Skocz do zawartości
mwlodarc

B6 drążki kierownicze (tył???) do wymiany po 64tys km

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wróciłem z przeglądu (ASO Szewczyk) mojego passata i dowiedziałem się, że mam do wymiany:

- drążki kierownicze tył

a ponieważ tego elementu na stanie nie mieli, to nawet nie dzwonili.

Podobnież cała wymiana (łącznie ze zbieżnością po) to około 1100zł.

Nie dopytywałem więcej, bo chciałem najpierw sprawdzić ceny poza ASO i warunki mojego ubezpieczenia VW Life Time (najdroższy pakiet).

Czy orientujecie się o jaki element chodzi? Dlaczego "tył"??? Wydawało mi się, że są dwa drążki z przodu... Podobnież bardzo często padają właśnie po około 60tys km.

Zastanawiam się, czy VW Life Time nie powinno objąć takiej usterki (w najlepszej opcji mam praktycznie wszystko). Wiadomo: amortyzatory, klocki, to są elementy eksploatacyjne, ale drążki... ASO twierdzi, że odrzucą takie zgłoszenie - czy ktoś z forum miał doświadczenie z tym ubezpieczeniem i elementami zawieszenia?

Pozdrawiam,

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem te drążki. Kupiłem zamienniki coś koło 200zł, wymiana we własnym zakresie, zbieżność poza ASO 150zł.

Przed wymianą chciałem właśnie zbieżność ustawić bo mi jedną oponę z tyłu jadło. Pojechałem do ASO i tam właśnie padła diagnoza. Koszy jakie mi powiedzieli wyglądały podobnie do Twoich.

Na temat ubezpieczenia się nie wypowiadam bo nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w zeszlym roku wymienialem je w ASO Danelczyk koszt 550zl z wymina + zbieznosc.(do tego doszedl przeglad rozszezony,wymiana przekladni kier.,podpor wahaczy,klockow tyl,modul blokady kolumny kier. i rozrzad laczny koszt prawie 8tys)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Wróciłem z przeglądu (ASO Szewczyk) mojego passata i dowiedziałem się, że mam do wymiany:

- drążki kierownicze tył

a ponieważ tego elementu na stanie nie mieli, to nawet nie dzwonili.

Podobnież cała wymiana (łącznie ze zbieżnością po) to około 1100zł.

Nie dopytywałem więcej, bo chciałem najpierw sprawdzić ceny poza ASO i warunki mojego ubezpieczenia VW Life Time (najdroższy pakiet).

Czy orientujecie się o jaki element chodzi? Dlaczego "tył"??? Wydawało mi się, że są dwa drążki z przodu... Podobnież bardzo często padają właśnie po około 60tys km.

Zastanawiam się, czy VW Life Time nie powinno objąć takiej usterki (w najlepszej opcji mam praktycznie wszystko). Wiadomo: amortyzatory, klocki, to są elementy eksploatacyjne, ale drążki... ASO twierdzi, że odrzucą takie zgłoszenie - czy ktoś z forum miał doświadczenie z tym ubezpieczeniem i elementami zawieszenia?

Pozdrawiam,

Marcin

 

Witaj.

Miałem identyczną sytuację w grudniu 2012 przebieg 103 tyś, gość z ASO podczas wymiany gwarancyjnej na VW Life Time Full przekładni kierowniczej stwierdził odklejające się gumki w tylnych drążkach (koszt naprawy 1100pln.) Zgłosił to na Life Time, niestety wymiana została odrzucona.

Gość z ASO powiedział że te drążki nie występują w zamiennikach, sam temat przerobił na swoim passacie. Ja osobiście nie szukałem ( kolega wyżej pisał że są???). Mi gumki podkleili i na razie jest git, ale jak znam życie to zaraz się rozlecą!!!

Sam jestem zainteresowany co to za zamienniki, jaka firma?? Itd.

Mam z Etki cały wykaz części, w sumie 14 pozycji . Najważniejsze to drążek kierowniczy lewy 1K0501529F i prawy 1K0501530C, cała reszta to jakieś osłonki, nakrętki itd., jakby co to te numerki tez posiadam!

Cena części 587, 41 z Vat, robocizna 275pln + 230pln zbieżność.

Poz/Michał

Edytowane przez ml000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ASO twierdzi, że odrzucą takie zgłoszenie - czy ktoś z forum miał doświadczenie z tym ubezpieczeniem i elementami zawieszenia?

mi VAGAS nie uznał zawieszenia skrzyni biegów i dolną poduszkę reakcyjną

twierdząc że elementy gumowe nie podlegaja GW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy pierwszym przeglądzie 24 tys stwierdzili również w/w drążki do wymiany na szczęście w ramach gwarancji.Gość z serwisu powiedział że pierwszy raz sie spotkali żeby przy tak niskim przebiegu drążki były do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A możecie napisać jakie były objawy ich zużycia? Mój pływa podrodze jak wściekły czy to może być właśnie to? Dodam, że cały przód mam zrobiony od A do Z.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pływajacy tył to dokladnie to o czym piszą koledzy.

Mam podobnie i czeka mnie wymiana. ?.rozpiske na ponad 1000 mam z ASO

 

M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie były objawy ich zużycia
pisałem na początku - ścinanie wewnętrznej strony opony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź!

Jeśli VAGAS nie uzna mi reklamacji, to pozostanie mi wymiana na własny koszt, a wówczas poza ASO.

Czy te pozostałe części - jak piszesz: osłonki, nakrętki, itd. - są również wymieniane?

Pytam, bo na razie wyobrażam to sobie tak:

- kupuję części: drążek kierowniczy lewy 1K0501529F i prawy 1K0501530C (np. Febi)

- w zasadzie ktokolwiek mi to wymienia (stąd pytanie o pozostałe części, bo nie wiem czy nie będzie czegoś brakowało)

- ustawiam zbieżność w sprawdzonym miejscu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany drążków potrzebne mi były:

- drążki

- nic więcej ;)

Śruby, podkładki zostały te co były. Ale to już indywidualna sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam z Etki cały wykaz części, w sumie 14 pozycji . Najważniejsze to drążek kierowniczy lewy 1K0501529F i prawy 1K0501530C, cała reszta to jakieś osłonki, nakrętki itd., jakby co to te numerki tez posiadam!

Cena części 587, 41 z Vat, robocizna 275pln + 230pln zbieżność.

 

Jeśli to nie jest dla Ciebie kłopot, to podaj numerki pozostałych części - sprawdzę co to dokładnie jest, to w razie czego zamówię (jeśli wygląda na nietypowe).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pływanie auta po drodze to łączniki stabilizatora,bardzo czesto padają wraz z drążkami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności