zbigniewz01@ Zgłoś #41 Napisano 6 Kwietnia 2013 Panowie,mam takie pytanie.Lańcuszek zmienia fazy rozrządu tak, a ten czujnik z tyłu to jest Halla tak? Do niego dochodzi kostka na dwa piny.Z tego co sprawdziłem to na kostce jest 'PLUS" drugi nie ma minusa,czyli po zadziałaniu czujnika nastepuje przejście plusa przez czujnik i drugim przewodem wraca gdzieś tam dając sygnał do zmiany faz rozrządu tak? i samochód dostaje kopa. dobrze mówie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gumisiek Zgłoś #42 Napisano 28 Maja 2013 Panowie,mam takie pytanie.Lańcuszek zmienia fazy rozrządu tak, a ten czujnik z tyłu to jest Halla tak? Do niego dochodzi kostka na dwa piny.Z tego co sprawdziłem to na kostce jest 'PLUS" drugi nie ma minusa,czyli po zadziałaniu czujnika nastepuje przejście plusa przez czujnik i drugim przewodem wraca gdzieś tam dając sygnał do zmiany faz rozrządu tak? i samochód dostaje kopa. dobrze mówie? Witam nie jestem do końca pewien , ale wcześniej opisałem działanie czujnika i jego budowę. Drugim przewodem sygnał nie wraca wydaje mi się ,że sygnał podawany jest z drugiego czujnika tego z przodu silnika. Sam czujnik napinacza jest cewką działającą jak elektrowłącznik. Zaznaczam ,że to tylko moje spostrzeżenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #43 Napisano 28 Maja 2013 Paweł i jak teraz Twój silniczek chodzi ? Na pewno km naklepałeś to różnica jakaś bd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gumisiek Zgłoś #44 Napisano 29 Maja 2013 Paweł i jak teraz Twój silniczek chodzi ? Na pewno km naklepałeś to różnica jakaś bd Siema trochę Km nalatałem silnik w sumie bez zmian, dalej trochę klekocze wycieków nie ma. Wymienili mi (w sklepie) te wadliwe szklanki , ale boje się zakładać bo firma ta sama , a uszczelka droga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gumisiek Zgłoś #45 Napisano 10 Czerwca 2014 (edytowane) Witam jestem w trakcie reanimacji napinacza , na razie nie będę się rozpisywał co i jak . Potrzebuje pilnie info na temat wartości zasilania cewki napinacza. Interesuje mnie wartość tylko na włączonym zapłonie - przy 2000obr i 3500obr. Bardzo bym prosił kolegów ,żeby pomierzyli na swoich motorach i jak najszybciej napisali. Dzięki i pozdro Tak na marginesie napinacz zamiennik za 600zł właśnie dokonał żywota. Edytowane 10 Czerwca 2014 przez gumisiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody24wp Zgłoś #46 Napisano 11 Czerwca 2014 Witam jestem w trakcie reanimacji napinacza , na razie nie będę się rozpisywał co i jak . Potrzebuje pilnie info na temat wartości zasilania cewki napinacza. Interesuje mnie wartość tylko na włączonym zapłonie - przy 2000obr i 3500obr. Bardzo bym prosił kolegów ,żeby pomierzyli na swoich motorach i jak najszybciej napisali. Dzięki i pozdro Tak na marginesie napinacz zamiennik za 600zł właśnie dokonał żywota. a jaki zrobiłeś przebieg na zamienniku jeśli można spytać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gumisiek Zgłoś #47 Napisano 12 Czerwca 2014 Niecałe 15000 te zamienniki to szajs mój dzwonił tydzień po wymianie a teraz to już masakra. Ponawiam prośbę o pomiary napięć . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach