Peczus Zgłoś #1 Napisano 7 Października 2012 Witam wszytskich, otóż od miesiąca mam problem z moim passatem, jak dotąd auto jezdziło bardzo dobrze, natomiast od niedawna mam problem z mocą w passacie, jest bardzo słaby w dolnym zakresie obrotów ~1300rpm gdy wciskam gaz w podłoge to na moment przyspieszenie jest bardzo slabe.. , po chwili czuć jak nagle dostaje but a nastepnie w okolicy 2000 rpm znowu czuje jakby minimalnie brakowalo tej mocy. Auto nie jest totalbym mułem itp. chodzi okej, tylko minimalnie czuje ze stalo sie slabsze - z dnia na dzien, sprawdzilem nie ma zadnej nieszczelnosci, filtry wymienione 2 tys km temu, od momentu kiedy to sie stało przejechalem juz 2 zbiorniki paliwa i nic sie nie zmienilo ani nie pogorszylo. Kierownice od turbo raczej sie nie zapiekły - codziennie dojezdzam do pracy autostrada 50km i czesto je przeganiam wiec podejrzewam ze one raczej nie sa problemem. Podaje nizej logi statyczne poniewaz poki co udalo mi sie tylko je wykonać, mam nadzieje że jakoś z Wasza pomoca uda mi sie odkryć przyczyne problemu lekkiemu braku mocy w moim passacie, aa i zapomnialem.. auto po programie w dynosoft wroclaw na ~152 konie mchaniczne - przejechalem juz ponad 150000 km na tym programie i jak dotad auto chodzilo super. Nizej podaje link do logow statycznych i czekam na wskazowki Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 000) Log (2 - 014,018,023) Log (3 - 000,001,003,000,001,003) postaram sie na dniach dodać logi dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 7 Października 2012 Logi statyczne to za mało. Zrób chociaż 008, 010, 011. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2012 (edytowane) Sorka ze tyle to trwalo, ale wczesniej nie mialem czasu, logi dynamiczne udalo zrobic mi sie na 4 biegu. Prosze o pomoc... i dodam że takie mułowate spadki mocy bardziej odczuwam przy zmienianiu biegow i przyspieszaniu np: z 3 na 4 niz ciagniecie od poczatku na jednym biegu (np 4 biegu od 1200rpm do 4000rpm ?) Log (0 - 008,010,011) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,008,010) Edytowane 14 Października 2012 przez Peczus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 14 Października 2012 Przydałyby się jednak na 3 biegu i to kilka logów pod rząd wykonanych. Jeżeli masz zawahania po zmianie biegu może egr się przycina. Spróbuj odłączyć wężyk podciśnieniowy od niego i nie zapomnij go zaślepić, aby podciśnienie nie uciekało. Przetestuj i zobacz czy to nie jego wina. Mam lekkie przeczucie, że jednak też goemetria nie chodzi płynnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #5 Napisano 14 Października 2012 wyczyść/podmień przepływomierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #6 Napisano 14 Października 2012 Przydałyby się jednak na 3 biegu i to kilka logów pod rząd wykonanych.Jeżeli masz zawahania po zmianie biegu może egr się przycina. Spróbuj odłączyć wężyk podciśnieniowy od niego i nie zapomnij go zaślepić, aby podciśnienie nie uciekało. Przetestuj i zobacz czy to nie jego wina. Mam lekkie przeczucie, że jednak też goemetria nie chodzi płynnie. Okej zrobie tez na 3 biegu. Z tymi wahaniami jest roznie, jak problem sie pojawił to auto chodzilo tragicznie, teraz pomalu jakby doszlo do siebie ale to nadal nie to samo.. ale np jak jade na 3 biegu i mam 2700rpm i wciskam gaz w podłoge to auto od razu reaguje i super przyspiesza, problem wystepuje prawie zawsze przy przyspieszaniu z dolnych zakresow obrotow i przy zmianie biegow problem jest bardziej odczuwalny. EGR wczesniej lekko przeczyscilem - nie byl jakis przytkany/zapchany wg mnie byl bdobrej kondycji. wyczyść/podmień przepływomierz. Spróbuje wyczyścic bo cięzko bedzie znaleźć od AJM'a - czy od innego 1.9 PD tez podejdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #7 Napisano 14 Października 2012 Najlepiej jakby był ze sprawnego AJM-a, ale wydaje mi się, że z innych modeli też powinien być doby pod warunkiem, że będzie mieć te same numery: http://postimage.org/image/do326cdwv/full/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach