Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wiam. Teraz jak troche popadalo jak mam wlaczonyESP(brak ikony na desce) i jak mu depne aby kola zabuksowaly kontrolka od ESP nie mruga i cos tak jakby terkotalo pod silnikiem. Kiedys ta kontrolka mrygala i nic nie terkotalo ale od momentu gdy zmenilem zegary na biale i dalem nowego gatweya juz nie mruga ESP. Czy to esp trzeba gdzies jeszcze dokodowac. Dodam ze jak nacisne guzik z ESO to sie pojawia ikonka ESP. Wie ktos jak to ma byc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

postaw go bokiem to zobaczysz czy działa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiam. Teraz jak troche popadalo jak mam wlaczonyESP(brak ikony na desce) i jak mu depne aby kola zabuksowaly kontrolka od ESP nie mruga i cos tak jakby terkotalo pod silnikiem. Kiedys ta kontrolka mrygala i nic nie terkotalo ale od momentu gdy zmenilem zegary na biale i dalem nowego gatweya juz nie mruga ESP. Czy to esp trzeba gdzies jeszcze dokodowac. Dodam ze jak nacisne guzik z ESO to sie pojawia ikonka ESP. Wie ktos jak to ma byc

 

Pierwsze co to skan błędów w modułach po tych modyfikacjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziwny obiaw a nie pomyliłeś kableków przy liczniku ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem kolo mi to robil. Jak podlaczam kompa to nie ma zadnych bledow jak by sie pomylil to chyba by cos wyskoczylo na kompie. Na starym liczniku tez mialem ta opcje ze jak olej spada nisko (ale jeszcze jest w przedzialce) to zapalala sie zolta konewka(maska do gory i byl spokoj na 100km). Teraz po wymianie tej opcji juz nie mam i zapala mi sie kontrolka jak juz na minimum. Czy to tez moglby sie popsuc po zmianie licznika? dodam ze zero bledow. Czt te opcje ESP i ta opcje z oplejem sie jakos koduje?

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja tak samo mam problem z esp. Tylko mi swieci na desce a na przycisku nie zapalam swiatła i nic nie swieci jak naciskam go to na desce nic nie wyskakuje czy to jakis błąd czy przycisk do wymiany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odświeżę kotleta, wymienilem lozysko z piasta, przed wymiana ok. po wymianie mruga mi ESP i nie da sie przyspieszyc ,przy wylączonym ESP wszystko jest ok. jakies sugestie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odświeżę kotleta, wymienilem lozysko z piasta, przed wymiana ok. po wymianie mruga mi ESP i nie da sie przyspieszyc ,przy wylączonym ESP wszystko jest ok. jakies sugestie ?

 

piastę którego koła wymieniałeś? przód czy tył? źle złożone po robocie zostało, albo kabelki przy okazji ukręcone... kwestia przy którym kole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piaste wymienialem ,prawy przod , co tam mozna zle złożyć ? nawet zdemontowalem jeszcze raz ,no bo sobie mówie ,moze odwrotnie i przekrecilem op 180* a kabelki staralem sie byc delikatny .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam>

mam taki problem z ESP mianowicie, przejadę kilka /kilkanaście km i włącza się samo ESP a manualnie go w trakcie jazdy nie wyłączy jedynie gdzy zgaszę auto zapalą i dopiero wtedy wyłącze manualnie ESP i nie wiem czemu tak to się dzieje może ktoś wie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przejadę kilka /kilkanaście km i włącza się samo ESP

Jak to rozumiesz? Bo ESP jest cały czas włączone ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nom włączone ogólnie jest ale chodzi o to że jak ostatio jechałem jakie 20-30 km i zaświeciła mi się lampka od ESP i nie wiem do czego to jest ta lampka ESP że się włącza jaki to powód

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

że się ESP wyłącza ;) nie działa Ci, dezaktywuje się, w razie poślizgu ci nie pomoże! sprawdź przycisk na samym początku, potem podepnij do komputera bo z fusów nie da się wróżyć! Nie lubię tak w ciemno stawiać diagnoz bo to bez sensu, ale u znajomego była ta sama akcja po zmianie łożyska i winny był czujnik ESP przy kole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwa jakaś usterka w układzie. Przydałoby się sprawdzić błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
że się ESP wyłącza ;) nie działa Ci, dezaktywuje się, w razie poślizgu ci nie pomoże! sprawdź przycisk na samym początku, potem podepnij do komputera bo z fusów nie da się wróżyć! Nie lubię tak w ciemno stawiać diagnoz bo to bez sensu, ale u znajomego była ta sama akcja po zmianie łożyska i winny był czujnik ESP przy kole.

 

a jak sprawdzic ,rzeczony czujnik ,przed wymiana łozyska bylo ok .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak sprawdzic ,rzeczony czujnik ,przed wymiana łozyska bylo ok .

 

 

komputer i vcds.... albo tester ATE AST od Continental Teves ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos tam sprawdzilem ,i to jest tak, komp. sczytuje z trzech kół predkosc np. 55 km/h a wlasnie z tego z nowa piasta 60km /h i dlatego waeiuje ESP i abs slychac i czuc juz przy delikatniejszym wcisnieciu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cos tam sprawdzilem ,i to jest tak, komp. sczytuje z trzech kół predkosc np. 55 km/h a wlasnie z tego z nowa piasta 60km /h i dlatego waeiuje ESP i abs slychac i czuc juz przy delikatniejszym wcisnieciu?

 

no to albo źle założyłeś czujnik po wymianie łożyska, albo jest niesprawny i do wymiany!

zamień czujniki na początek ze sobą, żeby w niepotrzebne koszta iść!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie da sie założyć prawego na lewa strone , a przód i tyl maja inne oznaczenia wiec nie wiem czy beda pasowały , a moze wina lezy po stronie łożyska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cos tam sprawdzilem ,i to jest tak, komp. sczytuje z trzech kół predkosc np. 55 km/h a wlasnie z tego z nowa piasta 60km /h i dlatego waeiuje ESP i abs slychac i czuc juz przy delikatniejszym wcisnieciu?

jesli kupiłeś łożysko w pudełku VAGa w podejrzanie niskiej cenie to masz zły pierścień zatopiony. Pewna firma z Łodzi puściła sporo tego w rynek - oczywiście tania chińszczyzna. podaje złą ilosc taktowań. Nie pamiętam czy 4 za dużo czy 4 za mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności