krzysztofn1983 Zgłoś #1 Napisano 24 Lutego 2013 Witam. Mam pytanko odnośnie tylnych odboi tzw. "bałwanków" w passacie b5 FL. Czy te odboje powinny znajdować się cały czas w mocowaniu tylnego amortyzatora? Bo u mnie te odboje spadły i widać rurkę teleskopa, również podczas przejeżdżania przez nierówności, dziury w jezdnii itp, słychać pukanie jakby plastik o plastik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #2 Napisano 24 Lutego 2013 u mnie cały czas się trzymają w mocowaniu , do czegoś w końcu ono służy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzior2 Zgłoś #3 Napisano 24 Lutego 2013 Ja się spytam jakiej ona są długości te bałwanki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #4 Napisano 24 Lutego 2013 Witam. Mam pytanko odnośnie tylnych odboi tzw. "bałwanków" w passacie b5 FL. Czy te odboje powinny znajdować się cały czas w mocowaniu tylnego amortyzatora? Bo u mnie te odboje spadły i widać rurkę teleskopa, również podczas przejeżdżania przez nierówności, dziury w jezdnii itp, słychać pukanie jakby plastik o plastik. jak masz popekane odboje to lepiej je wymien to grosze kosztuje , bo z czasem padna ci amortyzatory , wiem sam po sobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #5 Napisano 24 Lutego 2013 temat do ogarnięcia w 20-30minut a kpl osłon z odbojami 50-70zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@Ti Zgłoś #6 Napisano 24 Lutego 2013 odboje powinny być włożone w górny kielich jak się nie trzymają to do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c-k Zgłoś #7 Napisano 19 Października 2013 A jak wymieniać to parami czy wystarczy jeden jak tylko jeden jest pęknięty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_osinski Zgłoś #8 Napisano 20 Października 2013 A jak wymieniać to parami czy wystarczy jeden jak tylko jeden jest pęknięty? Jeden jest pęknięty ale drugi też jest podejrzewam nie lepszy. Zresztą elementy takie jak zawieszenie zawsze wymienia się parami. Tak przy okazji wymiana bardzo prosta, wystarczy standardowy zestaw kluczy i podnośnik:) Koszt jaki ja poniosłem 70zł za komplet, jakieś 2-3 godziny pracy + 2 piwka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c-k Zgłoś #9 Napisano 20 Października 2013 Jeszcze pytanie... Tam są takie osłony plastikowe.Je też wymienić,czy tylko same bałwanki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #10 Napisano 20 Października 2013 Jeszcze pytanie...Tam są takie osłony plastikowe.Je też wymienić,czy tylko same bałwanki? Razem z osłonami. Zazwyczaj bałwanki są w komplecie z osłonami. Dodatkowo zwróć uwage aby te osłony były dłuże tak aby osłaniały całe tłoczysko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c-k Zgłoś #11 Napisano 20 Października 2013 Myślę,że w sklepie motoryzacyjnym dobiorą odpowiednio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c-k Zgłoś #12 Napisano 12 Września 2016 Amory mam do wymiany bo leją. Bałwanki z osłoną plastikową mam popękane i spadły na dół i przez to przy najeździe na nierówność słychać stuki. Pytanie czy zostawić tak jak jest czy ściągnąć ten plastik żeby nie stukało skoro i tak amory do wymiany? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madzeg Zgłoś #13 Napisano 12 Września 2016 Witam u mnie po wymianie zawieszenia na MTS gwint, nowe opony, nowe klocki hamukcowe, przy predkosci 140-150 zaczyna mi szarpac kierownica co moze byc przyczyna? Balans opon, cisnienie w oponach, za twarde auto i bez obciazenia? prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #14 Napisano 12 Września 2016 Amory mam do wymiany bo leją.Bałwanki z osłoną plastikową mam popękane i spadły na dół i przez to przy najeździe na nierówność słychać stuki. Pytanie czy zostawić tak jak jest czy ściągnąć ten plastik żeby nie stukało skoro i tak amory do wymiany? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Skoro odboje latają i pukaja to usunąć je całkowicie z osłonami. Będą nowe amory to założyć komplet nowych odboi z oslonami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach