p0ncy Zgłoś #1 Napisano 18 Października 2012 Witam, a więc tak jak w temacie..kto ma jakiś pomysł na to coś piszczącego??? Powiem tak piszczy jak wchodzi w obroty turbosprężarka czyli tak około 1600 -1900 (pi razy drzwi) taki metaliczny dźwięk a turbina jest świeżo po regeneracji i wyważana???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwirek Zgłoś #2 Napisano 18 Października 2012 ciężko stwierdzić co uznajesz za pisk..może łożysko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #3 Napisano 18 Października 2012 Turbina po regeneracji, czyli wszystko w środku ma nowe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwirek Zgłoś #4 Napisano 18 Października 2012 no teoretycznie. Ale jak sam stwierdziłeś coś jest nie tak - stąd moje pytanie czy pisk pasowałby Ci organoleptycznie oceniając do piszczącego łożyska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #5 Napisano 18 Października 2012 No niby coś w tym stylu..woziłem ją do reklamacji i przy mnie ją nawet doważali i skręcali śrubka po śrubce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwirek Zgłoś #6 Napisano 18 Października 2012 hmm...gdzie to robiłeś? warsztat ma dobre opinie? w sumie piszczenie..dziwna rzecz. Jesteś pewny, że dochodzi z turbiny jako takiej, czy istnieje możliwość że np. jest to szum powietrza które gdzies spiernicza? w sumie łopatki lekko przycierające mogły by piszczeć (wystarczy minimalne niewyważenie). czy to jest jednostajny pisk? wiesz, ciężko jest coś takiego opisać porównywalny jest ten dźwięk ze zdychającą którąś z rolek na pasku wielorowkowym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maczkos Zgłoś #7 Napisano 18 Października 2012 sprawdź może najpierw przewody czy są szczelne. może to jest powodem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #8 Napisano 18 Października 2012 sprawdź może najpierw przewody czy są szczelne. może to jest powodem. zanim napiszesz cos podobnie głupiego, to pomyśl dwa razy:lol3, odpowiedz typu mielke :lol3:hehe:mlotkiem ---------- Dodano o 20:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:07 ---------- Turbina po regeneracji, czyli wszystko w środku ma nowe... a reszta była czyszczona ?np IC ,przewody , świeży olej , filtr, itp. co powinno być zrobione po naprawie turbo, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maczkos Zgłoś #9 Napisano 18 Października 2012 zanim napiszesz cos podobnie głupiego, to pomyśl dwa razy:lol3, odpowiedz typu mielke :lol3:hehe:mlotkiem ---------- Dodano o 20:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:07 ---------- miałem u siebie tak w afn, że przy pękniętym przewodzie co wychodzi od turbiny(taki trójnik) i łączy się z filtrem powietrza i z przewodem idącym do odmy to słyszałem świst (ktoś mógłby powiedzieć, że to pisk- zależy kto jak co interpretuje) przy dodaniu gazu. więc nie pisz mi że mam się zastanawiać po dwa razy co piszę bo czasem warto sprawdzić nawet coś takiego. ja oczywiście przy tym odczułem spadek mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #10 Napisano 18 Października 2012 zanim napiszesz cos podobnie głupiego, to pomyśl dwa razy:lol3, odpowiedz typu mielke :lol3:hehe:mlotkiem :dupablada a reszta była czyszczona ?np IC ,przewody , świeży olej , filtr, itp. co powinno być zrobione po naprawie turbo, Powinien być komentarz jak wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #11 Napisano 18 Października 2012 Cytat Zamieszczone przez marwitko Zobacz postaa reszta była czyszczona ?np IC ,przewody , świeży olej , filtr, itp. co powinno być zrobione po naprawie turbo, Powinien być komentarz jak wyżej tak:hmm jak tego nie zrobil ,to syf poszedł do turbiny i dlatego może piszczeć. u ciebie taki komentarz powinien byc ,tyle w temacie :stop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #12 Napisano 19 Października 2012 nie nie wszystko zostało wyczyszczone, umyte. Wszystkie przewody dolotu, IC, EGR, wymienione wężyki podciśnienia, wymieniony pasek wraz z łożyskiem na alternatorze....i wszystko staranie zamontowane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #13 Napisano 19 Października 2012 dobra pytanie...czy między turbiną a kolektorem ssącym jest metalowa uszczelka??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #14 Napisano 23 Października 2012 Tylu to mądrych a żaden nie zna odpowiedzi...ale już sam wiem, czy tam jest czy jej tam nie ma...a problem z piszczącą turbiną już rozwiązany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #15 Napisano 23 Października 2012 To może bądź "mądrzejszy" to oświeć nas, co było przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwirek Zgłoś #16 Napisano 24 Października 2012 ależ ja nie lubię tego typu komentarzy. Co Ci "piszczało" w takim razie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #17 Napisano 24 Października 2012 (edytowane) witam a czy gdy turbo bierze olej mozna sprawdzic to vagiem ? dodam ze również mi piszczy ale to bardziej swist powietrza a tutaj plik audio z piszczeniem w moim passacie zastanawiam sie nad stanem mojego turbo poniewaz bierze mi duzo oleju a auto do 2 tys wogole nie jedzie ale za to raczej winna jest przepływka http://Nagranie.amr Edytowane 24 Października 2012 przez maciekseba2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #18 Napisano 26 Października 2012 napierdalasz posty zjedz gówno pokarzą poczytaj reg. forum a o reszcie nawet nie wspomnę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #19 Napisano 26 Października 2012 czy między turbiną a kolektorem ssącym jest metalowa uszczelka??????? :hmm a jak te elementy są ze sobą połączone? A i odpowiedz na pytanie, nie ma tam uszczelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #20 Napisano 28 Października 2012 :hmm a jak te elementy są ze sobą połączone? A i odpowiedz na pytanie, nie ma tam uszczelki Normalnie, turbina jest przykręcana do kolektora... No i podpowiedz dla potomnych, w serwisach regenerujących do turbiny jest dawana taka mała uszczelka (ona chyba idzie gdzieś pod turbiną), no ale i są jeszcze inne uszczelki w komplecie, który oni oferują i tak na prawdę jest potrzebna z tego kompletu tylko jedna, która łączy turbinę z wydechem. Ona tam pasuje a druga jest właśnie ta niepotrzebna co idzie między turbo o kolektor... Może i by wszystko było dobrze ale ona miała za mały otwór i to właśnie powodowało gwizdy (piszczenie)...myślę że może sie to komuś przyda.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach