Skocz do zawartości
tix798

Prosze o analizę logów 1.9TDI [AVF]

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Na wiosnę przymierzam się do chipowania swojego passata i chciałbym do tego czasu doprowadzić go do jak najlepszego stanu. Proszę o ocenę logów czy wszystko gra ;)

 

a. Logi statyczne

 

Meas. Blocks - 08

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/sztamka_108129.html

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/sztamka_108130.html

Grupy: 018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/sztamka_108131.html

 

Basic Settings - 04

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/sztamka_108126.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/sztamka_108127.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/sztamka_108128.html

 

b. Logi dynamiczne

 

Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/sztamka_108132.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/sztamka_108133.html

Edytowane przez tix798

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Silnik niedogrzany albo termostat do wymiany jak to często bywa. Pierwsza pompka trochę odbiega od reszty, turbo ładnie pracuje, przepływka też, EGR działa :P. Wygląda to dobrze.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki :)

pewnie to wina termostatu bo przy mrozie -5 na dystansie 50km wskazówka nie doszła do 90*.

a jakie odchyłki od 0 +/- są dla prawidłowo działających pompek ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
-2.8 do +2.8 ale jak gdzieś czytałem granica przyzwoitości to -1 do +1

hm :dupablada to z tego wynika że jeżeli chce dodać mu trochę kucyków to wypadałoby je zregenerować, tylko taka kwestia czy opłaca się regenerować pojedyncze sztuki czy od razu komplet ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty chyba masz ALki u siebie wsadzone ... ja bym regenerował komplet dla pewności ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zawsze można jeszcze spróbować środka do czyszczenia pompek

Ja stosowałem Liqui Molly Pruge Injection Cleaner jestem zadowolony nastąpiła poprawa,ciągle co jakieś 3-4 tankowania do paliwa.

Pozdrawiam

dokładnie ten preparat jest u nas nieosiągalny ale jest coś podobnego chyba też będzie dobry ??

http://www.kongi.pl/liqui-moly-dieselsystemintensivreiniger-czysci-wtryski-diesla-500ml-p-604.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o analizę logów po przeskoczeniu rozrządu o dwa ząbki, aktualnie jest założony nowy zestaw, samochód odpala i jeździ w miarę normalnie, ale chciałbym sie dowiedzieć co mu dolega.

Z tego co sprawdziłem to czujnik temp jest do wymiany, bo logi robiłem gdy na desce wskazówka pokazała 90*C a wskazanie kompa całkowicie inne. Z obserwacji turbina przy wstawaniu wydaje dziwny gwizd i to tyle z moich obserwacji.

Jakby ktoś ocenił to fachowym okiem byłbym bardzo wdzięczny.

 

STATYCZNE:

Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_255110.html

Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_255111.html

Grupa 014, 018, 023: http://vaglog.pl/log_255113.html

 

DYNAMICZNE:

Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_255112.html

Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_255116.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_255118.html

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_255114.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_255115.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_255117.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany raczej będzie termostat, synchro rozrządu powinno oscylować w okolicy 0.0 u Ciebie 2.8-3.3. Pompki w nie najlepszej kondycji, turbo na dole przeładowuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności