Skocz do zawartości
arczipass

Proszę o analizę 1.9 tdi AVF

Rekomendowane odpowiedzi

Mój pasztecik dymi , czy coś w tych logach widać, co by mogło martwić??

 

Log (0 - 000,001,003) statyczny

 

Log (0 - 000,001,003) dynamiczny

 

Log (0 - 000) statyczny

 

Log (0 - 003) statyczny

 

Log (0 - 004,007,013) statyczny

 

Log (0 - 004,008,010) dynamiczny

 

Log (0 - 011,018) dynamiczny

 

Log (0 - 011)

 

Log (0 - 011)

 

Log (0 - 011) statyczny

 

Log (0 - 014,018,023) statyczny

 

dzięki z góry i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz wstawiam i robiłem logi. Pozdrawiam

Edytowane przez arczipass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś się pokusi o analizę moich logów, czy coś z nimi nie tak??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój pasztecik dymi

Może trochę sprecyzujesz! Kiedy dymi? Na postoju, w trakcie przyspieszania czy w trakcie jazdy - na zimnym czy gorącym silniku. Jaki jest kolor tych spalin? Czarne, szare, białe czy niebieskie. Niestety takie są w skrócie możliwości dymienia i różne ich przyczyny nie tylko te widoczne w logach, a Ty chcesz od nas żeby ktoś powróżył. Na logi na razie nie patrzyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może trochę sprecyzujesz! Kiedy dymi?
hej, puszcza sporego dyma koloru siwego na zimnym silniku bez względu na temperaturę otoczenia(lato,zima) wystarczy że postoi ze 2-3h i jak go odpalę znów siwy dym. W czasie jazdy też zadymi jak go mocniej przycisnę, ale to raczej norma w dieslach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hej, puszcza sporego dyma koloru siwego na zimnym silniku bez względu na temperaturę otoczenia(lato,zima) wystarczy że postoi ze 2-3h i jak go odpalę znów siwy dym. W czasie jazdy też zadymi jak go mocniej przycisnę, ale to raczej norma w dieslach.

 

Nie wydaje mi się, że jest to normą. Przykładem jest choćby moje auto, mam też sporo znajomych, których auta "nie dymią". Od jak dawno się to dzieje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie dokładnie nie wiem ale jak go zakupiłem to przy odpalaniu na zimno nic się nie działo, a od mniej więcej roku puszcza solidnego siwego dymka. Podczas jazdy jak mocniej przycisnę to też dymi, ale wtedy to już raczej na czarno i jest go w miarę sporo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś przeanalizuje mi te logi które umieściłem ?? czy wszystko w porządku z moim pasztetem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Według logów temperatura niska więc pewnie termostat, jedna pompka odstaje troche od reszty ale to nic strasznego może STP by pomogło. Dynamiczne wyglądają na w porządku choć logowałeś po 3 grupy na raz i logi mało szczegółowe.

Nie masz czasem problemów z porannym zapalaniem??

Świece wszystkie grzeją?? Ile auto ma przejechane?

Przy niesprawnych świecach potrafi puszczać dymka, jak i przy uszkodzonym czujniku temperatury płynu, za bogato podlewa.

Mój tez puszcza sporego dymka każdego ranka szczególnie jak jest zimno. Mój przebieg to 320 tys i jak to się mówi nie nowy silnik. Rozmawiałem z wieloma dobrymi mechanikami od tych aut każdy twierdzi że to na 99% uszczelniacze zaworowe, przebieg robi swoje i żeby się nie przejmować i jeździć więc tak robie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej

 

Według logów temperatura niska więc pewnie termostat, jedna pompka odstaje troche od reszty ale to nic strasznego może STP by pomogło. Dynamiczne wyglądają na w porządku choć logowałeś po 3 grupy na raz i logi mało szczegółowe.

Nie masz czasem problemów z porannym zapalaniem??

Świece wszystkie grzeją?? Ile auto ma przejechane?

Przy niesprawnych świecach potrafi puszczać dymka, jak i przy uszkodzonym czujniku temperatury płynu, za bogato podlewa.

Mój tez puszcza sporego dymka każdego ranka szczególnie jak jest zimno. Mój przebieg to 320 tys i jak to się mówi nie nowy silnik. Rozmawiałem z wieloma dobrymi mechanikami od tych aut każdy twierdzi że to na 99% uszczelniacze zaworowe, przebieg robi swoje i żeby się nie przejmować i jeździć więc tak robie.

 

hej,

 

czujnik dobry(wymieniałem parę dni przed zrobieniem logów) , temp się podniosła w późniejszych logach dwa pierwsze nie poczekałem aż złapie te minimum 80 stopni, świece wymieniałem przy przebiegu 174000 to było 2 lata temu, teraz ma 191000(teoretycznie) i musiałbym sprawdzić każdą po kolei czy śmigają. Rano odpalanie ok, chociaż aku nie jest pierwszej młodości. Może to te uszczelniacze na zaworach lub gumki na PD, sam już nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności