mwlodarc Zgłoś #1 Napisano 29 Marca 2013 Witam, Wróciłem z przeglądu (ASO Szewczyk) mojego passata i dowiedziałem się, że mam do wymiany: - drążki kierownicze tył a ponieważ tego elementu na stanie nie mieli, to nawet nie dzwonili. Podobnież cała wymiana (łącznie ze zbieżnością po) to około 1100zł. Nie dopytywałem więcej, bo chciałem najpierw sprawdzić ceny poza ASO i warunki mojego ubezpieczenia VW Life Time (najdroższy pakiet). Czy orientujecie się o jaki element chodzi? Dlaczego "tył"??? Wydawało mi się, że są dwa drążki z przodu... Podobnież bardzo często padają właśnie po około 60tys km. Zastanawiam się, czy VW Life Time nie powinno objąć takiej usterki (w najlepszej opcji mam praktycznie wszystko). Wiadomo: amortyzatory, klocki, to są elementy eksploatacyjne, ale drążki... ASO twierdzi, że odrzucą takie zgłoszenie - czy ktoś z forum miał doświadczenie z tym ubezpieczeniem i elementami zawieszenia? Pozdrawiam, Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #2 Napisano 29 Marca 2013 Ja wymieniałem te drążki. Kupiłem zamienniki coś koło 200zł, wymiana we własnym zakresie, zbieżność poza ASO 150zł. Przed wymianą chciałem właśnie zbieżność ustawić bo mi jedną oponę z tyłu jadło. Pojechałem do ASO i tam właśnie padła diagnoza. Koszy jakie mi powiedzieli wyglądały podobnie do Twoich. Na temat ubezpieczenia się nie wypowiadam bo nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t nowak Zgłoś #3 Napisano 29 Marca 2013 Ja w zeszlym roku wymienialem je w ASO Danelczyk koszt 550zl z wymina + zbieznosc.(do tego doszedl przeglad rozszezony,wymiana przekladni kier.,podpor wahaczy,klockow tyl,modul blokady kolumny kier. i rozrzad laczny koszt prawie 8tys) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ml000 Zgłoś #4 Napisano 30 Marca 2013 (edytowane) Witam,Wróciłem z przeglądu (ASO Szewczyk) mojego passata i dowiedziałem się, że mam do wymiany: - drążki kierownicze tył a ponieważ tego elementu na stanie nie mieli, to nawet nie dzwonili. Podobnież cała wymiana (łącznie ze zbieżnością po) to około 1100zł. Nie dopytywałem więcej, bo chciałem najpierw sprawdzić ceny poza ASO i warunki mojego ubezpieczenia VW Life Time (najdroższy pakiet). Czy orientujecie się o jaki element chodzi? Dlaczego "tył"??? Wydawało mi się, że są dwa drążki z przodu... Podobnież bardzo często padają właśnie po około 60tys km. Zastanawiam się, czy VW Life Time nie powinno objąć takiej usterki (w najlepszej opcji mam praktycznie wszystko). Wiadomo: amortyzatory, klocki, to są elementy eksploatacyjne, ale drążki... ASO twierdzi, że odrzucą takie zgłoszenie - czy ktoś z forum miał doświadczenie z tym ubezpieczeniem i elementami zawieszenia? Pozdrawiam, Marcin Witaj. Miałem identyczną sytuację w grudniu 2012 przebieg 103 tyś, gość z ASO podczas wymiany gwarancyjnej na VW Life Time Full przekładni kierowniczej stwierdził odklejające się gumki w tylnych drążkach (koszt naprawy 1100pln.) Zgłosił to na Life Time, niestety wymiana została odrzucona. Gość z ASO powiedział że te drążki nie występują w zamiennikach, sam temat przerobił na swoim passacie. Ja osobiście nie szukałem ( kolega wyżej pisał że są???). Mi gumki podkleili i na razie jest git, ale jak znam życie to zaraz się rozlecą!!! Sam jestem zainteresowany co to za zamienniki, jaka firma?? Itd. Mam z Etki cały wykaz części, w sumie 14 pozycji . Najważniejsze to drążek kierowniczy lewy 1K0501529F i prawy 1K0501530C, cała reszta to jakieś osłonki, nakrętki itd., jakby co to te numerki tez posiadam! Cena części 587, 41 z Vat, robocizna 275pln + 230pln zbieżność. Poz/Michał Edytowane 30 Marca 2013 przez ml000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #5 Napisano 30 Marca 2013 Sam jestem zainteresowany co to za zamienniki, jaka firma?? Itd. http://sklep.intercars.com.pl/?search=1K0501529F#/x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #6 Napisano 30 Marca 2013 ASO twierdzi, że odrzucą takie zgłoszenie - czy ktoś z forum miał doświadczenie z tym ubezpieczeniem i elementami zawieszenia? mi VAGAS nie uznał zawieszenia skrzyni biegów i dolną poduszkę reakcyjną twierdząc że elementy gumowe nie podlegaja GW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sygar Zgłoś #7 Napisano 30 Marca 2013 U mnie przy pierwszym przeglądzie 24 tys stwierdzili również w/w drążki do wymiany na szczęście w ramach gwarancji.Gość z serwisu powiedział że pierwszy raz sie spotkali żeby przy tak niskim przebiegu drążki były do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robibobi Zgłoś #8 Napisano 30 Marca 2013 A możecie napisać jakie były objawy ich zużycia? Mój pływa podrodze jak wściekły czy to może być właśnie to? Dodam, że cały przód mam zrobiony od A do Z. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minime Zgłoś #9 Napisano 30 Marca 2013 Pływajacy tył to dokladnie to o czym piszą koledzy. Mam podobnie i czeka mnie wymiana. ?.rozpiske na ponad 1000 mam z ASO M. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #10 Napisano 30 Marca 2013 jakie były objawy ich zużyciapisałem na początku - ścinanie wewnętrznej strony opony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mwlodarc Zgłoś #11 Napisano 3 Kwietnia 2013 Dzięki za odpowiedź! Jeśli VAGAS nie uzna mi reklamacji, to pozostanie mi wymiana na własny koszt, a wówczas poza ASO. Czy te pozostałe części - jak piszesz: osłonki, nakrętki, itd. - są również wymieniane? Pytam, bo na razie wyobrażam to sobie tak: - kupuję części: drążek kierowniczy lewy 1K0501529F i prawy 1K0501530C (np. Febi) - w zasadzie ktokolwiek mi to wymienia (stąd pytanie o pozostałe części, bo nie wiem czy nie będzie czegoś brakowało) - ustawiam zbieżność w sprawdzonym miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #12 Napisano 3 Kwietnia 2013 Do wymiany drążków potrzebne mi były: - drążki - nic więcej Śruby, podkładki zostały te co były. Ale to już indywidualna sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mwlodarc Zgłoś #13 Napisano 3 Kwietnia 2013 Mam z Etki cały wykaz części, w sumie 14 pozycji . Najważniejsze to drążek kierowniczy lewy 1K0501529F i prawy 1K0501530C, cała reszta to jakieś osłonki, nakrętki itd., jakby co to te numerki tez posiadam!Cena części 587, 41 z Vat, robocizna 275pln + 230pln zbieżność. Jeśli to nie jest dla Ciebie kłopot, to podaj numerki pozostałych części - sprawdzę co to dokładnie jest, to w razie czego zamówię (jeśli wygląda na nietypowe). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
potenza Zgłoś #14 Napisano 25 Marca 2014 pływanie auta po drodze to łączniki stabilizatora,bardzo czesto padają wraz z drążkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach