banshee Zgłoś #21 Napisano 11 Marca 2013 To może coś w elektryce. Zanika masa, albo wilgoć w kompie. Jak już odpalisz na zimnym i zgasisz go po chwili to później jak zapala? Czyli pompa podmieniona i ten zawór też? Może trzeba by spróbować podać paliwo z butelki od razu do pompy, żeby sprawdzić czy to nie wina powietrza w układzie. Pomiar sprężania robiony był na ciepło czy na zimno po dłuższym postoju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #22 Napisano 11 Marca 2013 jak juz odpali i zaraz zgasze to odpala bez problemu do momentu az całkiem wystygnie jakies 8-10 h stania sprezenie nie wiem jak było mierzone bo to mechanik mierzył pod czas tego krecenia jest czarna chmura za autem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #23 Napisano 11 Marca 2013 Skąd masz pewność, że nowa pompa też nie jest zużyta? Była wyciągnięta ze sprawnego silnika, którego widziałeś przed rozbiórką? Jeśli kompresja jest ok a jest, to pompa jest do weryfikacji na stole pomiarowym oraz wtryski do sprawdzenia na maszynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #24 Napisano 11 Marca 2013 pompa wyciągnięta z sprawnego silnika a po 2 nie wierze ze 2 różne pompy były by w tym samym stopniu zużyte po założeniu 2 pompy nie było ani poprawy ani pogorszenia końcówki wtrysków zakładane nowe+ ustawianie ciśnienia dodam ze potrafi zapalić czasami dobrze a czasami tragicznie przy tej samej temperaturze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #25 Napisano 11 Marca 2013 Trzeba po kolei eliminować w tym przypadku. Może podmień ten nastawnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #26 Napisano 11 Marca 2013 no tak tylko przydał by mi sie jakis mechanik ogarniety bo sam nastawnika nie podmienie bo nie mam z kat a u 2 ostatniech to wymieniłem pompe za 700 zł i wtryski za 800zł. 1,5 tysiaca wydałem a poprawy nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #27 Napisano 12 Marca 2013 Ta 2 pompa była z nastawnikiem? Skoro już takie inwestycje zrobiłeś bez skutku to ja obstawiam układ elektryczny - komputer lub słaba masa gdzieś w wiązce. Pisałeś że masz teraz ori kości w sterowniku, czy aby tam coś przypadkiem nie styka? Jakiś zimny lut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #28 Napisano 12 Marca 2013 2 pompa była z nastawnikiem a jak myślisz gdzie można szukać słabej masy a zimne luty to tylko wymiana kompa żebym tylko miał z kat go podmienić ale będę próbował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #29 Napisano 12 Marca 2013 Podejrzewam, że coś jest z kompem, dlatego że ta dawka również nie jest odpowiednia. Może podstawki w ecu od kości nie stykają, bo zapewne masz je wlutowane podczas robienia chipa. Ale to tylko moje podejrzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #30 Napisano 12 Marca 2013 komp jest seria wienc raczej nie był lutowany ale zimne luty moga byc poszukam cos na podmianke moze pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #31 Napisano 20 Marca 2013 witam mam jeszcze jedno pytanie który pin w wtyczce od pompy wtryskowej podaje napięcie na nastawnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #32 Napisano 31 Marca 2013 Grupy: 004,001,004,001 - http://vaglog.rtnet.pl/blaks16_120296.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/blaks16_120297.html Czy możecie spojrzeć na log 004 podczas odpalania wyprzedzenie kontu wtrysku zadany jest 9.9 a aktualny 0.0 czy tak powinno być podczas odpalania???????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #33 Napisano 31 Marca 2013 Oczywiście, że jest poprawnie. Wyprzedzenie kąta wtrysku w actual zmieni się dopiero jak pompa wytworzy odpowiednie ciśnienie, które spowoduje wyprzedzenie kąta wtrysku - w trakcie kręcenia rozrusznikiem lub po odpaleniu silnika. Dlatego też reguluje się statyczny kąt wtrysku aby start silnika nie był koszmarem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #34 Napisano 31 Marca 2013 To dobrze myślałem ze w tym tkwi problem ale jednak widzę ze nie dobra będę szukał dalej Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach