Daro32 Zgłoś #1 Napisano 29 Września 2012 (edytowane) Witam. Nie mogę nigdzie napisać tematu, więc piszę tu. Jechałem dzisiaj swoim AVF-em około 70km/h, chciałem przyspieszyć, a tu nic się nie działo. Po około 10 sekundach zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych. Dojechałem tak z tą kontrolką i brakiem mocy do domu. Tam stwierdziłem po nasłuchiwaniu, że turbo nie działa. Podłączyłem VAG-a który pokazał mi takie błędy których w dodatku nie można usunąć: 19463 19466 17849 19561 16955 18080 Teraz trzeba kilku dobrych sekund kręcenia rozrusznikiem, żeby odpalił. Przeczyściłem zawór podciśnieniowy n75. (bez zmian) Teraz prędkość max to 110km/h po rozpędzaniu się na odcinku conajmniej 2km Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za odpowiedzi. Edytowane 29 Września 2012 przez Daro32 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 29 Września 2012 Czy błędy da się wykasować? Sprawdziłbym wtyczki przy ECU, masę od akumulatora i połączenie masy z silnikiem i nadwoziem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #3 Napisano 29 Września 2012 Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za odpowiedzi. :hmm Identyczne błędy http://forum.vw-passat.pl/threads/78182-Bledy-SILNIK-B5-1-9-TDI?highlight=16955 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 30 Września 2012 Koledzy, musicie przejrzeć swoją instalację pod maską i przy ECU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daro32 Zgłoś #5 Napisano 30 Września 2012 Czy błędy da się wykasować?Sprawdziłbym wtyczki przy ECU, masę od akumulatora i połączenie masy z silnikiem i nadwoziem. Błędów nie da się wykasować. Wtyczki przy ECU czym sprawdzić, czy tylko odpiąć i zobaczyć czy nie zaśniedziałe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #6 Napisano 30 Września 2012 Ewentualnie psiknąć kontaktem do połączeń elektrycznych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daro32 Zgłoś #7 Napisano 30 Września 2012 Wtyczki przy ECU wyglądają jak nowe. Gdzie znajdę masę przy silniku? Podobno warto też sprawdzić i wyczyścić jakiś przepływomierz gdzie go znajdę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daro32 Zgłoś #8 Napisano 30 Września 2012 Jeszcze kilka pytań: 1. Czy to jest pompa vacum? 2. Czy ten wężyk ma chodzić luźno i ma się w nim znajdować coś jakby olej silnikowy? 3. Czy to jest zaworek N18? 4. Czy to jest przepływomierz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daro32 Zgłoś #9 Napisano 30 Września 2012 Wcześniej podczas włączania zapłonu był taki dźwięk z tyłu jakby pompka paliwa, takie "trachnięcie" teraz tego nie ma. Jest za to inny dźwięk. Jak sprawdzić czy pompka działa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #10 Napisano 30 Września 2012 1. Czy to jest pompa vacum? tak to pompa vacum Czy ten wężyk ma chodzić luźno i ma się w nim znajdować coś jakby olej silnikowy? nie powinien chodzic luzno i nie powinno tam byc oleju vacum poprostu puszcza olej. 3. Czy to jest zaworek N18? nie to jest tylko zaworek przeciwzwrotny 4. Czy to jest przepływomierz? tak to jest przplywomierz Wcześniej podczas włączania zapłonu był taki dźwięk z tyłu jakby pompka paliwa, takie "trachnięcie" teraz tego nie ma. Jest za to inny dźwięk. Jak sprawdzić czy pompka działa? na to pytanie moze ktos inny odpowie i edytuj posty zeby cos dopisac a nie walisz jeden pod drugim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #11 Napisano 30 Września 2012 1. Tak to jest pompa vacum. 2. To jest króciec pompy vacum - wyjście podciśnienia na zawory N18 i N75 3. To nie jest N18 - znajdziesz go z prawej strony silnika przy ścianie grodziowej pod rurą układu dolotowego. 4. Tak, to LMM. Aby sprawdzić pompkę trzeba podłączyć manometr i wpiąć się w odpowiednie miejsce w pompie vacum. Nie zapomnij, że w zbiorniku masz jeszcze pompę elektryczną i powinna podawać paliwo do filtra po włączeniu zapłonu. Dopiero później vacum wytwarza duże ciśnienie paliwa na wtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach