Skocz do zawartości
Krynio

Proszę o analize logów B4 1.9 tdi 1Z

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem że logi nie są rewelacyjne, robione na 3 biegu i tyle dopoki mnie światła nie złapały albo auto z przodu, a nie ma tu gdzie zabardzo zrobić, jeżeli to nie wystarczy przejade się dalej. Link do mojego problemu jeżeli miałby być pomocny przy analizie http://forum.vw-passat.pl/threads/38971-Szarpie-przerywa-podczas-jazdy-B4-TDI/page4

 

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102147.html - dynamiczny

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102148.html - statyczny

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102149.html - bs

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102150.html - dynamiczny

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102151.html - bs

Edytowane przez Krynio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrzucam logi jeszcze raz zrobione dziś ponownie, troszke więcej i dokładniej z tym że prosze się nie sugerować tym że dynamiczne są takie krótkie ponieważ auto mi sie tak powoli wkreca na obroty że nim bym doszedł do 4 tyś to chyba bym musiał całe miasto przejechać, ten pomiar trwał dużo dłużej niż pomiar sprawnym autem na 4 biegu, a był to na 3 robiony. Pomoże ktoś?

 

Statyczne:

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102346.html

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102347.html

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102348.html

 

BS:

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102349.html

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102350.html

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102351.html

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102352.html

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102353.html

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102354.html

 

Dynamiczne:

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102355.html

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102356.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz nieszczelność w dolocie powietrza pomiędzy przepływką a turbosprężarką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz po pracy od razu zdejmę ta plastikową rure wezme do domu i dokładnie sprawdzę:) a jak najłatwiej sprawdzić resztę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zerknąć jeszcze na rurę idącą bezpośrednio do turbosprężarki czy jest przymocowana do króćca zasysającego powietrze przy turbo (jeśli rura pomiędzy przepływką a tą idącą do turbo jest szczelna i prawidłowo założona) a jeśli nic nie zobaczysz z góry to musisz ją wymontować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogła by tak z dnia na dzien gdzies sie rozszczelnic ?Ale czyt. moj post ze to raz dziala raz nie ? Czy jak by byla dziura to ciagle by tak nie bylo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mogła by tak z dnia na dzien gdzies sie rozszczelnic ?Ale czyt. moj post ze to raz dziala raz nie ? Czy jak by byla dziura to ciagle by tak nie bylo?

 

Oczywiście, że mogłaby z dnia na dzień. Zastanawiające jest tylko to, że jak piszesz raz chodzi dobrze raz gorzej. Szkoda, że nie ma logów jak chodził dobrze.

 

I tak jak pisałem kąt wtrysku. Może przestawiacz kąta w pompie? Kąt wtrysku to nie tylko na jałowym. Wraz z obrotami się zmienia.

 

 

A po sprawdzeniu dolotu (tak na wszelki wypadek) postaraj się o podmiane przepływki. Bo mi wychodzi, że mierzy strasznie .... tragicznie.

Pasuje 1Z, AFN, AHU.

Edytowane przez elmi_k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi kolego jak chodzil chwile dobrze są na samej gorze tylko ze są krotkie bo mialem krotki odcinek do zrobienia. Co do przeplywki to jak odpinam kostke to jest to samo także gdyby byla walnieta bylo by wtedy ok. Kat wtrysku na jalowym jest ustawiony idealnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do przeplywki to jak odpinam kostke to jest to samo także gdyby byla walnieta bylo by wtedy ok

 

Czyli jak jedziesz na odpiętej przepływce to napewno będzie zamulał. I jak masz podpiętą to przecież też zamula. Więc nasuwa się przypuszczenie, że przepływka jest walnięta.

 

Podtrzymuje podmień przepływke. W tych pierwszych logach widać, że jak dobrze mierzy to jest OK. Ale jak podtrzymujesz swoje zdanie to trudno. Podmianka nie jest taka trudna a przynajmniej byłoby coś wiadome.

 

Kat wtrysku na jalowym jest ustawiony idealnie...

 

Świetnie. Jak już zacznie auto jeździć zobaczymy jak się zachowuje na obrotach. Bo jak narazie to całkiem leży.

Edytowane przez elmi_k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znasz kogos z kim moglbym przeplywke podmienic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie tutaj mam chyba potwierdzenie na padnietą przepyłwkę, prosze zwrocic na statycznym pomiarze co się z nią dzieje w grupie 3;)

 

Statyczna:

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102539.html

 

Dynamiczna:

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102540.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak Twoje podejrzenia są słuszne. Gdyby nie te dwa wskazania wartości 847,9 mg/R w logu statycznym to wskazywałoby na nieszczelność w dolocie ale z tymi nierealnie wysokimi wskazaniami jednak jej elektronika fiksuje bo nie ma fizycznej możliwości osiągnąć na wolnych obrotach tak wysokich wskazań mierzonej masy powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie tutaj mam chyba potwierdzenie na padnietą przepyłwkę, prosze zwrocic na statycznym pomiarze co się z nią dzieje w grupie 3

 

Statyczna:

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102539.html

 

Dynamiczna:

http://vaglog.rtnet.pl/mickry_102540.html

 

 

Kupić, wymienić i się cieszyć jazdą :)

 

Z logów co pokazałeś to w każdej grupie widać, żę przepływka źle mierzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem, ale dla 100% pewności wolę jeszcze podmienić i się upewnić;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie przepływka naprawiona, póki co ładnie działa, znalazłem bardzo dobry poradnik krok po kroku co posprawdzać w niej tzn które piny itp co przelutować i działa. Z tym że mam wrażenie że teraz auto gdy jestem na biegu jałowym lekko podgazuje wolnie zchodzi z obrotów, tj. dodam gazu do 1,3tyś obrotów szybko a od tego momentu do samego jałowego wolniej zchodzi. Wcześniej chyba było tak że dodawałem gazu i natychmiast wracały do jałowego. Normalne to jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się tak tylko na zimnym silniku ?

Trzeba wziąść na poprawkę, że przy obecnych niskich temperaturach zimny silnik będzie miał z początku podwyższone obroty biegu jałowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie nie, to jest rozgrzany silnik, daje gazu np do 2,5tyś zchodzi normalnie szybko i od ok. 1.1 - 1.2 tyś obrotów do całkiem jałowego zchodzi wolniej niż kiedyś albo mi się wydaje;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie obniż dawkę paliwa widoczną w grupie 001 z obecnej na powiedzmy 3.2 mg i zobaczysz czy problem ustąpi. Chip boxa jakiegoś nie masz podpiętego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ale na włączniku wrazie "w" go czasami używam;) a tak to wyłączony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności