andrzejvp5 Zgłoś #1 Napisano 22 Listopada 2012 (edytowane) prosze o ocene logów. Dziura miedzy 2100 a 2500 obrotów co to moze byc? http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_105548.html 008 010 http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_105547.html 11 http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_105546.html 003 011 Edytowane 22 Listopada 2012 przez andrzejvp5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 22 Listopada 2012 Wygląda na przycinającą się w tym zakresie obrotów geometrię - sam to zauważysz w logu 011. Co za tym idzie przepływka obetnie paliwo do ilości dostarczonego powietrza (log 008 ostatnia kolumna najmniejsza wartość). Jeżeli masz inną to podmień przepływkę, lecz ja stawiam na te żaluzje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #3 Napisano 22 Listopada 2012 ale jeszcze nie przeładowywuje turbo, bo potem idzie normalnie i nie łapie błedu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 22 Listopada 2012 Ale ma spadek ciśnienia, więc i spadek mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #5 Napisano 22 Listopada 2012 wiec na wiosne bedzie trzeba rozebrac turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #6 Napisano 22 Listopada 2012 możesz już teraz spróbować mojego sposobu: http://forum.vw-passat.pl/threads/126815-Srodek-do-czyszczenia-turbin-i-egr-prawda-i-mity Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #7 Napisano 23 Listopada 2012 A moze wystarczy ja troche przegonić i na chwilę jej przejdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #8 Napisano 23 Listopada 2012 możesz spróbować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #9 Napisano 4 Grudnia 2012 Jeszcze zapomniałem dodac, że gdzieś do 2400 obr. cos dzwięczy podczas przyśpieszania, jak by jakas blaszka była luzna w dolocie. Byłem kiedys z tym u mechnika i powiedział ze w intercooler coś dzwięczy.Po przekroczeniu tych obrotów milknie, jak sie zrobi wieksze ciśnienie z turbo. Niewiem czy to moze byc intercooler ,egr,turbo, przepływka ...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #10 Napisano 5 Grudnia 2012 Dźwięk może iść od turbo. Sprawdzić to dokładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #11 Napisano 6 Grudnia 2012 Najgorsze jest to, ze tego na postoju w ogóle nie słychać ani jak się gazuje. Słychać to tylko jak się przyspiesza dość dynamicznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #12 Napisano 18 Grudnia 2012 Najgorsze jest to, ze tego na postoju w ogóle nie słychać ani jak się gazuje. Słychać to tylko jak się przyspiesza dość dynamicznie. Może w takim razie to tarcz sprzęgła hałasuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #13 Napisano 14 Marca 2013 (edytowane) Kolego, pierwsze co to zrób porządek z turbiną Turbo licho pompuje, przepływka licho wskazuje. Edytowane 14 Marca 2013 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #14 Napisano 18 Marca 2013 Wiec tak dźwięk pochodzi z intercoolera przy przepływie powietrza. Nasłuchiwał sam DarekS :manga a tu nowe logi na wiosnę : Grupy: 001,011 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_118720.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_118721.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_118722.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_118723.html Grupy: 008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_118724.html Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_118725.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_118728.html Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_118729.html Turbo przeładowuje i potem ma niedoładowanie. Zmienna geometria czy n75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #15 Napisano 18 Marca 2013 Ten dźwięk i niestabilne doładowanie to wina brudnej geometrii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #16 Napisano 27 Maja 2013 Witam ponownie, turbo po czyszczeniu, nadal ma wahania niedoładowania , wszystko chodziło leciutko. Wężyki wszystkie wymienione. Zauważyłem też małe wypełnienie n75. Pierwszy log do 3698 potem następny. 011,003 http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_128433.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #17 Napisano 6 Czerwca 2013 W obecnym logu (najświeższym) zauważam tylko słabo mierzącą przepływkę. Podmień ją na sprawną (jeśli masz od kogo) i ponownie zloguj grupę dynamicznie - ale tylko 010. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #18 Napisano 10 Czerwca 2013 Logi po podmianie przepływki, troszkę lepiej pokazuje, ale niema rewelacji. Też turbo zaczęło cos licho pompować? Tak wogule to ile powinna pokazywać nowa przepływka dla afn? Grupy: 010,010,010 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_130418.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #19 Napisano 12 Czerwca 2013 Logi na tej przepływce są OK (jeśli chodzi o tę przepływkę) winę ponosi regulacja ciśnienia doładowania więc albo turbo albo N75 albo układ podciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #20 Napisano 12 Czerwca 2013 (edytowane) A co rozumieć pod słowem turbo? Zabrudzona geometria czy dziurawą gruszke? Wężyki gumowe nowe jedynie plastikowe od vakum do sprawdzenia? no i n75 Edytowane 12 Czerwca 2013 przez andrzejvp5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach