Skocz do zawartości
misiek 528

Doświadczenia po chipowaniu 2.5 TDI V6 big turbo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam niewiele znalazłem na ten temat, chodzi mi na ile moźna zrobić i jak sie spisuje ,

.......wiem wiem to nie 1.9 ale szukałem kombiaka z napędem i taki sie trafił:doh

 

jakie turbo podejdzie p&p i wtryski

Edytowane przez misiek 528
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chip zrobiony profesjonalnie podniesie Ci moc do około 210 koni oraz 420NM. Jak wiadomo pompy VP44 nie za dobrze znoszą takie operacje ale jak już napisałem... profi program nie powinien narobić szkód (choć sterowniki w tych pompach padają bez żadnych oznak zużycia).

 

Jak zrobisz program to podziel się tutaj swoimi spostrzezeniami ;) Bo naprawdę mało informacji na temat tego silnika a jest to naprawde przyjemny silnik w użytkowaniu ( nie mylić z serwisowaniem :P ). No i wklej wykresik jak coś ;) Też jestem ciekawy jakby szedł 2.5 po chipie.... brat ma taki sam zestaw jak Ty ale w A6. Przy 200 km/h poziom głośności jest taki jak u mnie przy 150 :P A przełożenia mamy takie same.

 

pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szału nie ma tyle tylko że ładnie mruczy , w moim AWX 200 pękło ale to była jedna ośka sporo lżejszy . Niewiem jeszcze co ale coś wymysle napewno nie będe jeżdzić seryjnym tdi :jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chip zrobiony profesjonalnie podniesie Ci moc do około 210 koni oraz 420NM. Jak wiadomo pompy VP44 nie za dobrze znoszą takie operacje ale jak już napisałem... profi program nie powinien narobić szkód (choć sterowniki w tych pompach padają bez żadnych oznak zużycia).

 

Jak zrobisz program to podziel się tutaj swoimi spostrzezeniami ;) Bo naprawdę mało informacji na temat tego silnika a jest to naprawde przyjemny silnik w użytkowaniu ( nie mylić z serwisowaniem :P ). No i wklej wykresik jak coś ;) Też jestem ciekawy jakby szedł 2.5 po chipie.... brat ma taki sam zestaw jak Ty ale w A6. Przy 200 km/h poziom głośności jest taki jak u mnie przy 150 :P A przełożenia mamy takie same.

 

pozdro.

 

Program zrobiony do tego wywalony tiptronik (zostało mnóstwo czesci ,skrzynia ,sterownik, wał ,itd ) Na manualu to inna jazda:D

 

Moc powinna być tak jak pisałeś, ale auto nie było hamowane. Jak doprowadze wszystko po swojemu wybiore sie gdzies na hamownie 4x4 .

Co do jazdy na pewno jedzie sie inaczej niż np 1.9 TDI 200+ równo przyspiesza , ciszej napewno a dalej zobaczymy.

Po przejechaniu ok 70km bardzo delikatnie średnie spalanie spadło na 6l -czyli mozna i ekonomicznie tym jechac

Gdzieś tu jest temat w którym wklejaliśmy logi (osiągi) z vaga to sie porówna jak to wypada w realu

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie zrobic program silnika 2.0 tdi 170km, mam trzy mozliwosci

-Rogalotti

-Pachura - ABT

-Diagtronik

Edytowane przez mateuszr91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam gdzie mozna dokonac chip tuningu w passacie 2.5v6 tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam gdzie mozna dokonac chip tuningu w passacie 2.5v6 tdi

 

najpierw proponuje troszke lektury na temat 2.5 tdi 150 , osobiście jechałem kiedyś takim po programie i to w automacie -właściciel był zadowolony z chipsa

a gdzie to niech się ktoś wypowie z twojego rejonu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytam czysto teoretycznie :D

jaka wydajniejsza suszarka podejdzie i wtryski do BAU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz juz FMIC z orurowaniem w tym BAU bo własnie szukam takich info na forum ale wyszukiwarka nie działa najlepiej.

Egr wyautowałeś juz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.5 TDI V6 to jakiś temat tabu, ciężko cokolwiek znaleść . Było sobie audi 260KM Batory style , i kilka słabszych ale nie ma info że np silnik sie rozleciał, wyszło kopyto itp.

Na razie rozglądam sie za jakąś turbiną..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może dlatego tabu, że 2.5 to kłopot. 1.9 jest małe, zgrabne i wszystko da się z tym zrobić. grube mody zamykają się w kwocie 10kzl. zrób taki sam przyrost w 2.5... ni dy rydy. miałem okazję obserwować budowę mocnego 2.5, wersja 150. skończyło się na ok. 210 kunikach. jeździło to bardzo ciekawie, bo stałe 4x4 powodowało u mnie mdłości na pierwszych dwóch biegach. co z tego skoro kupując używane 2.5 trzeba od razu zrobić porządną diagnostykę i zmierzyć serię. silnik jest skomplikowany i mało kto potrafi to poskładać jak należy. silnik z bolączkami, aczkolwiek ty masz już wersję mocno udoskonaloną. dodatkowo dochodzą koszty obsługi - olej i filtry. banalna sprawa, ale tutaj jest wyraźnie drożej niż w 1.9. wielu ludzi napala się na używane 2.5, później okazuje się, że kupili szrota ze stukającymi głowicami i sprzedają to dalej. wielu nadziało się na takie miny-pułapki i wpakowali kupę kasy w naprawy. silnik ma jedną niewątpliwą zaletę - kultura pracy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ja nie o kosztach tylko o tym że mało jest modzonych 2.5 v6

trudno - przetrwają najsilniejsi , najwyżej sie rozleci ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ponawiam pytanie, masz fmic i egr out ?

Nie , jak będzie turbina to może kat poleci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie turbo tam chcesz zakładać ? HX35 jak w tym audi z youtube ?

Spore koszty jak dla 30-40km max i w dodatku z lagiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie turbo tam chcesz zakładać ?

jak nic lepszego nie znajde to może hybryda od Bogdana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sa tacy co próbują.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

misiek 528 :) mam pare pytań :)

 

1. Ile Ci paliło w zestawie z tiptronikiem ?

2. Ile Ci spala teraz z normalną skrzynią ?

3. Sam robiłeś swapa skrzyni ? (mechanikę ogarnę ale co z mapami silnika ? trzeba coś zmieniać? )

4. Ile wyniósł Cię ten swap skrzyni ?

5. Na bank masz BAU ? :D

 

 

A i teraz ogólnie... :) Zrobiłeś coś ze swoim aby jeszcze zwiększyć moc ?

 

Byłoby super jakby mi ktoś wskazał jeszcze odpowiedzi na te pytania:

6. Jaką moc wytrzymuje tiptronic ?

7. Jaką moc wytrzymuje ori sprzęgło w manualnej skrzyni przy zestawieniu napędu QUATTRO?

8. Czy zastąpienie GT2052V na GTB2260VK to dobry pomysł i jaki mniej więcej byłby wynik po strojeniu ? (wiem że tu wróżek na forum nie ma ale +/- 20KM może sie ktoś orientuje ? )

 

 

Prosił bym też o wypowiedzi tunerów. Pasjonatów jak i Profesjonalistów :) Kazdego zainteresowanego :)

 

Pozdrawiam, forumowy mniszek ;)

 

 

EDIT

 

zapomniałem najważniejszego.....

 

9. Na jaką moc wystarczają ori wtryski w BAU ?

Edytowane przez mnichu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorki ale dawno tu nie zaglądałem , kilka koni doszło ale nie byłem jeszcze na hamowni więc bajek nie będe wypisywał pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.:papa Mam pytanie do posiadaczy Passata b5 kombi z silnikiem 2.5 TDI 180KM [skrzynia manualna],którzy chipowali swoje auta .Czy realne jest osiągnięcie przyspieszenia 8 s do 100 [zdrowy silnik ,chip na 200-205 KM] ? Dziękuje za pomoc .

Edytowane przez marekd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności