qgoldi Zgłoś #1 Napisano 27 Października 2012 Witam po długiej przerwie. Mam bliżej nieokreślony problem z obrotami silnika 1.9 tdi 1Z tz. Samochód dostaje dziwnych obrotów kiedy np: się dotaczam do zakrętu lub przed zatrzymaniem kiedy jeszcze silnik jest na lekkich obrotach na biegu ale jeszcze nie został puszczony na bieg jałowy są to obroty miej więcej 1100obr/min. Gdy lekko dodam gazu objaw ustępuje tak samo gdy go puszcze na luz. W tym układzie jest to częste ale pojawia się to również na wyższych biegach ale jeszcze dość rzadko, lekko dodam gazu lub ściągam nogę z gazu i się uspokaja tak samo jak na niższych obrotach. Polski Vag nie pokazuje żadnych błędów, dodam że program jeszcze mnie nie zawiódł. Osobiście stawiam na potencjometr gazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian_nowy Zgłoś #2 Napisano 27 Października 2012 Hej !!! Jeżeli komputer nie pokazuje żadnych błędów, to należy szukać tam gdzie nie ma diagnostyki. Ameryki nie odkryłem, ale sprawdziłbym pompę wtryskową. Pozdrawiam !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #3 Napisano 27 Października 2012 Objaw jest dość głupi, byłem u pompiarza niczego niepokojącego nie wykrył a nastawnik lub jakiś czujnik z pompy komputer pewnie by pokazał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #4 Napisano 27 Października 2012 Objaw jest dość głupi, byłem u pompiarza niczego niepokojącego nie wykrył a nastawnik lub jakiś czujnik z pompy komputer pewnie by pokazał. Nastawnika by nie pokazał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #5 Napisano 27 Października 2012 Więc jednak może być nastawnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #6 Napisano 27 Października 2012 nastawnik możesz sprawdzić odpinając wtyczkę VSS(czujnik prędkości pojazdu) znajduje sie z tyłu skrzyni biegów, jak staniesz przed autem w srodku to trzeba tam wsadzić ręke głębiej. Jak go odepniesz i objawy ustąpią to masz jasność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #7 Napisano 27 Października 2012 Aha to już coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #8 Napisano 27 Października 2012 gdzieś na necie widziałęm zdjęcia w którym miejscu on dokłądnie jest jakbys nie mogł znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #9 Napisano 27 Października 2012 (edytowane) wiem gdzie jest czy jest możliwość żeby był skopany czujnik prędkości i przez to takie objawy Edytowane 27 Października 2012 przez qgoldi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #10 Napisano 27 Października 2012 To nie tak, jak będzie poprawa po odpięciu czujnika to znak ze nastawnik do czyszczenia. Jak czujnik vss nie działa to i licznik prędkości nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #11 Napisano 27 Października 2012 no a co ja napisałem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #12 Napisano 27 Października 2012 Wypiąłem czujnik, przejażdżka z pracy do domu i wszystko ok. W poniedziałek nastawnik do roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #13 Napisano 17 Grudnia 2012 Podmiana kilku nastawników i objaw nadal nie ustępuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Swistak1505732843 Zgłoś #14 Napisano 18 Grudnia 2012 Podmiana kilku nastawników i objaw nadal nie ustępuje a jak ustawiacie obroty na pompie czym się sugerujesz ?? - na słuch - wierzysz w to co na obrotomierzu - sprawdzasz Vagiem napięcie na pompie I czy jesteś pewien czy nastawnik jest dobry aczkolwiek ja bym sprawdził wtryski czy się gdzieś nie zawieszają albo czy masz szczelny układ . Sprawdzenie układu czy nie zasysa lewego powietrza gdzieś . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gibaj Zgłoś #15 Napisano 18 Grudnia 2012 podmienić nastawnik to nie problem grunt to go dobrze przy pomocy VAGa ustawić a skąd wiadomo że te nastawniki inne są dobre? a czujnik temp. paliwa w nastawniku sprawdzaliście? a kto ci to robił? jakiś ktoś kto tylko kasę umie brać to powodzenia ja bym stary porządnie wyczyścił wszystko ustawił ,kąt wtrysku odrazu i ma być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach