Mareve Zgłoś #1 Napisano 20 Listopada 2012 (edytowane) Witam , w ostatnim czasie wymieniałem uszczelkę pod głowicą i rozrząd i od tego czasu autko kiepsko od pala i brakuje mu wigoru. Załączam logi statyczne, jeśli będzie trzeba zrobię też dynamiczne nie udało się zrobić Basic Settings - 04 003 wyskoczył błąd. To moje pierwsze logi, jeśli coś jest źle to poprawię. Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105196.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105197.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105198.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105199.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105200.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105201.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105202.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105203.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105204.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105205.html Logi dynamiczne: Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105308.html Grupy: 000,000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105309.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105310.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105311.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105312.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105313.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105314.html Edytowane 20 Listopada 2012 przez Mareve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marewel Zgłoś #2 Napisano 20 Listopada 2012 Log dynamiczny najlepiej 5 - 4 bieg od obrotów 1500-1400 grupa 8 i 11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #3 Napisano 20 Listopada 2012 a logi dynamiczne robimy w Meas. Blocks - 08 czy Basic Settings - 04? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #4 Napisano 20 Listopada 2012 Hej! Nie zdiagnozujesz autka tylko na podstawie logów statycznych - musisz zrobić komplet (dynamiczne +BS) Ze statycznych widać, że masz termostat do wymiany, oraz EGR do sprawdzenia Sam piszesz że nie udało się zrobić Basic Settings - 04 003 ale może to być przyczyną logowania 004 BS. Spróbuj jeszcze raz BS 003 Uwaga: BS 004 nie robisz nie logujesz wcale Nara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #5 Napisano 20 Listopada 2012 Powtarzam czy a logi dynamiczne robimy w Meas. Blocks - 08 czy Basic Settings - 04? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #6 Napisano 20 Listopada 2012 w Meas. Blocks - 08 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #7 Napisano 20 Listopada 2012 Dzięki, jutro wrzucę logi dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #8 Napisano 20 Listopada 2012 A co do EGR to jest tam jakiś wyciek , wrzucałem już zdjęcia na forum strona 3 http://forum.vw-passat.pl/threads/126576-Problemy-po-wymianie-uszczelki-pod-glowica-i-rozrzadu/page3 może mieć to znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #9 Napisano 20 Listopada 2012 A co do EGR to jest tam jakiś wyciek Założyłeś w temacie swojego auta już kilka wątków (chyba 3) i trudno się w tym wszystkim połapać. Pisałem Ci wcześniej, że dolot, kolektor ssący+EGR do czyszczenia - jeśli nie cieknie. Twój ewidentnie wg fotek cieknie i żadne zabiegi mu nie pomogą - jak zaczął cieknąc to będzie ciekł i paprał silnik. Niektórzy wykonują jakieś dziwne naprawy typu wkręcania śrub w te otworki, ale wg mnie to druciarstwo. Jedyna recepta to wymiana na nowy lub likwidacja. Na Forum jest tyle samo zwolenników co przeciwników zaślepiania lub likwidacji EGR'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #10 Napisano 20 Listopada 2012 Dodane logi dynamiczne dolot i kolektor był czyszczony przy wymianie uszczelki , właśnie nie pamiętam czy EGR czyściłem, ale przed wymianą też ciekło z EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #11 Napisano 21 Listopada 2012 Popraw kąt synchronizacji na wartość od -1 do 0 i auto będzie zapierniczać. Co do rozruchu to wg mnie dość dobrze odpalił. Sprawdź świece żarowe czy są sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #12 Napisano 21 Listopada 2012 Ustawiłem kąt po dwu godzinnej walce na 0-1 i niestety różnicy nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #13 Napisano 21 Listopada 2012 To sprawdź jak się będzie zbierać przy nastawie -1,5. Rozrząd na 100% jest dobrze ustawiony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #14 Napisano 21 Listopada 2012 (edytowane) Myślę, że tak był skrupulatnie i dokładnie zakładany, nie chciałbym ustawiać znów tego kątu , ponieważ gdy odkręciłem śrubę była troszkę zapieczona i skoczyła mi o jakieś 2 cm i później w ogóle nie mogłem znaleźć tego punktu gdzie się przesuwała tylko ta blaszka z tyłu, kręcę kręcę aż był ruch tym kołem , cofałem i od nowa aż w końcu za 50 razem zaskoczyło. Samo ustawienie to pikuś, ale jak znów nie uda mi się tego znaleźć to roboty trochę jest. Chyba, że jestem przewrażliwiony i tylko mi się wydaje, że auto nie ma buta ? czy po logach to widać? ---------- Dodano o 17:07 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:13 ---------- oto log po zmianie : Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Mareve92_105387.html Edytowane 21 Listopada 2012 przez Mareve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #15 Napisano 21 Listopada 2012 Kąt ok. Zrób pomiar na równej drodze od 0 do 100km/h i porównaj z danymi producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #16 Napisano 21 Listopada 2012 Jakieś konkretne info? czy po prostu jak najszybciej do 100? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 21 Listopada 2012 Albo masz jakąś dziurę między przepływomierzem->turbo, albo przepływomierz do wymiany - auto odżyje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #18 Napisano 21 Listopada 2012 (edytowane) Jak to sprawdzić ? I jeśli można wiedzieć po czym to wnioskujesz? Edytowane 21 Listopada 2012 przez Mareve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #19 Napisano 22 Listopada 2012 Widać to w grupie 8, a sprawdzić dolot możesz organoleptycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #20 Napisano 22 Listopada 2012 Czyli jak? Czy nie ma jakiś gwizdów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach