Stavros Zgłoś #381 Napisano 7 Stycznia 2011 Skoro nie masz pojecia ile normalna sekwencja kosztuje do zwyklego silnika, to lepiej zakonczmy te konwersacje, bo chyba rozmawiamy o roznych rzeczach (ceny do sprawdzenia w internecie i na forum). Czekam na filmik z odpalania auta za pomoca twojego urzadzonka. Te odpalanie chcesz zobaczyc zeby sie wysmiewac czy zainteresowany jestes dzialaniem takiego systemu? Pytam powaznie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #382 Napisano 7 Stycznia 2011 Te odpalanie chcesz zobaczyc zeby sie wysmiewac czy zainteresowany jestes dzialaniem takiego systemu?Pytam powaznie... Chce zobaczyc czy faktycznie to dziala, i jesli tak to czy wlasciciel z tego korzysta na codzien i czy warto bylo w to inwestowac i poswiecac czas na montaz. Jakis czas temu byl poruszany temat o tym timerze do wylaczania, ale z tego co pamietam skonczylo sie tylko na gadkach, a w praktyce nikt nie kupil i nie zamontowal. Chyba bedziesz pierwszym na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #383 Napisano 7 Stycznia 2011 Chce zobaczyc czy faktycznie to dziala, i jesli tak to czy wlasciciel z tego korzysta na codzien i czy warto bylo w to inwestowac i poswiecac czas na montaz. Jakis czas temu byl poruszany temat o tym timerze do wylaczania, ale z tego co pamietam skonczylo sie tylko na gadkach, a w praktyce nikt nie kupil i nie zamontowal. Chyba bedziesz pierwszym na forum. wiec zapraszam w nastepnych 10 minutach pojawi sie fotostory i filmik z odpalania, owszem bede korzystal, bo za kazdym razem jak wyskakuje do pracy czy na zakuy rozgrzewam turbinke kolo 2 minut nastepnie po powrocie(zalezy jaka jazda) wychladzam czekajac jak kolek w aucie 2 czasami 10 lub 15 minut. Jak ciekawi cie temat to bede rowniez montowal zdalne zalaczanie silnika na pilot pewnie w najblizszych 2-3 miesiacach, mam dostep do modulow remote start on wiec... ---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:06 ---------- Ok, juz dostepne, w temacie Turbo Timer Apexi/ dzial diesel tuning. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat_Kamil Zgłoś #384 Napisano 7 Stycznia 2011 Koledze Stavros to już naprawdę podziękujemy za wypowiedzi nt lpg, bo po samej cenie jaką podał za założenie sekwencji widać jak jego wypowiedzi są trafne i słuszne. Pozdrawiam i dziękuję za miła rozmowę na ten temat. Kamil(lo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #385 Napisano 7 Stycznia 2011 Koledze Stavros to już naprawdę podziękujemy za wypowiedzi nt lpg, bo po samej cenie jaką podał za założenie sekwencji widać jak jego wypowiedzi są trafne i słuszne. Pozdrawiam i dziękuję za miła rozmowę na ten temat. Kamil(lo) w cenie moge sie nie orjetowac, ale w przeznaczeniu silnika oraz wlasciwosci danych paliw orjetuje sie znacznie lepiej od ciebie skoro zalozyles lpg do 20v hahaha... to proba zabujstwa jest czlowieku dla tego silnika. Poczytaj, daj argumenty przekonujace to zejde z tonu, a na razie nicego sensownego nie powiedziales procz gdybania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat_Kamil Zgłoś #386 Napisano 7 Stycznia 2011 Ostatni mój post na ten temat, Moim jakże skromnym zdaniem przejechanie 140tkm na lpg nie jest gdybaniem, tylko uzyskaniem doświadczenia co do tego jak 1.8T chodzi na tym jakże "złym" paliwie. Dodam jeszcze że auto na razie nie miało: - wymienianej uszczelki pod głowicą - naprawianego turba - robionej dwumasy. Być może wkrótce będę musiał coś z tych rzeczy naprawić ale auto ma już prawie 14 lat więc wszystko może w nim się popsuć. To by było na tyle mojego gdybania, popartego kilku letnim doświadczeniem. Pozdrawiam gorąco i życzę miłego użytkowania zarówno diesli i aut benzynowych z lpg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #387 Napisano 7 Stycznia 2011 Tu doswiadczenie nie ma nic do rzeczy...nim nie oszukasz praw fizyki i chemii czlowieku. A co ma uszczelka i dwumasa do lpg to naprawde nie wiem;) Turbo owszem bo spaliny z gazu sa cieplejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #388 Napisano 7 Stycznia 2011 Poczytaj, daj argumenty przekonujace Czekamy na twoje argumenty stwierdzajace, ze LPG to zlo dla 1.8 20V i moze kazdego innego silnika. Gadalem ostatnio z taryfiarzem, ktory jest zadowolony ze swojego B6 2TDi DSG 2007, jakie silniki najczesciej wybieraja taryfiarze. Uslyszalem Pb+LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #389 Napisano 7 Stycznia 2011 Czekamy na twoje argumenty stwierdzajace, ze LPG to zlo dla 1.8 20V i moze kazdego innego silnika. Gadalem ostatnio z taryfiarzem, ktory jest zadowolony ze swojego B6 2TDi DSG 2007, jakie silniki najczesciej wybieraja taryfiarze. Uslyszalem Pb+LPG. Jasne pewnie tankuja lewy gaz z butli od gozdzikowej.... Moje argumenty-poczytaj forum, nie jeden podawal dowody na niekompatybilnosc turbo /lpg i 20v/lpg ,o innych silnikach sie nie wypowiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #390 Napisano 7 Stycznia 2011 Moje argumenty-poczytaj forum, nie jeden podawal dowody na niekompatybilnosc turbo /lpg i 20v/lpg ,o innych silnikach sie nie wypowiadam.Koncze ta bezsensowna konwersacje, chyba ze podasz te argumenty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #391 Napisano 7 Stycznia 2011 Koncze ta bezsensowna konwersacje, chyba ze podasz te argumenty. Ja cimam podawac, za leniwy jestes by sobie w wyszukiwarke wpisac i w goolge? Pieknie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat_Kamil Zgłoś #392 Napisano 7 Stycznia 2011 Kolego Jericho bez sensu...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #393 Napisano 7 Stycznia 2011 Kolego Jericho bez sensu...... Oczywiscie ze proba ataku praw fizyki jest bez sesu...nie wiem po co ta dyskusja woda iest mokra i jak chcesz mi przetlumaczyc ze jak sie nia poleje z odpowiedniego naczynia to bedzie sucha????? Prosze cie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #394 Napisano 7 Stycznia 2011 Kolego Jericho bez sensu......Masz racje. Rozmowa z upartym koniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #395 Napisano 7 Stycznia 2011 Masz racje. Rozmowa z upartym koniem Lepiej z koniem niz z niedoinformowanym fanatykiem. ---------- Post added at 22:07 ---------- Previous post was at 22:06 ---------- To tak jakz angolem, chlop bez szkoly ale i tak sie zarzeka ze on wie bo on robil;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #396 Napisano 7 Stycznia 2011 bylo okolo 4.2 4.5 na 100km w trasie crewe->paryz->crewe warunki takie jakie byly w tegoroczne swieta.Silnik avf. Predkosc 60mph max. o spalaniu tutaj rozmawiali nie będziemy ale NIE WIERZĘ !!!! chyba że chwilowe.... ---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:18 ---------- Jak ciekawi cie temat to bede rowniez montowal zdalne zalaczanie silnika na pilot pewnie w najblizszych 2-3 miesiacach, mam dostep do modulow remote start on wiec... widzę że plany od hebli do timera.... tylko po co w seryjnym AVFie ? ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #397 Napisano 7 Stycznia 2011 o spalaniu tutaj rozmawiali nie będziemy ale NIE WIERZĘ !!!!chyba że chwilowe.... ---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:18 ---------- widzę że plany od hebli do timera.... tylko po co w seryjnym AVFie ? ;D spalanko takie nie tylko mi sie przydazylo A plany-a dlaczego nie? Ja dzialam odwrotnie, najpierw heble timer, zawiecha, wydech, turbo bdr, fmic, powerplusy, zimowa plyta na podwozie, pozniej dopiero remap. A nie remap i stwierdzenie ze nie mam czym hamowac;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #398 Napisano 7 Stycznia 2011 (edytowane) moim zdaniem tak w skrócie... diesel droższy w zakupie, ale i łatwiej sprzedać, łatwiej załatwić tanszą ON niż benzynę, dodatkowo majac dzialalnosc mozesz odliczac vat. Co do exploatacji ceny podobne: i tu i tu do robienia rozrzad, wymiany oleju i filtrów. spalanie: jeśli masz 105 konny silnik diesla spali mało ale przy spokojnej jezdzie. AVF musisz liczyć 7,5 - 8l jazda mieszana benzyna 8-9 l trzeba liczyć. wycieszenie AVFa po FL jesli czymkolwiek się różni od tego przed jest dość dobre, trzeba lubić te silniki, wrażenia z jazdy 1.9 TDi po programie super. 1.9 jednostka nie do zdarcia... krótki rachunek: 8,5l benzyny x 5zł = 42,5zł/100km 7.5l ON x 4,5zł = 33,75zł / 100km różnica 8,75 / 100km różnica w cenie diesla a benzyny w salonie minimum 10 000zł po około 115 tys km dopiero jesteśmy na 0 rachunki przybliżone ---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:30 ---------- a dzialam odwrotnie, najpierw heble timer, zawiecha, wydech, turbo bdr, fmic, powerplusy, zimowa plyta na podwozie, pozniej dopiero remap.A nie remap i stwierdzenie ze nie mam czym hamowac ok ja czekam na realizację tych planów, obyś w tym aucie zrobił przynajmniej te mody co ja zrobiłem u siebie komu jeszcze? chyba Ci licznik źle pokazuje to spalanie Edytowane 7 Stycznia 2011 przez kamilb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #399 Napisano 7 Stycznia 2011 moim zdaniem tak w skrócie...diesel droższy w zakupie, ale i łatwiej sprzedać, łatwiej załatwić tanszą ON niż benzynę, dodatkowo majac dzialalnosc mozesz odliczac vat. Co do exploatacji ceny podobne: i tu i tu do robienia rozrzad, wymiany oleju i filtrów. spalanie: jeśli masz 105 konny silnik diesla spali mało ale przy spokojnej jezdzie. AVF musisz liczyć 7,5 - 8l jazda mieszana benzyna 8-9 l trzeba liczyć. wycieszenie AVFa po FL jesli czymkolwiek się różni od tego przed jest dość dobre, trzeba lubić te silniki, wrażenia z jazdy 1.9 TDi po programie super. 1.9 jednostka nie do zdarcia... krótki rachunek: 8,5l benzyny x 5zł = 42,5zł/100km 7.5l ON x 4,5zł = 33,75zł / 100km różnica 8,75 / 100km różnica w cenie diesla a benzyny w salonie minimum 10 000zł po około 115 tys km dopiero jesteśmy na 0 rachunki przybliżone ---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:30 ---------- ok ja czekam na realizację tych planów, obyś w tym aucie zrobił przynajmniej te mody co ja zrobiłem u siebie komu jeszcze? chyba Ci licznik źle pokazuje to spalanie nie to bylo z kalkulatora i wlewki liczone a nie z licznika, na niego nawet nie patrze. Postaram sie zrobic to co chce bo malo pali wiec mi sie oplaca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #400 Napisano 7 Stycznia 2011 Nie uwzgledniam twoich postow...daruj sobie.I co do tego PW-myslisz ze dostalbys odpowiedz... Trzymaj sie swojej wersji i nie czytaj moich glupich postow. (chyba ze lubisz podwazac swoj autorytet) Bez odbioru;) Skoro te Twoje posty są takie głupie, to po co je wogule piszesz? A autorytet to lubię podważać, tylko ze już nie mam co podważać, bo jego resztki straciłeś w tym właśnie temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach