savoldelli Zgłoś #1 Napisano 28 Stycznia 2013 Witam, Nie jestem mechanikiem i nie znalazłem na forum dobrej porady do tej pory... Chodzi o błąd pompowtryskiwacza nr 17675 (3 cylinder), błąd wyskakuje wporadycznie i zapala kontrolkę ESP. Po wyłaczeniu silnika wszystko działa ok przez jakieś pare minut i potem błąd wraca. Auto nie wykazuje żadnych anomalii poza tym. Jest dużo porad typu "sprawdz styki pompowtrysków", mam wrażenie że są to porady mechaników z dużym doświadczeniem bo po zdjęciu osłony silnika jedyne co widzę na wierzchu z instalacji to świece żarowe z prawej strony silnika których styki sprawdziłem przeciściłem ale nic nie dało. Z tego co widzę po budowie samego wtryskiwacza to do niego dochodzi wtyczka, ale mam przez to rozumieć że mam zrzucać pokrywę zaworów ?? może ktoś wrzuci zdjęcie styków na forum, myśle że dużo osób by chętnie to zobaczyło czy sie za to zabierać czy zostawić auto w warsztacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #2 Napisano 28 Stycznia 2013 bez zdjęcia pokrywy się nie obejdzie, a chodzi o dociśnięcie końcówek wtyków. tu jest z B6, ale specjalnie się jakoś nie różni, chodzi ci o to samo: http://forum.vw-passat.pl/threads/129541-Wymiana-listwy-pompowtryskiwaczy pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
savoldelli Zgłoś #3 Napisano 28 Stycznia 2013 Dzięki, z tego co widze to sprawa wymaga wypicia 2 browców Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #4 Napisano 28 Stycznia 2013 ...po robocie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #5 Napisano 28 Stycznia 2013 Jednego browara przed robotą aby ręce się nie trzęsły savoldelli robota jest prosta i spokojnie dasz sobie z tym radę. AVB ma tylko wygiętą rurę od kolektora ssącego tak jak mój ATJ a pod nią jest jedna śrubka od pokrywy zaworów i aby ją odkręcić ja używałem np. klucza fajkowego ponieważ jest do niej trudny dostęp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
savoldelli Zgłoś #6 Napisano 29 Stycznia 2013 Co do uszczelki to chyba trzeba nową dać, brać w ASO czy jakieś zamienniki są ok? Wiecie jeszcze może który to 3 cylinder, od przodu auta patrząc to drugi czy trzeci ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #7 Napisano 29 Stycznia 2013 uszczelkę kup w aso bo zamienniki trzeba często wspomagać silikonem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach