bartek21 Zgłoś #1 Napisano 2 Grudnia 2012 Witam mam problem z odpalaniem passta juz przy -2 stopniach strasznie przerywa, gdy jest cieply pali na dotyk tylko gdy jest zimno ma problem z rozruchem. Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bubek211_106784.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/bubek211_106785.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/bubek211_106788.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/bubek211_106786.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/bubek211_106787.html Z gory dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 2 Grudnia 2012 Szukaj problemu w układzie podgrzewania świec oraz czujnikach temp. Swoją drogą to te logi nie mają najmniejszego sensu przy twoim problemie. Zrób logi sczytując temperatury po nocy przed odpaleniem i po rozgrzaniu silnika. Świece żarowe trzeba niestety sprawdzić wykręcając je i podłączając do aku na krótko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #3 Napisano 2 Grudnia 2012 Zrób też loga 01-007 na zimnym motorze z tylko przekręconym kluczykiem w pozycje zapłon. Przed tym rozruchem sprawdź temp. otoczenia zewnętrzną na zwykłym domowym termometrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek21 Zgłoś #4 Napisano 2 Grudnia 2012 (edytowane) Grupy: 001,002,003,001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/bubek211_106855.html Grupy: 004,005,006,004,005,006 - http://vaglog.rtnet.pl/bubek211_106856.html Auto stoi 10 godz na dworze -2 stopnie Edytowane 2 Grudnia 2012 przez bartek21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #5 Napisano 2 Grudnia 2012 Czujnik temp. cieczy do wymiany. Przy temp. zewnętrznej co podałeś, czyli -2'C ecu odczytuje z czujnika +8,1'C. Kulawo pali, bo ma za słabe dawki z racji odczytu zawyżonej temp. Świece żarowe również sprawdź tak jak Banshee radził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek21 Zgłoś #6 Napisano 2 Grudnia 2012 Ok dzieki jak wymienie czujnik to dam znac czy jest jakas roznica. pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #7 Napisano 3 Grudnia 2012 NIE MA LOGA 007 z modułu ENGINE i 003 z modułu INSTRUMENTS!!! Bez tych dwóch logów nie wypowiem się co do czujników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek21 Zgłoś #8 Napisano 4 Grudnia 2012 Logi z Zimnego Silnika Auto stalo cała noc ok 22 godz bylo -3 stopnie a o 5 rano +1 Instrunents Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bubek211_106976.html Grupa 007 - http://vaglog.rtnet.pl/bubek211_106977.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #9 Napisano 4 Grudnia 2012 Na "zimnym" test G2/G62 jest OK. Żeby być pewnym na 100% musisz taki sam test zrobić na gorącym (dogrzanym) silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #10 Napisano 4 Grudnia 2012 Właśnie, teraz już widać dlaczego potrzebne były te logi. LOg na rozgrzanym silniku wyjaśni sprawę ostatecznie, jednak skoro problem z zapalaniem jest na zimno (tak przypuszczam) to czujnik jest dobry i nie trzeba wymieniać. Trzeba szukać dalej - czy świece kolega już sprawdził przez ten miesiąc czasu? Jakoś leniwo to idzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek21 Zgłoś #11 Napisano 4 Grudnia 2012 O to logi z cieplego silnika na liczniku 90 stopni Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/bubek211_107004.html Instruments Grupa: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bubek211_107005.html ---------- Dodano o 18:39 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:38 ---------- W tej chwili jestem za granica i nie mam jak sprawdzic swiec zjezdam w czwartek do polski to sprawdze i dam znac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #12 Napisano 4 Grudnia 2012 4 stopnie różnicy. Ja bym w tym przypadku wykluczył czujnik - choć dopuszcza się bodajże 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek21 Zgłoś #13 Napisano 4 Grudnia 2012 jak bd w polsce to kupie termostat w aso i czujnik i sprawdze swiece tez zobaczymy czy sie cos poprawi ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach