vw99 Zgłoś #601 Napisano 25 Lipca 2013 Ja z kolei posiadam drodzy koledzy Passata b5 3b z AJM-em 115Ps . Dopuki posiadał fabryczny program palił ok 5,5l w trasie 5,8 a w miescie nawet 7l w tej chwili po programie w ecu project a juz bedzie ponad rok spalanie mam udokumentowane z tras do 120km/h potrafi spalic 4,7l a po miescie 6,3 najmniej mi sie udało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #602 Napisano 7 Sierpnia 2013 Dodam jeszcze że własnie wróciłem z nad morza zrobiłem 1346km na całym zbiorniku srednia predkosc 110 wg komputera na trasie 87 spalanie srednie 4,4l i juz wiem ze nigdy nie sprzedam mojego passka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexter.morgan Zgłoś #603 Napisano 24 Września 2013 Witam. Czy w passata po licie montowany był silnik 1.9TDI 110KM? Bo w wyborze silnika w profilu jest tylko dla passata 3B a nie ma dla 3BG. Jeśli piszę w złym dziale to proszę o przeniesienie. Przepraszam, że tak podpinam się pod temat ale nie mogę zakładać własnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #604 Napisano 24 Września 2013 zy w passata po licie montowany był silnik 1.9TDI 110KM?Nie. Tylko 101 i 131PS na PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexter.morgan Zgłoś #605 Napisano 24 Września 2013 Hmm oznaczenie silnika jest AVF czyli wychodzi na to, że passat którego obserwuję ma 131PS ale na klapie jest tylko I czerwone. Czy napis nieadekwatny czy coś takiego było? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #606 Napisano 24 Września 2013 klapie jest tylko I czerwone To zaledwie trzy litery na klapie.Mój sąsiad miał swego czasu na klapie "?",pewnie nie wiedział.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #607 Napisano 25 Września 2013 Czy napis nieadekwatny czy coś takiego było?Bylo juz wielokrotnie pisane, ze kolorami liter nie nalezy sie sugerowac, bo byly rozne oznaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
v6syncro Zgłoś #608 Napisano 24 Grudnia 2013 witam obecnie jeżdżę 2.8 suncro a chciałbym zmienić na passata w8 doradźcię czy warto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #609 Napisano 24 Grudnia 2013 Według mnie to zależy od tego ile będziesz musiał dołożyć.... bo auto warto zmienić ( W8 to chyba fuul wyposażenie ? ) Chociaż.... ja już naprzykład po moim pasacie nigdy nastepnego pasata nie wybiorę. Choćby to był nawet najnowszy passsat.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
v6syncro Zgłoś #610 Napisano 24 Grudnia 2013 ciekawy jestem jak ten silnik w8 się sprawuje bo wiele różnych opinii słyszałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #611 Napisano 24 Grudnia 2013 (edytowane) Ja nic nie powiem bo nie znam silnika... ale przeważnie... nie piszą o nim za dobrych rzeczy. Np jak już bierzesz taki duży silnik pod uwagę.. to luknij na S6 C5 4.2 PB V8. Gazujesz... i zapominasz o problemach. No i przedewszystkim to nie VW... tylko CCCO. Edytowane 24 Grudnia 2013 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #612 Napisano 24 Grudnia 2013 W8 to tylko 4 litry pojemności, czyli tyle ile powinien mieć normalny samochód Ale z tego co widzę, to eksploatacyjne części są wyraźnie droższe niż do zwykłych Passatów. Przypuszczam, że jak trafiłbyś na zdrowy egzemplarz, to przy rozsądnej jeździe może nie być tragedii. Jest temacik na temat tych samochodów: http://forum.vw-passat.pl/threads/57754-Passat-W8-opinie-uzytkownikow Co do wspomnianego S6 C5, to oczywiście klasa wyżej niż B5, ale to też kwestia gustu, bo według mnie Passat W8 wygląda lepiej - mniej niepozornie, ale bardziej elegancko. A tak naprawdę to sprawdzonego B5 V6, jeśli zdrowy i w pełnej opcji, to osobiście bym nie zmieniał, bo to najlepszy z możliwych wariantów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #613 Napisano 25 Grudnia 2013 (edytowane) w8 ma problemy z przegrzewaniem sie silnika,drogie tarcze hamulcowe przód ,ogólnie wysokie ceny częsci jak kolega wyżej napisał,podobno nie nadaje sie do lpg właśnie z powodu przegrzewania sie silnika,kolejna sprawa wysokie spalanie,sam się jakiś czas temu rozglądałem za takim gdy przesiadałem sie z a6 2.5 tdi 180km,szukałem takiego auta ale szybko zrezygnowałem z wyżej wymienionych powodów ,ze względów ekonomicznych jeżdżę klekotem 131km i jest to mój ostatni passat,za jakiś czas wracam do audi ale z lpg pozdrawiam Edytowane 25 Grudnia 2013 przez coffin80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fifijabol Zgłoś #614 Napisano 18 Stycznia 2014 Witam panowie doradźcie jakiego passata b5 kupić a raczej z jakim silnikiem diesel czy benzyna. Mieszkam w mieście są koreczki auto do krótkich podjazdów ale też do dłuższych tras kilka razy w miesiącu. Kupić przed liftem czy po lifcie które są pewniejsze silniki (mniej awaryjne) i z jaką mocą i jakim oznaczeniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #615 Napisano 18 Stycznia 2014 Witam panowie doradźcie jakiego passata b5 kupić a raczej z jakim silnikiem diesel czy benzyna. Mieszkam w mieście są koreczki auto do krótkich podjazdów ale też do dłuższych tras kilka razy w miesiącu. Kupić przed liftem czy po lifcie które są pewniejsze silniki (mniej awaryjne) i z jaką mocą i jakim oznaczeniem? Jak więcej w mieście to lepiej benzynę 1.8 lub 1.8T w budzie po lifcie. Ceny takiej opcji są dość przystępne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fifijabol Zgłoś #616 Napisano 18 Stycznia 2014 Jak więcej w mieście to lepiej benzynę 1.8 lub 1.8T w budzie po lifcie. Ceny takiej opcji są dość przystępne. A co ze spalaniem w jakich granicach się zmieszcze ? I czy tańszy w eksploatacji jest silnik benzynowy czy diesla? chodzi mi o naprawy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #617 Napisano 18 Stycznia 2014 Jeśli chodzi o naprawy to diesel cię pochłonie Kup więc benzyne, zagazuj i jeździj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #618 Napisano 18 Stycznia 2014 Jeśli chodzi o naprawy to diesel cię pochłonie Kup więc benzyne, zagazuj i jeździj Diesel nie jest taki zły tylko trzeba dobrze trafić. W benzynie można się również naciąć na minę. Ja osobiście jestem bardziej za dieslem. Mam osobiście 2 diesle w domu i w obydwóch największą awarią były alternatory. Jakoś mam jednego 6 a drugiego 7 lat i nie trafiła mi się żadna poważna awaria typowa dla diesla tupu: 2 mas, turbo, uszczelka głowicy itp.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fifijabol Zgłoś #619 Napisano 18 Stycznia 2014 (edytowane) Diesel nie jest taki zły tylko trzeba dobrze trafić. W benzynie można się również naciąć na minę. Ja osobiście jestem bardziej za dieslem. Mam osobiście 2 diesle w domu i w obydwóch największą awarią były alternatory. Jakoś mam jednego 6 a drugiego 7 lat i nie trafiła mi się żadna poważna awaria typowa dla diesla tupu: 2 mas, turbo, uszczelka głowicy itp.. Tak jak mowisz trzeba trafić masz swoje już pare lat wiec wiesz co masz a teraz prawie wszystko ściągane z niemiec z h.. wie jakim przebiegiem i po jakich przejściach. Nie tak łatwo kupić, auta już swoje lata mają i co kolwiek widziały książki serwisowe podrabiają itp. Edytowane 18 Stycznia 2014 przez fifijabol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #620 Napisano 18 Stycznia 2014 Witam panowie doradźcie jakiego passata b5 kupić a raczej z jakim silnikiem diesel czy benzyna. Mieszkam w mieście są koreczki auto do krótkich podjazdów ale też do dłuższych tras kilka razy w miesiącu. Kupić przed liftem czy po lifcie które są pewniejsze silniki (mniej awaryjne) i z jaką mocą i jakim oznaczeniem? jak więcej po mieście to nie diesel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach