nogman Zgłoś #1 Napisano 4 Grudnia 2012 Wiam. Teraz jak troche popadalo jak mam wlaczonyESP(brak ikony na desce) i jak mu depne aby kola zabuksowaly kontrolka od ESP nie mruga i cos tak jakby terkotalo pod silnikiem. Kiedys ta kontrolka mrygala i nic nie terkotalo ale od momentu gdy zmenilem zegary na biale i dalem nowego gatweya juz nie mruga ESP. Czy to esp trzeba gdzies jeszcze dokodowac. Dodam ze jak nacisne guzik z ESO to sie pojawia ikonka ESP. Wie ktos jak to ma byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #2 Napisano 4 Grudnia 2012 postaw go bokiem to zobaczysz czy działa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyton50 Zgłoś #3 Napisano 4 Grudnia 2012 Wiam. Teraz jak troche popadalo jak mam wlaczonyESP(brak ikony na desce) i jak mu depne aby kola zabuksowaly kontrolka od ESP nie mruga i cos tak jakby terkotalo pod silnikiem. Kiedys ta kontrolka mrygala i nic nie terkotalo ale od momentu gdy zmenilem zegary na biale i dalem nowego gatweya juz nie mruga ESP. Czy to esp trzeba gdzies jeszcze dokodowac. Dodam ze jak nacisne guzik z ESO to sie pojawia ikonka ESP. Wie ktos jak to ma byc Pierwsze co to skan błędów w modułach po tych modyfikacjach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #4 Napisano 4 Grudnia 2012 Bardzo dziwny obiaw a nie pomyliłeś kableków przy liczniku ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #5 Napisano 4 Grudnia 2012 nie wiem kolo mi to robil. Jak podlaczam kompa to nie ma zadnych bledow jak by sie pomylil to chyba by cos wyskoczylo na kompie. Na starym liczniku tez mialem ta opcje ze jak olej spada nisko (ale jeszcze jest w przedzialce) to zapalala sie zolta konewka(maska do gory i byl spokoj na 100km). Teraz po wymianie tej opcji juz nie mam i zapala mi sie kontrolka jak juz na minimum. Czy to tez moglby sie popsuc po zmianie licznika? dodam ze zero bledow. Czt te opcje ESP i ta opcje z oplejem sie jakos koduje? Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineczek21 Zgłoś #6 Napisano 5 Grudnia 2012 Witam ja tak samo mam problem z esp. Tylko mi swieci na desce a na przycisku nie zapalam swiatła i nic nie swieci jak naciskam go to na desce nic nie wyskakuje czy to jakis błąd czy przycisk do wymiany ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #7 Napisano 9 Lipca 2013 odświeżę kotleta, wymienilem lozysko z piasta, przed wymiana ok. po wymianie mruga mi ESP i nie da sie przyspieszyc ,przy wylączonym ESP wszystko jest ok. jakies sugestie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #8 Napisano 9 Lipca 2013 odświeżę kotleta, wymienilem lozysko z piasta, przed wymiana ok. po wymianie mruga mi ESP i nie da sie przyspieszyc ,przy wylączonym ESP wszystko jest ok. jakies sugestie ? piastę którego koła wymieniałeś? przód czy tył? źle złożone po robocie zostało, albo kabelki przy okazji ukręcone... kwestia przy którym kole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #9 Napisano 10 Lipca 2013 piaste wymienialem ,prawy przod , co tam mozna zle złożyć ? nawet zdemontowalem jeszcze raz ,no bo sobie mówie ,moze odwrotnie i przekrecilem op 180* a kabelki staralem sie byc delikatny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jag301 Zgłoś #10 Napisano 14 Lipca 2013 witam> mam taki problem z ESP mianowicie, przejadę kilka /kilkanaście km i włącza się samo ESP a manualnie go w trakcie jazdy nie wyłączy jedynie gdzy zgaszę auto zapalą i dopiero wtedy wyłącze manualnie ESP i nie wiem czemu tak to się dzieje może ktoś wie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #11 Napisano 15 Lipca 2013 przejadę kilka /kilkanaście km i włącza się samo ESP Jak to rozumiesz? Bo ESP jest cały czas włączone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jag301 Zgłoś #12 Napisano 17 Lipca 2013 nom włączone ogólnie jest ale chodzi o to że jak ostatio jechałem jakie 20-30 km i zaświeciła mi się lampka od ESP i nie wiem do czego to jest ta lampka ESP że się włącza jaki to powód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #13 Napisano 17 Lipca 2013 że się ESP wyłącza nie działa Ci, dezaktywuje się, w razie poślizgu ci nie pomoże! sprawdź przycisk na samym początku, potem podepnij do komputera bo z fusów nie da się wróżyć! Nie lubię tak w ciemno stawiać diagnoz bo to bez sensu, ale u znajomego była ta sama akcja po zmianie łożyska i winny był czujnik ESP przy kole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #14 Napisano 17 Lipca 2013 Możliwa jakaś usterka w układzie. Przydałoby się sprawdzić błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #15 Napisano 18 Lipca 2013 że się ESP wyłącza nie działa Ci, dezaktywuje się, w razie poślizgu ci nie pomoże! sprawdź przycisk na samym początku, potem podepnij do komputera bo z fusów nie da się wróżyć! Nie lubię tak w ciemno stawiać diagnoz bo to bez sensu, ale u znajomego była ta sama akcja po zmianie łożyska i winny był czujnik ESP przy kole. a jak sprawdzic ,rzeczony czujnik ,przed wymiana łozyska bylo ok . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #16 Napisano 18 Lipca 2013 a jak sprawdzic ,rzeczony czujnik ,przed wymiana łozyska bylo ok . komputer i vcds.... albo tester ATE AST od Continental Teves Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #17 Napisano 19 Lipca 2013 cos tam sprawdzilem ,i to jest tak, komp. sczytuje z trzech kół predkosc np. 55 km/h a wlasnie z tego z nowa piasta 60km /h i dlatego waeiuje ESP i abs slychac i czuc juz przy delikatniejszym wcisnieciu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #18 Napisano 20 Lipca 2013 cos tam sprawdzilem ,i to jest tak, komp. sczytuje z trzech kół predkosc np. 55 km/h a wlasnie z tego z nowa piasta 60km /h i dlatego waeiuje ESP i abs slychac i czuc juz przy delikatniejszym wcisnieciu? no to albo źle założyłeś czujnik po wymianie łożyska, albo jest niesprawny i do wymiany! zamień czujniki na początek ze sobą, żeby w niepotrzebne koszta iść! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #19 Napisano 20 Lipca 2013 nie da sie założyć prawego na lewa strone , a przód i tyl maja inne oznaczenia wiec nie wiem czy beda pasowały , a moze wina lezy po stronie łożyska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #20 Napisano 22 Lipca 2013 cos tam sprawdzilem ,i to jest tak, komp. sczytuje z trzech kół predkosc np. 55 km/h a wlasnie z tego z nowa piasta 60km /h i dlatego waeiuje ESP i abs slychac i czuc juz przy delikatniejszym wcisnieciu? jesli kupiłeś łożysko w pudełku VAGa w podejrzanie niskiej cenie to masz zły pierścień zatopiony. Pewna firma z Łodzi puściła sporo tego w rynek - oczywiście tania chińszczyzna. podaje złą ilosc taktowań. Nie pamiętam czy 4 za dużo czy 4 za mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach