McGuiver Zgłoś #1 Napisano 23 Listopada 2012 (edytowane) Witam. Czy moglby ktos zernac i opisac? Najbardziej dziwi mnie kat wtrysku, powinno byc chyba 55, ale przy takim wogole nie odpalil, stopniowo zwiekszalem, zaczal odpalac przy okolo 97, a teraz jest ponad 200 i rowniez odpala. Moze cos z moim programem jest cos nie tak? Narazie zrobilem tylko statyczne. http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105609.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105610.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105611.html i BS http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105612.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105613.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105614.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105615.html Edytowane 23 Listopada 2012 przez McGuiver x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 23 Listopada 2012 Dziwna sprawa, powinien być 38-72, 55 to ideał. Na którym cylindrze siedzi wtryskiwacz z czujnikiem? Były zapisane jakieś kody usterek w sterowniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McGuiver Zgłoś #3 Napisano 23 Listopada 2012 (edytowane) Wtrysk sterujacy jest na 5-ym cylindrze. Czy to mozliwe, zeby wogole chodzil z katem ponad 200? P.S. Sorry za brak polskich znakow, ale taka klawiatura. Byl blad 16705 (czujnik walu). Przed logami wykasowalem i w czasie logowania nie wyskoczyl, ale czasami wyskakuje. Edytowane 23 Listopada 2012 przez McGuiver x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 23 Listopada 2012 Sprawdź go ewentualnie wymień. Jak gdzieś staniesz to będziesz żałował. Na takim kącie będzie chodził, lecz jak widać w 004BS jest tak duży, że przestawiacz kąta nie reaguje. Jest źle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McGuiver Zgłoś #5 Napisano 23 Listopada 2012 Tylko dlaczego na mniejszym kacie nie odpala? ---------- Dodano o 22:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:37 ---------- Na którym cylindrze siedzi wtryskiwacz z czujnikiem? Czy masz na mysli zapis w grupie 13? Zauwazylem, ze druga pozycja znacznie rozni sie od pozostalych, wiem, ze ta grupa to cos o wtryskach. Co oznacza taka roznica? Jutro przeinstaluje VAG-a i zobacze wtedy czy kat wtrysku bedzie inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #6 Napisano 23 Listopada 2012 zacznij od sprawdzenia ustawienia rorzadu w tym silniku sa 2 paski moze którys jest przestawiony . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McGuiver Zgłoś #7 Napisano 24 Listopada 2012 (edytowane) Rozrzad jest napewno ok, znam ten rozrzad, bo sam go wymieniam. Moze to ten czujnik walu cos miesza? Ale narazie bledu nie wywala, mysle, ze to cos z przewodami tego czujnika powoduje blad, bo opornosc ma dobra (ok. 1300 ohm). Wlasciwie to do rozrzadu jest jeden pasek, a drugi jest do napedu pompy wtryskowej i wlasnie nim reguluje sie kat wtrysku. Edytowane 24 Listopada 2012 przez McGuiver x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McGuiver Zgłoś #8 Napisano 24 Listopada 2012 (edytowane) To dzisiejsze logi. Kat wtrysku juz jest w normie, ale ciezko odpala tzn musi zrobic pare obrotow, zeby zaskoczyl i troche trzesie silnikiem. Co jest z tym wtryskiwaczem w bloku 13? Moze tu lezy przyczyna? W TDI Timing pokazywalo temperature paliwa 116 stopni,a skala na wykresie zaczyna sie dla tego silnika od 120. http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105679.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105680.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105681.html BS http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105682.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105683.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105684.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105685.html Znalazlem duzo informacji w erWin, ale mam pytanie- Czy dla VAG-a pierwszy cylinder to pierwszy od strony rozrzadu, czy VAG wyczuwa to jakos wg wtrysku sterujacego? Jezeli wg sterujacego to ktory jest pierwszy, sterujacy, czy nastepny po nim? Edytowane 25 Listopada 2012 przez McGuiver x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 25 Listopada 2012 Pierwszy cylinder jest zawsze od strony rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McGuiver Zgłoś #10 Napisano 26 Listopada 2012 Dzisiejsze logi, rowniez dynamiczne. Czy potrafi ktos odpowiedziec co moze byc uszkodzone, ze kat wtrysku musi byc tak wysoki, ze silnik dobrze pracowal? Na prawidlowym kacie bardzo ciezko odpala. Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105975.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105976.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105977.html BS http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105978.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105979.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105980.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105981.html Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105982.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105983.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105984.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #11 Napisano 26 Listopada 2012 Kąt jest znów za wysoki. Na początek sprawdź świece żarowe. Jeśli będą dobre świece podmień wtryskiwacze. Jeśli to nic nie da pomiar kompresji, czyli sprawdzenie stanu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #12 Napisano 26 Listopada 2012 Odnośnie najświeższych logów, na tym ustawieniu dobrze odpala? Jak dobrze odpala to ja bym zostawił, widać że dynamiczna regulacja dobrze działa więc jeżeli nie żłopie 30l/100 to nie warto się męczyć z tym 55. Myślę że: motor ma już trochę najechane albo świruje G28 (wartość kąta jest obliczana wg G28 i G80 - we wtryskiwaczu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McGuiver Zgłoś #13 Napisano 26 Listopada 2012 Swiece raczej nie, bo na goracym jest tak samo. Znalazlem, ze w grupie 000 statyczny w polu 2 powinno byc 0-98, a jest 119-122, a wiec kat wtrysku. Grupa 004 statyczne w polu 2 powinno byc 3-4,8 a jest 2,9. w polu 3 powinno byc rowniez 3-4,8, a jest 6,6 (znowu kat wtrysku), w polu 4 powinno byc 15-95 a jest 14,7. Mysle, ze wartosc z pola 4 cos miesza i dlatego nie chce chodzic na prawidlowym kacie. Pole 4 to "wspolczynnik trwania impulsu zaworu poczatku wtrysku". Co moze byc uszkodzone, ze ta wartosc jest za niska? ---------- Dodano o 17:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:43 ---------- Odnośnie najświeższych logów, na tym ustawieniu dobrze odpala? Jak dobrze odpala to ja bym zostawił, widać że dynamiczna regulacja dobrze działa więc jeżeli nie żłopie 30l/100 to nie warto się męczyć z tym 55. Myślę że: motor ma już trochę najechane albo świruje G28 (wartość kąta jest obliczana wg G28 i G80 - we wtryskiwaczu). Na cieplym odpala dobrze, a na zimnym sprawdze rano, gdy bedzie zimny. Ma troche najechane 548.000 km. Wymienilem G28, mimo ze oba mialy ok. 1300 ohm od tamtej pory juz nie wyskakuje blad. Wtrysk sterujacy ma 110 ohm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach