dzajo198 Zgłoś #1 Napisano 25 Stycznia 2013 Witam, Podczas przyspieszania, pod pełnym obciążeniem na 3,4 i 5 biegu samochód zaczyna szarpać w okolicach 1800 obr/min i przestaje w granicach 2200 obr/min. Zrobiłem komplet logów: Logi BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111771.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111772.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111773.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111774.html Logi statyczne: Grupy: 000,001,003,000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111768.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111769.html Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111775.html Logi dynamiczne: Grupy: 000,001,003,000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111768.html Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111767.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111770.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 26 Stycznia 2013 Są jakieś błędy? Mam na myśli 2 opcje: 1. uszkodzony wtrysk sterujący 2. pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym jest nieszczelność - duże wskazania MAF. P.S. auto z programem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzajo198 Zgłoś #3 Napisano 26 Stycznia 2013 Auto z programem. Co prawda był błąd przepływki ale po wykasowaniu i jazdach testowych nie powrócił. Poza tym wszędzie czysto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 26 Stycznia 2013 Czysto nie znaczy że nie ma dziury. Sprawdź/ podmień wtrysk sterujący Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #5 Napisano 26 Stycznia 2013 Wykonaj log na zimnym silniku dla 007. Temp, paliwa wg mnie jest za wysoka?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #6 Napisano 26 Stycznia 2013 (edytowane) Zjeba..ny sterownik silnika. Pokazuje kosmiczne wartości nawet na wolnych obrotach. Edytowane 26 Stycznia 2013 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #7 Napisano 27 Stycznia 2013 Uuu, faktycznie. Nie zauważyłem tej kosmicznej wartości. A może to sam czujnik temp. paliwa? Jedyne co mnie zaniepokoiło to 004 BS - brak reakcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach