Skocz do zawartości

olakla

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O olakla

  • Urodziny 13.09.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    elbląg

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. U mnir z rana zapalał ladnie w ciągu dnia też ale przyszedł moment że kręcił i nie zapalał na zaciąg zapalił na 2 metrach i też się głowłem co za grom.jak sprawdzałem pompkę to bzykała cicho ale bzykała.przyszedł vzas że w końcu auto zdechło w czasie jszdy na biegu amen po podpięciu pompki na krótko cisza skończyła żywot.
  2. olakla

    znów pompowtryski

    uszkodzodzony pompowtrysk miałem (gr 18 zamiast 0 była 6)i auto odpalało pracował na 3 cylindrach.bawienie się pedałem być może w celu sprawdzenia czy ten z wartością -3,01 wogóle dawkuje paliwo tutaj statyczny http://vaglog.rtnet.pl/olakla15_143691.html a tu dynamiczny tj jazda na biegu pod górke zatrzymanie zwiększenie obro ów gdy są przerywania i zejście do jałowych http://vaglog.rtnet.pl/olakla15_143690.html
  3. witam.mam prawdopodobnie problem z pompowtryskiwaczem jednym lub dwoma.silnik vw 130km oznaczenie awx.na moją prośbę mechanik wykonał programem vag.com logi.czy mogli by państwo stwierdzić który jest uszkodzony dodam że auto nierówno pracuje na biegu jałowym oraz szarpie podczas rozpędzania jakby chodził na 3,5 cylindra.podczas przeglądania plików proszę zwrócić uwagę na daty odczytów pierwszy z datą bodajże 19 wrzesień jest jak auto było dobre następne już z szarpaniami.następne pliki zawierają już wykresy jak pompowtryskiwacze były zamieniane miejscami.proszę o odpowiedz.z góry dziękuję marek. oto logi Grupy: 000,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_143642.html Grupy: 018,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_143643.html Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_143644.html Grupy: 018,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_143645.html Grupy: 003,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_143646.html Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_143647.html
  4. wymieniłem vacum zauważyłem olej w przewodzie podciśnienia.od razu ustał problem pustego pompowtrysku tego klepnięcia podczas rozruchu oraz nierównej pracy po porannym odpaleniu. oto dzisiejszy log Grupy: 000,023,013 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_114077.html jeszcze czekam na większe mrozy i testuję.
  5. [video=youtube_share;ynUn3C7Tz6g] ---------- Dodano o 20:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:35 ---------- [video=youtube_share;0sueu85KBYo]
  6. a tu video z pomiaru ciśnienia paliwa jakie wnioski czy ok [video=youtube_share;qdfhxLy5UD8]
  7. tak masz rację rozpędz4łem się z tym wklejaniem sorry
  8. po przerwie na czyszczenie turbiny zamieszczam logi i prośba o sprawdzenie są tu statyczne oraz dynamiczne.miałem też w te mrozy problem z układem paliwowym.świece wymieniane po porannym odpaleniu nierówno przez chwilę pracuje i czasami jest odgłos "pustego pompowtrysku"tak jak po wyjęciu pompowtrysku do wymiany np. oringów i się wkłada go suchego bez paliwa i przy odpaleniu tak :klepnie' Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112385.html Grupy: 000,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112386.html Grupy: 000,011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112387.html Grupy: 003,010,011,003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112388.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112389.html Grupy: 003,004,005 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112390.html Grupy: 007,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112392.html Grupy: 008,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112393.html Grupy: 010,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112394.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112395.html Grupy: 018,023,013 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112396.html Grupy: 013,018,023,013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112397.html Grupy: 023,018,013,023,018,013 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_112398.html ---------- Dodano o 19:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:39 ----------
  9. proszę o analizę przeładowania Grupy: 011,010,003 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_110484.html Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_110485.html
  10. ok 190tyś.przebiegu z wałkiem szklankami kapą 500 wyszukałem.no i lipateraz to wogóle go telepie i brak mu ciagu.na 1 nowy orind środkowy był poorany na 3 i 4 ok.2nie ruszałem.zrobiłem logi jak go telepie może ktoś podpowie http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108674.htmlhttp://vaglog.rtnet.pl/olakla_108675.html http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108676.html http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108677.html http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108678.html http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108679.html http://vaglog.rtnet.pl/olakla_108680.html sprawa wygląda tak.w czasie jazdy dolatując do skrzyżowania kobyła umarła.na zaciąg zapalił ale brak było wolnych obrotów.dojechałem o własnych siłach na garaż.pompka paliwa w zbiorniku kaput.po kuracji wstrząsowej czasami się załączyła(przez nią takie spadające obroty? i bipy na minusie?)wsadziłem po modyfikacji pompke od laguny benzyniaka na punktowym wtrysku pewnie ma wyższe ciśnienie nie zaszkodzi dizelkowi?a i jeszcze jedno po przepuszczającym oringu i mieszance ropy z olejem turbo było wyrazniej słyszalne a dziś w te radosne święta zachroboało zaświszczało i powiedziało amen.ktoś brał regenerowane ze Sztumu?za info wdzęczny bede.
  11. niestety objawy obrotów +podwyższone korekcje na 1cyl zaćźynają powracać czuję w tym winę głowicy (gniazdo pompowtr)widziałem na szrocie głow icę to w rownaniu do mojej jakby nigdy pompek nie widziała.u mnie jest przebiegu 312tys+? .
  12. przyczyną skaczących obrotów okazały się uszczelki pompek.dodatkowo ropka poszła do oleju.oring na 1pompce puścił.diagnozą była najpierw popmka nożna do kół podłączona pod vaku i wyszło syczenie na tymże oringu.obroty stabilne.
  13. witam.proszę o sprawdzenie logów.objawy silnik czy zimny czy ciepły(na ciepłym mniej) obroty spadają (nie falują)potem wracają do 860.wraz ze spadkiem wzrastadawka paliwa pojawiało się niebieskie dymienie.oringi na pompowtr.wymienione. w gniazdach pompek widoczne ślady...po pompkach.dodatkowo dziś pojawił się błąd przeładowania 17965. Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107742.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107743.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107744.html Grupy: 004,007,001 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107745.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107746.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107747.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/olakla_107748.html
  14. olakla

    awx analiza logów

    odpalanie ok zimny czy ciepły,brak kopcenia,płynów nie ubywa ani nie przybywa, na zimnym silniku delikatne szarpnięcia na wolnych obr,mam wrażenie że głośniej pracuje,przy rozpędzaniu zdarzyło sie równiez szarpnięcie,przy dojeżdrzaniu do skrzyżowania na wytracaniu prędkości po zatrzymaniu przez chwile nierówna praca jakby za dużo ropki dostał na cylinder.te szarpnięciaa przerabiałem na poprzedmich padajacych pompkach ---------- Dodano o 09:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:15 ---------- teraz auto jak zagrzeje to trzyma 90st na wskaźniku,tankuje tak jak pół elblaga na prywatnym imporcie z obwodu kalingr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności