Skocz do zawartości
TomekXXX

Zmiana silnika jak zakodować ECU

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w przyszłym tygodniu zmieniam z AZM na AWT Passat FL i tu pytanie,Jak dokładnie krok po kroku przekodować ecu i immo jakim programem.Szukałem na forum ale niestety wszystkie informacje były nie jasne POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem będziesz musiał wymienić sterownik na kompatybilny z silnikiem AWT. Jeżeli będziesz posiadał piny obu sterowników wystarczy Ci VAG COM. No i najlepiej spisz sobie obecne kodowanie swojego sterownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz jak sprawdzić Vagiem te piny,sterownik mam od Awt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAGiem nie da rady. VAG Tacho, VAG K+Can commander. Z tym, ze ten sterownik masz jeszcze w jakimś innym aucie czy już luzem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W innym aucie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To warto byłoby podłączyć, któryś z ww. programów i wyciągnąć pin z ECU, ponieważ później może być to bardziej problematyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A wiesz jak sprawdzić Vagiem te piny,sterownik mam od Awt

Musisz znać piny z obydwu ecu ,obecnego Twojego i nowego uzywanego ECU,bedą Ci potrzebne do adaptacji bo jak sądze w obydwu samochodach jest immo3

Pin najlepiej wyciągnąć z liczników obu samochodów,tak jak radzi kolega Grucha... za pomoca wymienionych przez niego kabelków i programów,ewentualnie jesli to zegary VDO możesz spróbować programem

Vag Eprom Programer 1.19 i kabelkiem jaki posiadasz KKL na usb (ta wersja dość stabilnie działa na usb):D

procedura adaptacji nie jest skomplikowana,tylko trzeba znac te piny.

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nr liczników są takie same 3B0920925. Jak sam nie ogarne tego to zamienia liczniki i kluczyki i raczej odpali

Edytowane przez TomekXXX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nr liczników są takie same 3B0920925. Jak sam nie ogarne tego to zamienia liczniki i kluczyki i raczej odpali

tak wtedy tak,ale musisz zmienić licznik,ecu,stacyjke z kluczykami i wkładke w zamkach w drzwiach i bagażniku,zeby mozna auto zamykać,ale jak zmienisz kluczyki to i tak musisz dokodowac nowe kluczyki (piloty do modułu komfortu.

tak ze nie wiem czy nie lepiej wydobyc ten pin z obu zegarów.

powinienes dac sobie rade z tym zwykłym kkl-em i vag eprom programerem 1.19

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak zmienię ECU,licznik i transponder z kluczyka(bez stacyjki) to odpalę auto i piloty będą działać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak zmienię ECU,licznik i transponder z kluczyka(bez stacyjki) to odpalę auto i piloty będą działać ?

Tak ale dużo ryzykujesz,musisz go umiejscowić idealnie tak jak był,to raz ajak uszkodzisz transponder tak ****:papa2 wtedy nowy transponder i itak musisz wydobyć pin aby zakodować kluczyk,

crypto 48 to taka rurka szklana

http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=crypto+48

 

najprościej wydobyć pin z obu liczników

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
najprościej wydobyć pin z obu liczników

Licznik i ECU mają te same kody pin?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Licznik i ECU mają te same kody pin?

dosłownie tak:jasne

dlatego adaptując używane ecu musisz znać oba piny ponieważ wchodząc w adptację logujesz sie pinem z używanego ecu i potem potem w adaptacji wpisujesz mu pin z Twojego starego ecu żeby go zegrać z immo.

W immo2 nie było tego problemu bo pin nie był zapisywany w ecu tylko w immo.

Oczywiście mówiąc "licznik" mamy na mysli zegary w których jest umiejscowione immo,wtedy znajdziemy w nim kod pin zapisany.

Jeśli mamy w samochodzie immo Box ,wtedy kodu w liczniku nie znajdziemy(mam na mysli np vw polo,lub niektóre modele audi i seata)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności