DarekS Zgłoś #21 Napisano 21 Stycznia 2013 Znaczna poprawa. Dynamiczny kąt jest już ok. Dawke paliwa tnie ci przepływka. Spróbuj ją wyczyścić, sprawdź stan filtra powietrza (kiedy wymieniany?) oraz drożność układu ssącego do przepływomierza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migolc Zgłoś #22 Napisano 21 Stycznia 2013 Przepływkę myłem jakieś 4mies temu, więc chyba czas na inną. Dolot na tym odcinku szczelny-sprawdzałem. Wydaję mi się, że auto lepiej się zbiera jak jest mokro na dworze, np wiosną czy jesienią w trakcie deszczu, po deszczu itp. Może to też jakiś znak słabej przepływki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Acnee Zgłoś #23 Napisano 26 Stycznia 2013 po tych logach to 1 co bym zrobil to zmienil przeplywke widac ze zaniza wartosci i to sporo, spróbuj podmienic na chwilke od kogos i sprawdz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migolc Zgłoś #24 Napisano 16 Lutego 2013 Witam po długim czasie. Niestety nigdzie w okolicy nie mogłem znaleźć przepływki o moim nr dlatego tak to wszystko długo trwało ;/. Poniżej wklejam wszystkie logi. Przepływka od kolegi kolegi. Pewnie połowę logów zrobiłem niepotrzebnie, ale nie wiedziałem dokładnie o które chodzi. Ogólnie auto od początku jest trochę mułowate, nie jedzie jak "normalna 110-ka" i tak jakby wolniej się wkręca podczas gazowania np. na luzie itp. DYNAMICZNE 08 MB: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114810.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114811.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114812.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114813.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114814.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114815.html STATYCZNE 04 BS: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114816.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114817.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114818.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114819.html STATYCZNE 08 MB: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114820.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114821.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114822.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114823.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114824.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114825.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114826.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_114827.html Proszę o kolejną ocenę logów i jakieś sugestie. Z góry dziękuję. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter181 Zgłoś #25 Napisano 16 Lutego 2013 (edytowane) Po dynamicznych widać że przepływka dalej tnie dawke, i kiedy był wymieniany filtr powietrza? Edytowane 16 Lutego 2013 przez peter181 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migolc Zgłoś #26 Napisano 16 Lutego 2013 Filtr powietrza nowy. Czyli przepływka nadal słaba ;/. Tak mi się coś wydaje, że chyba żadnej poprawy nie ma, może minimalna.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter181 Zgłoś #27 Napisano 17 Lutego 2013 jak i tak już masz przepływkę do wymiany nie zaszkodzi zrobic ostatecznej próby czyli dziurka i logowac i sprawdzać, Osobiście tak zrobiłem u siebie i narazie śmiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migolc Zgłoś #28 Napisano 17 Lutego 2013 Tego patentu to ja nie znam . Mógłbyś trochę wytłumaczyć? Rozumiem, że zrobić w przepływce dziurkę ale gdzie dokładnie? Może jakieś zdj. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rek1n82 Zgłoś #29 Napisano 17 Lutego 2013 http://piotr-kobiela.w.interia.pl/Pic/DSC01468a.JPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migolc Zgłoś #30 Napisano 17 Lutego 2013 Znalazłem już wcześniej, myślałem, że to coś nietypowego ale widzę że pełno jest informacji o tym w internecie . http://www.samnaprawiam.com/poradniki-2647-czyszczenie-przeplywomierza-bosch-bmw.html A o jakich jeszcze niedomaganiach mówią logi? Jak zawór N75 i cała reszta? Dodam, że auto nigdy nie wpadło w tryb awaryjny, ale jest stosunkowo słabe jak na 110KM. Podobno kiedyś była wymieniana turbina więc może coś w tej kwestii? Ogólnie auto kiedyś dłużej kręciło przy odpalaniu na gorącym silniku, ustawiłem dawki rozruchowe w VAG na max, było minimalnie lepiej ale "bez szału". Następnie dawkę ogólnie zwiększyłem poprzez przesunięcie nastawnika w odpowiednią stronę. Po tym zabiegu auto zaczęło odpalać zdecydowanie lepiej, mocy też trochę przybyło. Czy przez logi idzie ocenić stan i wydajność pompy? Lub ewentualnie wtrysków? Bo ja bym stawiał na coś z tych dwóch rzeczy. Co jeszcze może mieć wpływ na to, że podczas gazowania na postoju auto wolniej się wkręca od innych AFN-ów? Bo jak rozumiem przepływka nie odgrywa dużej roli gdy auto stoi na postoju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migolc Zgłoś #31 Napisano 18 Lutego 2013 Pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piecia Zgłoś #32 Napisano 23 Lipca 2014 Witam wszystkich, Posiadam Passata B4 1,9 TDi, 1996r. 110KM W ostatnim czasie auto co jakiś czas zaczęło ciężko odpalać (długo trzeba pokręcić rozrusznikiem). Nie ma różnicy czy silnik jest rozgrzany czy nie, zdarza się to losowo. Sprawdziłem układ paliwowy i ku memu zdziwieniu w jednym przewodzie pod maską (przeźroczystym) widać powietrze. Nie mam pojęcia skąd ono się tam bierze. Docisnąłem wszelkie opaski i sprawdziłem wizualnie stan techniczny przewodów paliwowych. Wszystko wygląda nieźle. Podłączając komputer, natknąłem się na wstępie na błędy: 3 DTC's Found: 00527 - Intake Air Temperature Sensor (G42/G72) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00550 - Injection Start Control 17-10 - Control Difference - Intermittent Najbardziej zastanawia mnie błąd 00550. Czy może to być spowodowane błędnym ustawieniem, bądź w ogóle nie ustawieniem początku kąta wtrysku ? Dodatkowo do tematu dołączę kilka zrzutów ekranu z poszczególnych grup. http://hostuje.net/file.php?id=fd1a6ca59facf38d7577ca35dcb12ff9 http://hostuje.net/file.php?id=7bdb1a47966ffa07a7cdf9de4e6ad369 http://hostuje.net/file.php?id=371f7887f813ec6db5f93275dba5649a http://hostuje.net/file.php?id=f7190ff71565925ab2cbdd1f8107cedb http://hostuje.net/file.php?id=0c0ef59aeec9a76b9d3f0a6d9654e551 Prośba o pomoc i podpowiedź w temacie. Pozdrawiam Piotrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #33 Napisano 23 Lipca 2014 Najbardziej zastanawia mnie błąd 00550. Czy może to być spowodowane błędnym ustawieniem, bądź w ogóle nie ustawieniem początku kąta wtrysku ? Tak:bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piecia Zgłoś #34 Napisano 30 Lipca 2014 Zlogowałem grupę 000, w pozycji nr 2 mam wartości w granicach 51-53. Po takich odczytach mniemam iż kąt wtrysku ustawiony jest prawidłowo. Wiązka przewodów była poprzecierana w kilku miejscach, pa naprawie brak jest błędów o których pisałem wcześniej. Natomiast auto strasznie słabo pali gdy silnik jest rozgrzany, na zimnym jest rewelacyjnie. Zrobiłem również test zaworu N108, podczas testu nie słychać jakichkolwiek zmian. Proszę o podpowiedzi i sugestie. Piotrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piecia Zgłoś #35 Napisano 31 Lipca 2014 W dniu dzisiejszym zmierzyłem opór na czujniku N108, wynosi on 16 OHM. Wszystkie bezpieczniki są całe. Ciepły silnik zaczął gorzej odpalać po wymianie rozrusznika, czy to może mieć jakikolwiek wpływ ? Piotrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach