dzajo198
-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dzajo198
- Urodziny 24.11.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
3miasto
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2007
-
dzajo198 obserwuje zawartość → Szarpie podczas przyspieszania na 3,4 i 5 biegu AHF i Proszę o analizę logów 1.9 tid ASV
-
Tak to BS 000. Rozumiem ze zapłon jest zbyt późny? A jak przepływka? Turbo?
-
Proszę o analizę logów. Z góry dziękuję. Grupy: 000,004 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_170020.html Grupy: 000,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_170021.html Grupy: 001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_170022.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_170023.html Grupy: 004,007,010 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_170024.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_170025.html Grupy: 019,020,023 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_170026.html Grupy: 003,004,008 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_170027.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_170028.html Grupy: 000,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_170029.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_170030.html Pozdrawiam w opisie wkradł się mały chochlik. Oczywiście chodzi o TDI a nie o tid
-
Witam, dzisiaj na trasie zauważyłem, że ksenony zaczęły wariować. Po przyjeździe do domu zrobiłem logi odnośnie ksenonów. Czy widać tam coś niepokojącego? Grupy: 002,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_121002.html Pozdrawiam
-
Szarpie podczas przyspieszania na 3,4 i 5 biegu AHF
dzajo198 odpowiedział dzajo198 → na temat → Analizy logów
Auto z programem. Co prawda był błąd przepływki ale po wykasowaniu i jazdach testowych nie powrócił. Poza tym wszędzie czysto. -
Witam, Podczas przyspieszania, pod pełnym obciążeniem na 3,4 i 5 biegu samochód zaczyna szarpać w okolicach 1800 obr/min i przestaje w granicach 2200 obr/min. Zrobiłem komplet logów: Logi BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111771.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111772.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111773.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111774.html Logi statyczne: Grupy: 000,001,003,000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111768.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111769.html Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111775.html Logi dynamiczne: Grupy: 000,001,003,000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111768.html Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111767.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/sewcio_111770.html
-
Dodam ze z autem nie ma zadnych problemow. Myslalem ze skoro jest webasto to moze szybciej pompka paliwa sie skonczyc(mieszczaca sie w baku). Czym grozi uzytkowanie auta na '-' bipach?
-
Turbina powoli się budzi? - to znaczy że powoli zaczynają coraz ciężej chodzić kierownice? BIP-y są dość mocno na minus? - czy ma to związek z tym że jest zamontowane webasto?
-
Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109662.html Grupy: 013,007,023 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109663.html Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109664.html Grupy: 001,003,004,001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109665.html Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109666.html
-
Gdyby turbiny nie odcinało z miłą chęcią przeciągnął bym go wyżej. Na wiosnę zabieram się za czyszczenie turbiny:niewiem
-
A przepływka jak się sprawuje?
-
Logi BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109204.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109198.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109202.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109203.html Logi statyczne MVB: Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109200.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109199.html Grupy: 010,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109205.html Logi dynamiczne MVB: Grupy: 003,004,010 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109196.html Grupy: 011,001,008 - http://vaglog.rtnet.pl/dzajo198_109201.html
-
To co mówisz głupie by nie było...tylko czy jest tak faktycznie i co ile zmieniają stronę?
-
No i niestety błąd powrócił... rozmawiałem na temat tego błędu z kimś na priv i doszliśmy do wniosku, że błąd może wyskakiwać ponieważ założony został alarm...dodam że autko odpala bez zarzutu...
-
Witam, Mam mały problem, a mianowicie wyskoczył mi błąd 00888. Skasowałem go i jak na razie cisza. Myślałem, że jest wszystko ok ale dzisiaj zauważyłem, że po wyłączeniu silnika i po wyciągnięciu kluczyka wycieraczki wędrują ok 1cm w górę. Mam Golfa Plusa wiec tam wycieraczki chodzą inaczej niż zwykle. Dodam, że przed skasowaniem błędu było odwrotnie (moim zdaniem lepiej, ponieważ po wyciągnięciu kluczyka lądowały ok 1cm niżej i nie było ich wtedy widać). Nie wiem co z tym fantem zrobić doczytałem się, że jak znajdę taki błąd w mk5 to powinienem sprawdzić MVB 001.4 & 002.1 i nie wiem nawet o co chodzi:confused:... PS błąd nie pojawił się drugi raz Mam nadzieję, że pomożecie... Pozdrawiam
-
co to jest za skrót MVB?