silnika wymiana odmy trójników i silniczka tego na filtrze powietrza spalanie z 18l na 100km do dalej się utrzymuje układ wydechowy jest uszczelniony mam program PCMscan i pokazuje mi takie błędy która to jest sonda w katalizatorze DTC P0134 obwód sondy lambda (blok cyl.1czujnik 1?)wykryty brak aktywności P1196 nieznany diagnostyczny kod problemu proszę o wyjaśnienie Pozdrawiam wiadomość dla germana 81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #53 Napisano 30 Kwietnia 2013 pokazuje mi takie błędy która to jest sonda w katalizatorze Przecież AEB ma jedną sondę przed katalizatorem. Jak spojrzysz na kata od góry to powinieneś ją widzieć zaraz za turbiną Oba błędy dotyczą sondy. Pierwszy mówi o braku aktywności, a drugi o problemie z podgrzewaniem sondy. Niewykluczone, że padła, ale najpierw wypadało by ją pobadać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #54 Napisano 30 Kwietnia 2013 Grucha Grzesiek ma paska wersie amerykanska w której sa 2 sondy i sterownik który obsługuje te same kanały co w AWT tylko dalej nie ma czujnika cisnienia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #55 Napisano 30 Kwietnia 2013 wersie amerykanska w której sa 2 sondy O patrz Ty co rusz to jakaś ciekawostka Ps. Co nie zmienia faktu, że błędy tyczą się pierwszej sondy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #56 Napisano 5 Maja 2013 a jakiej firmy jest ta pompa ? ---------- Dodano o 20:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:23 ---------- tu masz sam wkład w dobrej cenie http://e-autoparts.pl/pompa-paliwa-p-346396.html Ta pompa jest 3 barowa a ja chyba potrzebuje 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #57 Napisano 5 Maja 2013 ty masz pompe i regulator 3 barowy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #58 Napisano 5 Lipca 2013 (edytowane) Witam ponownie długo tu nie zaglądałem ponieważ miałem wypadek i były ważniejsze rzeczy na głowie.Tak jak radziliście pompa wymieniona auto odżyło.Wklejam nowe lagi.Tyłko oglądajcie te z 5 lipca 20-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_133521.html 02-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_133522.html 31-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_133523.html 32-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_133525.html 33-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_133526.html 115-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_133524.html 118-http://vaglog.rtnet.pl/kozik179_133527.html Edytowane 5 Lipca 2013 przez TomekXXX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #59 Napisano 5 Lipca 2013 dalej turbo wstaje jak słon . sprawdz DV bo z logów wynika ze jest padniety i to jest powodem póznego wstawania turbiny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #60 Napisano 5 Lipca 2013 (edytowane) A reszta? Jak czs wtrysku?Dv była już podmieniana i też późno wstawało,powodem może być turbina? Ma już luz.Patrzysz na logi z 5 lipca Edytowane 5 Lipca 2013 przez TomekXXX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach