Supernorby Zgłoś #1 Napisano 31 Grudnia 2012 (edytowane) Witam, zaraz po Nowym Roku kupuję albo Passat B6 albo BMW E90? Jestem już nawet umówiony w serwisie na 02.01.2013 na sprawdzanie Passata 1.9 TDI 105 KM, ale BMW nie daje mi zupełnie spokoju. Wiem, że takie tematy są trochę denerwujące (szczególnie dla adminów ) , ale napiszcie co byście wybrali i dlaczego? Co do kosztów utrzymania B6 z silnikiem 1.9 TDI mam jakieś wyobrażenie, nie wiem nic natomiast jak to wygląda z BMW. Oba auta z rocznika 2005/2006 w cenie około 34000-36000 zł Edytowane 31 Grudnia 2012 przez Supernorby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #2 Napisano 31 Grudnia 2012 Pasek tańszy w utrzymaniu (ceny części, koszty mechanika) ale beem to auto jednak o klasę wyższe jakościowo. Lepszy zawias/lepsze prowadzenie, lepsze wykończenie wnętrza/plastiki. Bmw jest ciaśniejsza w środku, zwłaszcza z tyłu. IMO 105 KM w pasku pozwoli tylko na odpychanie się od asfaltu. Beem ma min 150 a podejrzewam, że chodzi Ci o 163 KM. To już jako tako jeździ. No i podstawowa przewaga: RWD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Supernorby Zgłoś #3 Napisano 31 Grudnia 2012 IMO 105 KM w pasku pozwoli tylko na odpychanie się od asfaltu. Beem ma min 150 a podejrzewam, że chodzi Ci o 163 KM. To już jako tako jeździ. No i podstawowa przewaga: RWD 105 KM to rzeczywiście mało. Myślę oczywiście o chipie i podniesieniu mocy do około 135-140 KM. Te 163KM w BMW bardzo mnie jednak kuszą :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #4 Napisano 31 Grudnia 2012 Nie wiem ile masz wzrostu. Ja mam 200cm i dla mnie najważniejsza była ilość miejsca w środku tak aby dziecko w foteliku i żona się z tyłu zmieścili. Do bejcy napewno nikt za mną by nie wsiadł. Jak ktoś by mi dał takiej furki to chętnie bym pojeździł ps. ta trójka też nie jest idealna jeśli chodzi o usterkowość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #5 Napisano 31 Grudnia 2012 Nie wiem ile masz wzrostu. Ja mam 200cm i dla mnie najważniejsza była ilość miejsca w środku tak aby dziecko w foteliku i żona się z tyłu zmieścili. Do bejcy napewno nikt za mną by nie wsiadł.Jak ktoś by mi dał takiej furki to chętnie bym pojeździł ps. ta trójka też nie jest idealna jeśli chodzi o usterkowość Zbyszek ma rację z tą usterkowością. Jest to drogi samochód w utrzymaniu a jeśli już coś się zepsuje to koszty naprawy są znacznie odczuwalne dla budżetu domowego. Usterki są porównywalne w obu samochodach z tym że części do BMW są droższe. Miejsca w środku też ma nie wiele. Jeśli tak bardzo Ci zależy na BMW to oczytaj co opisują właściciele tych samochodów na ich forum. Na koniec dodam, że stylistyka deski rozdzielczej jest skromna. Zresztą to kwestia gustu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #6 Napisano 31 Grudnia 2012 To prawda deska jest kijowa w porównaniu do paska. W pasku deska jest fajniejsza. Aluminum+RNS510 jest kozacka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Supernorby Zgłoś #7 Napisano 1 Stycznia 2013 Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Jeśli jutro na badaniu w ASO Passat wypadnie dobrze to go pewnie kupię i oczywiście nie omieszkam się pochwalić. :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #8 Napisano 3 Stycznia 2013 (edytowane) Ja bym się zaś teraz zastanawiam czy nie brać BWM ale w kombiku Jechał ostatni taką e90 i powiem, że moim zdaniem jakość materiałów oraz ich spasowania o wiele lepsza niż w pasacie. Auto oczywiście było z navi dlatego też deska ładniej wyglądała bo w przypadku braku navi jest w niej bardzo surowo. Silnik w bmw miał moc 143 KM - moim zdaniem dupy nie urywa ale daje radę sobie, bo powiedzmy szczerze pasek z silnikiem 105KM hmm bez chipa moim zdaniem nie jedzie. Nie to abym był przeciwny paskowi bo sam takiego posiadam ale ponowny wybór padłby na BMW Edytowane 3 Stycznia 2013 przez wozny83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy_23 Zgłoś #9 Napisano 13 Stycznia 2013 105 KM to rzeczywiście mało. Myślę oczywiście o chipie i podniesieniu mocy do około 135-140 KM. Te 163KM w BMW bardzo mnie jednak kuszą :-) Wersje 163 konną spokojnie można podkręcić do 190-200kM Co do wyboru, też miałem ten sam problem, tylko że wybrałem e90, koszty części są może i trochę droższe, awaryjność pewnie podobna ropniaków, miejsca z tyłu mniej, za to lepiej się trzyma drogi, lepsze osiągi, jest z wyglądu i nie tylko autem bardziej sportowym niż luksusowym jeżeli można tak to ująć. Zawieszenie jest bardziej twarde, wytrzymalsze. Zależy na czym komu najbardziej zależy.pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach