Skocz do zawartości
Mareve

AVF 1.9 tdi prośba o analizę logów.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , w ostatnim czasie wymieniałem uszczelkę pod głowicą i rozrząd i od tego czasu autko kiepsko od pala i brakuje mu wigoru.

Załączam logi statyczne, jeśli będzie trzeba zrobię też dynamiczne nie udało się zrobić Basic Settings - 04 003 wyskoczył błąd.

 

To moje pierwsze logi, jeśli coś jest źle to poprawię.

 

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105196.html

Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105197.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105198.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105199.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105200.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105201.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105202.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105203.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105204.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105205.html

 

Logi dynamiczne:

 

Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105308.html

Grupy: 000,000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105309.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105310.html

Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105311.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105312.html

Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105313.html

Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105314.html

Edytowane przez Mareve

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Log dynamiczny najlepiej 5 - 4 bieg od obrotów 1500-1400 grupa 8 i 11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a logi dynamiczne robimy w Meas. Blocks - 08 czy Basic Settings - 04?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Nie zdiagnozujesz autka tylko na podstawie logów statycznych - musisz zrobić komplet (dynamiczne +BS)

Ze statycznych widać, że masz termostat do wymiany, oraz EGR do sprawdzenia

Sam piszesz że

nie udało się zrobić Basic Settings - 04 003

ale może to być przyczyną logowania 004 BS. Spróbuj jeszcze raz BS 003

Uwaga: BS 004 nie robisz nie logujesz wcale

Nara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powtarzam czy a logi dynamiczne robimy w Meas. Blocks - 08 czy Basic Settings - 04?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Meas. Blocks - 08

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, jutro wrzucę logi dynamiczne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co do EGR to jest tam jakiś wyciek

Założyłeś w temacie swojego auta już kilka wątków (chyba 3) i trudno się w tym wszystkim połapać.

Pisałem Ci wcześniej, że dolot, kolektor ssący+EGR do czyszczenia - jeśli nie cieknie. Twój ewidentnie wg fotek cieknie i żadne zabiegi mu nie pomogą - jak zaczął cieknąc to będzie ciekł i paprał silnik. Niektórzy wykonują jakieś dziwne naprawy typu wkręcania śrub w te otworki, ale wg mnie to druciarstwo. Jedyna recepta to wymiana na nowy lub likwidacja. Na Forum jest tyle samo zwolenników co przeciwników zaślepiania lub likwidacji EGR'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodane logi dynamiczne dolot i kolektor był czyszczony przy wymianie uszczelki , właśnie nie pamiętam czy EGR czyściłem, ale przed wymianą też ciekło z EGR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popraw kąt synchronizacji na wartość od -1 do 0 i auto będzie zapierniczać. Co do rozruchu to wg mnie dość dobrze odpalił. Sprawdź świece żarowe czy są sprawne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem kąt po dwu godzinnej walce na 0-1 i niestety różnicy nie ma...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź jak się będzie zbierać przy nastawie -1,5. Rozrząd na 100% jest dobrze ustawiony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że tak był skrupulatnie i dokładnie zakładany, nie chciałbym ustawiać znów tego kątu , ponieważ gdy odkręciłem śrubę była troszkę zapieczona i skoczyła mi o jakieś 2 cm i później w ogóle nie mogłem znaleźć tego punktu gdzie się przesuwała tylko ta blaszka z tyłu, kręcę kręcę aż był ruch tym kołem , cofałem i od nowa aż w końcu za 50 razem zaskoczyło. Samo ustawienie to pikuś, ale jak znów nie uda mi się tego znaleźć to roboty trochę jest.

 

Chyba, że jestem przewrażliwiony i tylko mi się wydaje, że auto nie ma buta ? czy po logach to widać?

 

---------- Dodano o 17:07 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:13 ----------

 

oto log po zmianie :

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105387.html

Edytowane przez Mareve

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt ok. Zrób pomiar na równej drodze od 0 do 100km/h i porównaj z danymi producenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś konkretne info? czy po prostu jak najszybciej do 100?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo masz jakąś dziurę między przepływomierzem->turbo, albo przepływomierz do wymiany - auto odżyje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to sprawdzić ? I jeśli można wiedzieć po czym to wnioskujesz?

Edytowane przez Mareve

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać to w grupie 8, a sprawdzić dolot możesz organoleptycznie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak? Czy nie ma jakiś gwizdów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności