pokut Zgłoś #1 Napisano 6 Lutego 2013 Witam. Mam problem z alarmem w passacie B5. Zamykam pilotem drzwi odrazu załancza się syrena, nieraz zdarzy się ze jest wszystko ok ale po chwili załączy się i tak syrena. Gdzies wyczytałem ze jest to uszkodzony mikrowłącznik zamka i teraz moje pytanie brzmi czy mozna zdiagnozowac Vagiem który zamek wymienic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #2 Napisano 6 Lutego 2013 odczytać błędy w module komfortu i będzie jasne co robić , wymiana albo ( od tego bym zaczął) przelutować zimne luty + sprawdzić mikrostyk ten co idą do niego 2 kabelki + wiązki do modułu oraz kostki co są po drodze od drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pokut Zgłoś #3 Napisano 7 Lutego 2013 Wyszły mi tylko 3 błędy 912, 944, 953, ciekawi mnie co to jest za błąd układu czasowego oświetlenia kabiny żadnego zamka nie wyrzuca ze jest uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #4 Napisano 7 Lutego 2013 jeżeli dobrze myślę chodzi o układ wewnątrz modułu komfortu który odpowiada za oświetlenie , pytanie jak masz podpięty alarm jak pod światełka to masz rozwiązanie, niestety ale raczej pozostaje wymiana albo dobry elektryk, najlepiej znaleźć kogoś lub umówić się przy zakupie używanego osobiście na zasadzie będzie działać biorę nie będzie to dzięki i masz na piwo reszta błędów to Włącznik elektryczny szyby przód lewy E40 oraz Ogrzewanie lusterka strona pasażera (Z5) , - szyba - rozebrać włącznik i wyczyścić w środku powinno skasować błąd, jak nie to kostka albo kabel , co do lusterka pewnie mata spalona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pokut Zgłoś #5 Napisano 9 Lutego 2013 (edytowane) Ogólnie rozważam założenie innego alarmu (niefabrycznego), poprostu mam tylko jeden kluczyk, a w takim niefabrycznym alarmie bede miał więcej bajerów i 2 kluczyki. Jeżeli zmienie alarm to juz nie bedzie szedł przez moduł komfortu i juz nie bedzie cyrków od oswietlenia ? Nie wiem czy dobrze kombinuje. Moze ze cos z przewodami do modułu komfortu bo wyskoczą mi 3 błędy w vagu 2 skasuje i nie wracają a zostaje tylko od maty lusterka. Wtedy świeże po skasowaniu błędów przez pare dni jest dobrze syrena się nie załancza przy uzbrajaniu alarmu. Edytowane 9 Lutego 2013 przez pokut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Robson 47 Zgłoś #6 Napisano 9 Lutego 2013 Witam,przepraszam,że się przyklejam,ale mój problem jest podobny ,tylko,że świeci mi cały czas oświetlenie wnętrza i w drzwiach,od strony kierowcy,centralny nie działa ani z pilota ani z kluczyka tylko w sterowaniu na drzwiach,nie wiem co padło,proszę moderatora o nie kasowanie mojego wpisu tylko jakąś pomoc,dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #7 Napisano 9 Lutego 2013 Witam,przepraszam,że się przyklejam,ale mój problem jest podobny ,tylko,że świeci mi cały czas oświetlenie wnętrza i w drzwiach,od strony kierowcy,centralny nie działa ani z pilota ani z kluczyka tylko w sterowaniu na drzwiach,nie wiem co padło,proszę moderatora o nie kasowanie mojego wpisu tylko jakąś pomoc,dziękuję. Mikrostyk ,zimne luty w zamku w drzwiach kierowcy. Wymontować zamek i obejrzeć ,gdzies na forum jest manual z fotkami ,jak znajdę to wstawię link Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Ert Zgłoś #8 Napisano 9 Lutego 2013 U mnie po otwarciu drzwi pasażera nie zapala się światło w drzwiach i oświetlenie środka to też będzie mikrowłocznik w zamku? vag coś powie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #9 Napisano 9 Lutego 2013 U mnie po otwarciu drzwi pasażera nie zapala się światło w drzwiach i oświetlenie środka to też będzie mikrowłocznik w zamku? vag coś powie? Vag nie koniecznie Ci coś pokaże ,bo sygnał jest taki jak by po prostu drzwi zamknięte były:manga(to można sprawdzic w blokach pomiarowych w module komfortu) Ale wina lezy na 99% po stronie tego mikrowłącznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #10 Napisano 11 Lutego 2013 (edytowane) Witam mam podobny problem ale ja miałem objawy takie ze nie włączał się buzer od zostawionych świateł jak otwarte były drzwi kierowcy , brak oświetlenia górnego i dolnego. zmieniłem dzisiaj mikrostyk zmieniłem tylko górną jego część. ten mały "cycek" plastikowy po prostu pękł i go nie było wymieniłem "cycek" góre i teraz tragedia. Drzwi otwieram swiatło gaśnie to w drzwiach, drzwi zamkne światełko sie zapala, Przez takie zachowanie nie moge zamknąć auta bo widzi że drzwi kierowcy są otwarte (w rzeczywistości zamknięte) ogólnie wszystko działa na odwrót i jeszcze mam błąd tylnych lewych drzwi. nie wiem czy to ma z tym zachowaniem związek. zamek poskładałem tak jak był nic nie lutowałem. Auto świeżo kupiłem i się zastanawiam co w nim siedzi bo auto potrzebne siostrze. oto logi potrzebuje pilnie sugestii co się dzieje VAG-COM Version: Release 704.1 Data version: 20070422 Friday,18,January,2008,00:12:26:46862 Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77 Mileage: 181540km/112803miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: None Part No: 071 906 018 L Component: MOTRONIC M3.8.3 HS V01 Coding: 00031 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 07-10 - Signal too Low - Intermittent Readiness: 0000 1001 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.LBL Part No: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D36 Coding: 04275 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL Part No: 3B1 907 044 D Component: CLIMATRONIC D2.1 Coding: 05000 Shop #: WSC 00028 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL Part No: 6Q0 909 605 C Component: 05 AIRBAG VW6 0002 Coding: 12341 Shop #: WSC 00028 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx2-17.LBL Part No: 3B0 920 822 Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V25 Coding: 05155 Shop #: WSC 00012 Part No: IMMO Component: IDENTNR: VWZ7Z0X2173994 IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X2173994 4 Faults Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL Part No: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00004 Shop #: WSC 00028 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL Part No: 1J0 959 799 AH Component: 3C Zentral-SG Komf. 00 Part No: 1J0959801H Component: 3C Tőrsteuerger. FS0002r Part No: 1J0959802J Component: 3C Tőrsteuerger. BF0002r Part No: 1J4959811D Component: 3C Tőrsteuerger. HL0002r Part No: 1J4959812D Component: 3C Tőrsteuerger. HR0002H 2 Faults Found: 01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 35-00 - - 00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 54-10 - Incorrectly Equipped - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 1J0-035-15x-56.LBL Part No: 1J0 035 152 E Component: Radio PHO 0002 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - End ------------------------------------------------------------------------------------------------- po skasowaniu zostały tylko od centralnego zamka błedy. Edytowane 11 Lutego 2013 przez stinger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #11 Napisano 11 Lutego 2013 (edytowane) pierwsze błędy wskazuja o zby niskim napieciu zasilania 1 Fault Found:00668 - Supply Voltage Terminal 30 07-10 - Signal too Low - Intermittent Readiness: 0000 1001 W liczniku brak połączenia na kostce zielonej(sprawdzić wiązkę) Generalnie sprawdzić stan i zasilanie z baterii ,sprawdzić czy aby moduł komfortu nie pływa. a błąd samego centralnego ,to pamietam ,ze miałem kiedyś przypadek ze nie działął mi tylny lewy zamek a vag pokazywał mi błąd zamka drzwi kierowcy, a u Ciebie jest na odwrót, zmieniłem dzisiaj mikrostyk zmieniłem tylko górną jego część. ten mały "cycek" plastikowy po prostu pękł i go nie było wymieniłem "cycek" góre i teraz tragedia. Jak mniemam to rozbierałeś mikrostyk ,wiec musiałeś go poskładać źle, albo coś Ci uciekło i dlatego teraz masz na odwrót jak, zamkniety to daje sygnał otwarty. rozbierz to jeszcze raz a najlepiej to wymień cały mikrostyk. Edytowane 11 Lutego 2013 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #12 Napisano 11 Lutego 2013 ok rozbierałem mikrostyk ale poskładałem wszystko jak w oryginale. jesli zamykam drzwi to mikrostyk i jego "cycek" pozostaje wciśniety wewnątrz mikrostyku czyli rozwiera styki w nim samym? potwierdź że dobrze mówie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #13 Napisano 11 Lutego 2013 Nie mam tu pod ręką takiego mikrostyka aby go pomierzyć jak działa ,ale sam napisałeś,że przed wymianą tego "cycka " nie działał tylko " buzer od zostawionych świateł jak otwarte były drzwi kierowcy , brak oświetlenia górnego i dolnego" A po naprawie takie cuda ,Wiec chyba logiczne ,że coś jest nie tak z tym co naprawiałeś . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #14 Napisano 11 Lutego 2013 (edytowane) logicznie moze i tak. Ale poatrz mikrostyk jak go wciśniesz to rozłącza obwód. stary mikrostyk miał ułamana końcówkę ten cycek i nie dało sie go wcisnąć poprzez zamknięcie zamka. Czyli mikrostyk był cały czas zwarty czyli drzwi były cały czas otwarte dlatego przed wymianą drzwi podczas drogi zamykały sie po 15km/h a zaraz po tym otwierały sie tylko drzwi kierowcy. Wtedy styk był zwarty czyli cycek w górze a że go nie było to zamek nie mógł go wcisnąć czyli rozłączyć. ale mimo wszystko nic się nie świeciło w drzwiach ani w dachu. I teraz jak włożyłem tylko cycek to powinno normalnie działać. Zastanawia mnie tylko dlaczego jak mikrostyk (był zepsuty) miał zwarte połączenie to nie paliły sie lampki a moze winne są mikrostyki w zamku te w obudowie plastikowej obok silniczka? Może masz schemat instalacji zamka? Edytowane 11 Lutego 2013 przez stinger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #15 Napisano 11 Lutego 2013 (edytowane) Schemat mam ,ale nie na tym komputerze ,wieczorem go wstawię jak będę w domu.to sobie sprawdzisz styki zwierne i rozwierne. podaj tylko model (silnik) rocznik i miesiąc samochodu. Edytowane 11 Lutego 2013 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #16 Napisano 11 Lutego 2013 (edytowane) Passat sedan 2000 rok miesiąc luty silnika 2,3 benzyna 150 KM AGZ Edytowane 11 Lutego 2013 przez stinger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #17 Napisano 11 Lutego 2013 (edytowane) Oto schematy.przednich drzwi kierowcy styki po prawej stronie silniczka odpowiadają za sygnał zamkniętych drzwi(schemat przedstawia pozycje mikrostyku przy drzwiach zamkniętych. I lewego tyłu. W załączniku masz lepsza rozdzielczość zdjęć. schemat.rar Edytowane 11 Lutego 2013 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #18 Napisano 13 Lutego 2013 (edytowane) dzięki za schemat upewniłem się że jest wszystko ok. I po chwili namysłu i przejżeniu paru zdjęć mikrostyku(oryginału i zamienników), znalazłem dlaczego mikrostyk działał odwrotnie przycisk załżyłem na blaszke naciskał blaszkę a nie sprężynkę, Jak go otwierałem nie zwróciłem uwagi jak jest zmontowany. a krzywka w zamku akurat na końcu ma wgłębienie i ten cycek wyskakuje do góry i wtedy działa ok. był po prostu nie w tym miejscu. Bede w domu postaram sie zamieścić zdjecia. Lecz naprawa nie rozwiązała wszystkich moich problemów bo nadal nie zapala światła w drzwiach i góry, nie ma brzęczyka od świateł. i jest jeszcze jeden problem nie zamyka dzrzwi jak włoże kluczyc w zamek od pasażera jest ok ale od kierowcy nic sie nie dzieje po przytrzymaniu okna nie podnoszą sie. i jest błąd CAN ale to chyba sobie odpuszcze narazie, do wiosny zostawie. Może jakieś pomysły? Całego CANa trzeba przejżeć? Edytowane 13 Lutego 2013 przez stinger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #19 Napisano 13 Lutego 2013 znalazłem dlaczego mikrostyk działał odwrotnie przycisk załżyłem na blaszke naciskał blaszkę a nie sprężynkę, Jak go otwierałem nie zwróciłem uwagi jak jest zmontowany. Pisałem ze źle poskładałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach