Skocz do zawartości
p0ncy

Piszcząca turbosprężarka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, a więc tak jak w temacie..kto ma jakiś pomysł na to coś piszczącego??? Powiem tak piszczy jak wchodzi w obroty turbosprężarka czyli tak około 1600 -1900 (pi razy drzwi) taki metaliczny dźwięk a turbina jest świeżo po regeneracji i wyważana????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciężko stwierdzić co uznajesz za pisk..może łożysko?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina po regeneracji, czyli wszystko w środku ma nowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no teoretycznie. Ale jak sam stwierdziłeś coś jest nie tak - stąd moje pytanie czy pisk pasowałby Ci organoleptycznie oceniając do piszczącego łożyska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niby coś w tym stylu..woziłem ją do reklamacji i przy mnie ją nawet doważali i skręcali śrubka po śrubce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm...gdzie to robiłeś? warsztat ma dobre opinie? w sumie piszczenie..dziwna rzecz. Jesteś pewny, że dochodzi z turbiny jako takiej, czy istnieje możliwość że np. jest to szum powietrza które gdzies spiernicza? w sumie łopatki lekko przycierające mogły by piszczeć (wystarczy minimalne niewyważenie). czy to jest jednostajny pisk? wiesz, ciężko jest coś takiego opisać :P porównywalny jest ten dźwięk ze zdychającą którąś z rolek na pasku wielorowkowym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź może najpierw przewody czy są szczelne. może to jest powodem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdź może najpierw przewody czy są szczelne. może to jest powodem.

zanim napiszesz cos podobnie głupiego, to pomyśl dwa razy:lol3, odpowiedz typu mielke :lol3:hehe:mlotkiem

 

---------- Dodano o 20:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:07 ----------

 

Turbina po regeneracji, czyli wszystko w środku ma nowe...

a reszta była czyszczona ?np IC ,przewody , świeży olej , filtr, itp. co powinno być zrobione po naprawie turbo,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zanim napiszesz cos podobnie głupiego, to pomyśl dwa razy:lol3, odpowiedz typu mielke :lol3:hehe:mlotkiem

 

---------- Dodano o 20:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:07 ----------

 

 

miałem u siebie tak w afn, że przy pękniętym przewodzie co wychodzi od turbiny(taki trójnik) i łączy się z filtrem powietrza i z przewodem idącym do odmy to słyszałem świst (ktoś mógłby powiedzieć, że to pisk- zależy kto jak co interpretuje) przy dodaniu gazu.

więc nie pisz mi że mam się zastanawiać po dwa razy co piszę bo czasem warto sprawdzić nawet coś takiego.

ja oczywiście przy tym odczułem spadek mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zanim napiszesz cos podobnie głupiego, to pomyśl dwa razy:lol3, odpowiedz typu mielke :lol3:hehe:mlotkiem

 

:dupablada

 

a reszta była czyszczona ?np IC ,przewody , świeży olej , filtr, itp. co powinno być zrobione po naprawie turbo,

 

Powinien być komentarz jak wyżej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat Zamieszczone przez marwitko Zobacz posta

a reszta była czyszczona ?np IC ,przewody , świeży olej , filtr, itp. co powinno być zrobione po naprawie turbo,

Powinien być komentarz jak wyżej

tak:hmm

jak tego nie zrobil ,to syf poszedł do turbiny i dlatego może piszczeć.

u ciebie taki komentarz powinien byc ,tyle w temacie :stop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie nie wszystko zostało wyczyszczone, umyte. Wszystkie przewody dolotu, IC, EGR, wymienione wężyki podciśnienia, wymieniony pasek wraz z łożyskiem na alternatorze....i wszystko staranie zamontowane...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra pytanie...czy między turbiną a kolektorem ssącym jest metalowa uszczelka???????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylu to mądrych a żaden nie zna odpowiedzi...ale już sam wiem, czy tam jest czy jej tam nie ma...a problem z piszczącą turbiną już rozwiązany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może bądź "mądrzejszy" to oświeć nas, co było przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ależ ja nie lubię tego typu komentarzy. Co Ci "piszczało" w takim razie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam a czy gdy turbo bierze olej mozna sprawdzic to vagiem ? dodam ze również mi piszczy ale to bardziej swist powietrza

 

a tutaj plik audio z piszczeniem w moim passacie zastanawiam sie nad stanem mojego turbo poniewaz bierze mi duzo oleju a auto do 2 tys wogole nie jedzie ale za to raczej winna jest przepływka http://Nagranie.amr

Edytowane przez maciekseba2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
napierdalasz posty
zjedz gówno
pokarzą

 

poczytaj reg. forum a o reszcie nawet nie wspomnę :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy między turbiną a kolektorem ssącym jest metalowa uszczelka???????

:hmm a jak te elementy są ze sobą połączone? :lol A i odpowiedz na pytanie, nie ma tam uszczelki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:hmm a jak te elementy są ze sobą połączone? :lol A i odpowiedz na pytanie, nie ma tam uszczelki ;)

 

Normalnie, turbina jest przykręcana do kolektora...

 

No i podpowiedz dla potomnych, w serwisach regenerujących do turbiny jest dawana taka mała uszczelka (ona chyba idzie gdzieś pod turbiną), no ale i są jeszcze inne uszczelki w komplecie, który oni oferują i tak na prawdę jest potrzebna z tego kompletu tylko jedna, która łączy turbinę z wydechem. Ona tam pasuje a druga jest właśnie ta niepotrzebna co idzie między turbo o kolektor...

Może i by wszystko było dobrze ale ona miała za mały otwór i to właśnie powodowało gwizdy (piszczenie)...myślę że może sie to komuś przyda....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności