olakla Zgłoś #1 Napisano 14 Grudnia 2012 witam.proszę o sprawdzenie logów.objawy silnik czy zimny czy ciepły(na ciepłym mniej) obroty spadają (nie falują)potem wracają do 860.wraz ze spadkiem wzrastadawka paliwa pojawiało się niebieskie dymienie.oringi na pompowtr.wymienione. w gniazdach pompek widoczne ślady...po pompkach.dodatkowo dziś pojawił się błąd przeładowania 17965. Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107742.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107743.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107744.html Grupy: 004,007,001 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107745.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107746.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107747.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107748.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 15 Grudnia 2012 Wrzuć jakiś filmik... Czy pompa paliwa sprawna? Filtr paliwa był wymieniany? Jesteś pewien, że przy montażu pompek nowe o-ringi nie uszkodziły się o wyrobione gniazda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olakla Zgłoś #3 Napisano 18 Grudnia 2012 przyczyną skaczących obrotów okazały się uszczelki pompek.dodatkowo ropka poszła do oleju.oring na 1pompce puścił.diagnozą była najpierw popmka nożna do kół podłączona pod vaku i wyszło syczenie na tymże oringu.obroty stabilne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość micky Zgłoś #4 Napisano 18 Grudnia 2012 A powiedz mi, czy nie wyglądało to tak jak na tym filmiku? U mnie dzieje sie to prawie zawsze na zimnym silniku i jak sie rozgrzewa. Na cieplym nigdy. Czasem to zjawisko pojawia sie samoczynnie. Jesli go nie ma to moge je sprowokować pukając lekko w gaz i zaczyna sie falowanie. Na filmiku po pewnym czasie sie uspokoil, dlatego znowu pukałem w pedał gazu i zaczynał na nowo falować. Czy też miałeś podobne objawy i falowanie obrotów w podobnych częstotliwościach? U mnie do wymiany jest chyba też czujnik temp plynu chlodzącego bo skaczą odczytywane z niego wartości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #5 Napisano 18 Grudnia 2012 ... U mnie do wymiany jest chyba też czujnik temp plynu chlodzącego bo skaczą odczytywane z niego wartości. Jeśli czujnik daje rózne sygnały to i dawka paliwa idzie większa - zmień czujnik najpierw, bo to zapewne jego wina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olakla Zgłoś #6 Napisano 21 Grudnia 2012 niestety objawy obrotów +podwyższone korekcje na 1cyl zaćźynają powracać czuję w tym winę głowicy (gniazdo pompowtr)widziałem na szrocie głow icę to w rownaniu do mojej jakby nigdy pompek nie widziała.u mnie jest przebiegu 312tys+? . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #7 Napisano 21 Grudnia 2012 ile taka pzyjemnosc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #8 Napisano 21 Grudnia 2012 ile taka pzyjemnosc ? ja miałem ostatnio głowice z ASZ po przebiegu 160kkm - gniazda w super stanie. Poszła jak świeża bułeczka za 4 stówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olakla Zgłoś #9 Napisano 21 Grudnia 2012 (edytowane) ok 190tyś.przebiegu z wałkiem szklankami kapą 500 wyszukałem.no i lipateraz to wogóle go telepie i brak mu ciagu.na 1 nowy orind środkowy był poorany na 3 i 4 ok.2nie ruszałem.zrobiłem logi jak go telepie może ktoś podpowie http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108674.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/olakla_108675.html http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108676.html http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108677.html http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108678.html http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108679.html http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108680.html sprawa wygląda tak.w czasie jazdy dolatując do skrzyżowania kobyła umarła.na zaciąg zapalił ale brak było wolnych obrotów.dojechałem o własnych siłach na garaż.pompka paliwa w zbiorniku kaput.po kuracji wstrząsowej czasami się załączyła(przez nią takie spadające obroty? i bipy na minusie?)wsadziłem po modyfikacji pompke od laguny benzyniaka na punktowym wtrysku pewnie ma wyższe ciśnienie nie zaszkodzi dizelkowi?a i jeszcze jedno po przepuszczającym oringu i mieszance ropy z olejem turbo było wyrazniej słyszalne a dziś w te radosne święta zachroboało zaświszczało i powiedziało amen.ktoś brał regenerowane ze Sztumu?za info wdzęczny bede. Edytowane 25 Grudnia 2012 przez olakla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olakla Zgłoś #10 Napisano 7 Stycznia 2013 proszę o analizę przeładowania Grupy: 011,010,003 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_110484.html Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_110485.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #11 Napisano 8 Stycznia 2013 Turbina do czyszczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość micky Zgłoś #12 Napisano 8 Stycznia 2013 Jeśli czujnik daje rózne sygnały to i dawka paliwa idzie większa - zmień czujnik najpierw, bo to zapewne jego wina. Wymieniłem czujnik na ori z ASO i już mi nie skacze temperatura wody dla ECU na VAGu. Niestety dalej lubi sobie pofalować obrotami. Korekcje są bliskie zeru. -0,5; 0,7; 0,5, -0,7. Zauważyłem, że w momencie falowania skacze wysterowanie w % zaworu EGR. Jak się uspokoi to trzyma stałą procentową wartość. Czy będzie to czarny zaworek sterujący pracą EGR? Wężyki odrzucam gdyż pojawia się to sporadycznie więc raczej to usterka o podłożu elektrycznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #13 Napisano 8 Stycznia 2013 Czy będzie to czarny zaworek sterujący pracą EGR? Wężyki odrzucam gdyż pojawia się to sporadycznie więc raczej to usterka o podłożu elektrycznym. Tak, czarny ale taki sam jak N75. Nie mylić z zaworkiem od klapy gaszącej. Idź po wężyku to trafisz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość micky Zgłoś #14 Napisano 8 Stycznia 2013 Tak, czarny ale taki sam jak N75. Nie mylić z zaworkiem od klapy gaszącej.Idź po wężyku to trafisz... Spoko. Mialem kiedyś AFNa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olakla Zgłoś #15 Napisano 1 Lutego 2013 (edytowane) po przerwie na czyszczenie turbiny zamieszczam logi i prośba o sprawdzenie są tu statyczne oraz dynamiczne.miałem też w te mrozy problem z układem paliwowym.świece wymieniane po porannym odpaleniu nierówno przez chwilę pracuje i czasami jest odgłos "pustego pompowtrysku"tak jak po wyjęciu pompowtrysku do wymiany np. oringów i się wkłada go suchego bez paliwa i przy odpaleniu tak :klepnie' Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112385.html Grupy: 000,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112386.html Grupy: 000,011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112387.html Grupy: 003,010,011,003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112388.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112389.html Grupy: 003,004,005 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112390.html Grupy: 007,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112392.html Grupy: 008,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112393.html Grupy: 010,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112394.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112395.html Grupy: 018,023,013 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112396.html Grupy: 013,018,023,013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112397.html Grupy: 023,018,013,023,018,013 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112398.html ---------- Dodano o 19:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:39 ---------- Edytowane 3 Lutego 2013 przez olakla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #16 Napisano 1 Lutego 2013 Zrób powyżej porządek, nikt nie będzie czytał wszystkich twoich logów. Są pomieszane ze starymi - tak mi się wydaje. Wrzuć te, które należy. Z tego chaosu nie da się wyciągnąć wniosków co jest dobrze lub czy jest coś źle. W jakim celu umieściłeś wszystko 2x? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olakla Zgłoś #17 Napisano 1 Lutego 2013 (edytowane) tak masz rację rozpędz4łem się z tym wklejaniem sorry Edytowane 2 Lutego 2013 przez olakla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olakla Zgłoś #18 Napisano 2 Lutego 2013 (edytowane) a tu video z pomiaru ciśnienia paliwa jakie wnioski czy ok [video=youtube_share;qdfhxLy5UD8] Edytowane 3 Lutego 2013 przez olakla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olakla Zgłoś #19 Napisano 2 Lutego 2013 (edytowane) [video=youtube_share;ynUn3C7Tz6g] ---------- Dodano o 20:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:35 ---------- [video=youtube_share;0sueu85KBYo] Edytowane 3 Lutego 2013 przez olakla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olakla Zgłoś #20 Napisano 11 Lutego 2013 wymieniłem vacum zauważyłem olej w przewodzie podciśnienia.od razu ustał problem pustego pompowtrysku tego klepnięcia podczas rozruchu oraz nierównej pracy po porannym odpaleniu. oto dzisiejszy log Grupy: 000,023,013 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_114077.html jeszcze czekam na większe mrozy i testuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach