TomekXXX Zgłoś #1 Napisano 28 Stycznia 2013 Witam w przyszłym tygodniu zmieniam z AZM na AWT Passat FL i tu pytanie,Jak dokładnie krok po kroku przekodować ecu i immo jakim programem.Szukałem na forum ale niestety wszystkie informacje były nie jasne POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2 Napisano 29 Stycznia 2013 Moim zdaniem będziesz musiał wymienić sterownik na kompatybilny z silnikiem AWT. Jeżeli będziesz posiadał piny obu sterowników wystarczy Ci VAG COM. No i najlepiej spisz sobie obecne kodowanie swojego sterownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #3 Napisano 29 Stycznia 2013 A wiesz jak sprawdzić Vagiem te piny,sterownik mam od Awt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #4 Napisano 29 Stycznia 2013 VAGiem nie da rady. VAG Tacho, VAG K+Can commander. Z tym, ze ten sterownik masz jeszcze w jakimś innym aucie czy już luzem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #5 Napisano 29 Stycznia 2013 W innym aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #6 Napisano 29 Stycznia 2013 To warto byłoby podłączyć, któryś z ww. programów i wyciągnąć pin z ECU, ponieważ później może być to bardziej problematyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #7 Napisano 29 Stycznia 2013 (edytowane) A wiesz jak sprawdzić Vagiem te piny,sterownik mam od Awt Musisz znać piny z obydwu ecu ,obecnego Twojego i nowego uzywanego ECU,bedą Ci potrzebne do adaptacji bo jak sądze w obydwu samochodach jest immo3 Pin najlepiej wyciągnąć z liczników obu samochodów,tak jak radzi kolega Grucha... za pomoca wymienionych przez niego kabelków i programów,ewentualnie jesli to zegary VDO możesz spróbować programem Vag Eprom Programer 1.19 i kabelkiem jaki posiadasz KKL na usb (ta wersja dość stabilnie działa na usb) procedura adaptacji nie jest skomplikowana,tylko trzeba znac te piny. Edytowane 29 Stycznia 2013 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #8 Napisano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Nr liczników są takie same 3B0920925. Jak sam nie ogarne tego to zamienia liczniki i kluczyki i raczej odpali Edytowane 29 Stycznia 2013 przez TomekXXX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #9 Napisano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Nr liczników są takie same 3B0920925. Jak sam nie ogarne tego to zamienia liczniki i kluczyki i raczej odpali tak wtedy tak,ale musisz zmienić licznik,ecu,stacyjke z kluczykami i wkładke w zamkach w drzwiach i bagażniku,zeby mozna auto zamykać,ale jak zmienisz kluczyki to i tak musisz dokodowac nowe kluczyki (piloty do modułu komfortu. tak ze nie wiem czy nie lepiej wydobyc ten pin z obu zegarów. powinienes dac sobie rade z tym zwykłym kkl-em i vag eprom programerem 1.19 Edytowane 29 Stycznia 2013 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #10 Napisano 29 Stycznia 2013 A jak zmienię ECU,licznik i transponder z kluczyka(bez stacyjki) to odpalę auto i piloty będą działać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #11 Napisano 29 Stycznia 2013 (edytowane) A jak zmienię ECU,licznik i transponder z kluczyka(bez stacyjki) to odpalę auto i piloty będą działać ? Tak ale dużo ryzykujesz,musisz go umiejscowić idealnie tak jak był,to raz ajak uszkodzisz transponder tak ****:papa2 wtedy nowy transponder i itak musisz wydobyć pin aby zakodować kluczyk, crypto 48 to taka rurka szklana http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=crypto+48 najprościej wydobyć pin z obu liczników Edytowane 29 Stycznia 2013 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #12 Napisano 30 Stycznia 2013 najprościej wydobyć pin z obu liczników Licznik i ECU mają te same kody pin? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #13 Napisano 30 Stycznia 2013 Licznik i ECU mają te same kody pin? dosłownie tak:jasne dlatego adaptując używane ecu musisz znać oba piny ponieważ wchodząc w adptację logujesz sie pinem z używanego ecu i potem potem w adaptacji wpisujesz mu pin z Twojego starego ecu żeby go zegrać z immo. W immo2 nie było tego problemu bo pin nie był zapisywany w ecu tylko w immo. Oczywiście mówiąc "licznik" mamy na mysli zegary w których jest umiejscowione immo,wtedy znajdziemy w nim kod pin zapisany. Jeśli mamy w samochodzie immo Box ,wtedy kodu w liczniku nie znajdziemy(mam na mysli np vw polo,lub niektóre modele audi i seata) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach