Skocz do zawartości
olakla

awx skaczące obroty i dawka paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

witam.proszę o sprawdzenie logów.objawy silnik czy zimny czy ciepły(na ciepłym mniej) obroty spadają (nie falują)potem wracają do 860.wraz ze spadkiem wzrastadawka paliwa pojawiało się niebieskie dymienie.oringi na pompowtr.wymienione. w gniazdach pompek widoczne ślady...po pompkach.dodatkowo dziś pojawił się błąd przeładowania 17965. Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107742.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107743.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107744.html

Grupy: 004,007,001 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107745.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107746.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107747.html

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107748.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć jakiś filmik... Czy pompa paliwa sprawna? Filtr paliwa był wymieniany?

Jesteś pewien, że przy montażu pompek nowe o-ringi nie uszkodziły się o wyrobione gniazda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyczyną skaczących obrotów okazały się uszczelki pompek.dodatkowo ropka poszła do oleju.oring na 1pompce puścił.diagnozą była najpierw popmka nożna do kół podłączona pod vaku i wyszło syczenie na tymże oringu.obroty stabilne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość micky

A powiedz mi, czy nie wyglądało to tak jak na tym filmiku?

U mnie dzieje sie to prawie zawsze na zimnym silniku i jak sie rozgrzewa. Na cieplym nigdy.

Czasem to zjawisko pojawia sie samoczynnie. Jesli go nie ma to moge je sprowokować pukając lekko w gaz i zaczyna sie falowanie.

Na filmiku po pewnym czasie sie uspokoil, dlatego znowu pukałem w pedał gazu i zaczynał na nowo falować.

Czy też miałeś podobne objawy i falowanie obrotów w podobnych częstotliwościach? U mnie do wymiany jest chyba też czujnik temp plynu chlodzącego bo skaczą odczytywane z niego wartości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... U mnie do wymiany jest chyba też czujnik temp plynu chlodzącego bo skaczą odczytywane z niego wartości.

Jeśli czujnik daje rózne sygnały to i dawka paliwa idzie większa - zmień czujnik najpierw, bo to zapewne jego wina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety objawy obrotów +podwyższone korekcje na 1cyl zaćźynają powracać czuję w tym winę głowicy (gniazdo pompowtr)widziałem na szrocie głow icę to w rownaniu do mojej jakby nigdy pompek nie widziała.u mnie jest przebiegu 312tys+? .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile taka pzyjemnosc ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ile taka pzyjemnosc ?

ja miałem ostatnio głowice z ASZ po przebiegu 160kkm - gniazda w super stanie. Poszła jak świeża bułeczka za 4 stówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok 190tyś.przebiegu z wałkiem szklankami kapą 500 wyszukałem.no i lipateraz to wogóle go telepie i brak mu ciagu.na 1 nowy orind środkowy był poorany na 3 i 4 ok.2nie ruszałem.zrobiłem logi jak go telepie może ktoś podpowie http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108674.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/olakla_108675.html

http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108676.html

http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108677.html

http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108678.html

http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108679.html

http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108680.html

 

 

sprawa wygląda tak.w czasie jazdy dolatując do skrzyżowania kobyła umarła.na zaciąg zapalił ale brak było wolnych obrotów.dojechałem o własnych siłach na garaż.pompka paliwa w zbiorniku kaput.po kuracji wstrząsowej czasami się załączyła(przez nią takie spadające obroty? i bipy na minusie?)wsadziłem po modyfikacji pompke od laguny benzyniaka na punktowym wtrysku pewnie ma wyższe ciśnienie nie zaszkodzi dizelkowi?a i jeszcze jedno po przepuszczającym oringu i mieszance ropy z olejem turbo było wyrazniej słyszalne a dziś w te radosne święta zachroboało zaświszczało i powiedziało amen.ktoś brał regenerowane ze Sztumu?za info wdzęczny bede.

Edytowane przez olakla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina do czyszczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość micky
Jeśli czujnik daje rózne sygnały to i dawka paliwa idzie większa - zmień czujnik najpierw, bo to zapewne jego wina.

 

Wymieniłem czujnik na ori z ASO i już mi nie skacze temperatura wody dla ECU na VAGu. Niestety dalej lubi sobie pofalować obrotami.

Korekcje są bliskie zeru. -0,5; 0,7; 0,5, -0,7.

Zauważyłem, że w momencie falowania skacze wysterowanie w % zaworu EGR. Jak się uspokoi to trzyma stałą procentową wartość.

Czy będzie to czarny zaworek sterujący pracą EGR? Wężyki odrzucam gdyż pojawia się to sporadycznie więc raczej to usterka o podłożu elektrycznym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy będzie to czarny zaworek sterujący pracą EGR? Wężyki odrzucam gdyż pojawia się to sporadycznie więc raczej to usterka o podłożu elektrycznym.

Tak, czarny ale taki sam jak N75. Nie mylić z zaworkiem od klapy gaszącej.

Idź po wężyku to trafisz... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość micky
Tak, czarny ale taki sam jak N75. Nie mylić z zaworkiem od klapy gaszącej.

Idź po wężyku to trafisz... :)

 

Spoko. Mialem kiedyś AFNa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po przerwie na czyszczenie turbiny zamieszczam logi i prośba o sprawdzenie są tu statyczne oraz dynamiczne.miałem też w te mrozy problem z układem paliwowym.świece wymieniane po porannym odpaleniu nierówno przez chwilę pracuje i czasami jest odgłos "pustego pompowtrysku"tak jak po wyjęciu pompowtrysku do wymiany np. oringów i się wkłada go suchego bez paliwa i przy odpaleniu tak :klepnie'

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112385.html

Grupy: 000,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112386.html

Grupy: 000,011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112387.html

Grupy: 003,010,011,003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112388.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112389.html

Grupy: 003,004,005 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112390.html

 

Grupy: 007,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112392.html

Grupy: 008,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112393.html

Grupy: 010,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112394.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112395.html

Grupy: 018,023,013 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112396.html

Grupy: 013,018,023,013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112397.html

Grupy: 023,018,013,023,018,013 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112398.html

 

---------- Dodano o 19:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:39 ----------

 

Edytowane przez olakla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób powyżej porządek, nikt nie będzie czytał wszystkich twoich logów.

Są pomieszane ze starymi - tak mi się wydaje.

Wrzuć te, które należy.

Z tego chaosu nie da się wyciągnąć wniosków co jest dobrze lub czy jest coś źle.

W jakim celu umieściłeś wszystko 2x?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak masz rację rozpędz4łem się z tym wklejaniem sorry

Edytowane przez olakla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tu video z pomiaru ciśnienia paliwa jakie wnioski czy ok [video=youtube_share;qdfhxLy5UD8]

Edytowane przez olakla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[video=youtube_share;ynUn3C7Tz6g]

 

---------- Dodano o 20:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:35 ----------

 

[video=youtube_share;0sueu85KBYo]

Edytowane przez olakla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem vacum zauważyłem olej w przewodzie podciśnienia.od razu ustał problem pustego pompowtrysku tego klepnięcia podczas rozruchu oraz nierównej pracy po porannym odpaleniu. oto dzisiejszy log Grupy: 000,023,013 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_114077.html jeszcze czekam na większe mrozy i testuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności