Nikos Zgłoś #21 Napisano 10 Października 2012 poszukaj jakiejś b3'ki 2.0 załóż lpg z duuuużą butlą(gaz tez się da ściągnąć) niby jak ? i kto się podejmuje takiego ryzyka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gajdus Zgłoś #22 Napisano 11 Października 2012 (edytowane) to czyli każda b4 w kombi ma pojemność powyżej 100 l, bo zamiaruje kupić a okaże się że ma 70. tak każda, tylko tak jak pisałem musisz trzymać ten przycisk przy wlewie jeżeli nie zrobisz sobie dodatkowego odpowietrznika, no i wskazany jest przechył niby jak ? i kto się podejmuje takiego ryzyka ? nie powiem Ci jak, bo ja tego nie robiłem, ale wiem byli tacy co wozili swego czasu, tankowanie drugiego było na zasadzie wyrównywania ciśnienia w zbiornikach bodajże, ale ja nie polecam handlować lpg tylko duża butla sprawi, że nie będzie musiał się tankować w PL Edytowane 11 Października 2012 przez gajdus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kali1209 Zgłoś #23 Napisano 12 Października 2012 ] jeżeli nie zrobisz sobie dodatkowego odpowietrznika czyli jak dodatkowy odpowietrznik zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #24 Napisano 13 Października 2012 Ford Windstar z rynku USA ma zbiornik paliwa o poj. 95L. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tribal Zgłoś #25 Napisano 13 Października 2012 jest GMC o pojemności zbiornika 160 litrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gajdus Zgłoś #26 Napisano 13 Października 2012 jak dodatkowy odpowietrznik zrobić opuszczasz zbiornik na dwóch śrubkach przy tylnym zderzaku odkręcasz w bagażniku pod wykładziną taka okrągłą blaszkę która zasłania korek do baku odpinasz przewody paliwowe od korka do baku odkręcasz korek i wyjmujesz z całym ustrojstwem(ssak i takie tam) w możliwie najwyższym miejscu baka wiercisz otwór wiertłem ~7-8mm przeprowadzasz cienki drucik tak żeby wchodził do baka otworem po korku a wychodził otworem wywierconym na drucik od strony otworu po korku nawlekasz wentylnicę(musisz znaleźć taką bez elementów gumowych) z wcześniej przygotowaną przez siebie uszczelką z gumy olejoodpornej za pomocą drucika prowadzisz wentylnicę do wywierconego otworu przykręcasz wentylnicę zakładasz na wentylnicę szlauch olejoodporny o długości około 1,5m i średnicy ~6mm(nie pamiętam dokładnie musi być taki żeby ciasno siedział na wentylnicy i był giętki, ja kupowałem takie przeźroczyste) przeciągasz szlauch pod podłoga bagażnika do wlewu paliwa i wpychasz go w otwór który masz do odprowadzania przelanego paliwa pod wlewem w tej gumie zakładasz korek z ustrojstwami do baka, zakręcasz korek układasz szlauch tak żeby się nie załamywał przykręcasz śruby trzymające zbiornik sprawdzasz czy szlauch nie został ściśniety zakładasz okrągła zaślepkę korka owijasz sobie z 1-2 kółka szlaucha dookoła wlewu resztę ucinasz pijesz piwko żeby oblać swój sukces przy modowaniu auta co potrzebujesz? szlauch 1,5 m długości, ~6mm średnicy http://allegro.pl/waz-do-benzyny-oleju-przewod-paliwowy-igielit-6mm-i2677274914.html wentylnica bez elementów gumowych http://allegro.pl/zawor-wentyl-ciagnikowy-detkowy-sp7-50x30mm-stix-i2639306022.html, (wykręcasz środek potrzebujesz tylko korpus i zakrętkę) kawałek gumy olejoodpornej grubość dowolna 1-3mm wielkość taka żeby starczyła na uszczelkę(2 cm średnicy wystarczy) robisz na środku dziurę taka żeby wentylnica weszła nie musi być na wcisk ale musi nie spaść z blaszki na końcu wentylnicy drucik mało sprężysty taki żeby luźno wszedł do pustej wentylnicy wiertarkę i wiertło 8mm klucz nasadowy nie pamiętam jaki gdzieś 14-17 śrubokręt krzyżakowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pasek16td Zgłoś #27 Napisano 14 Października 2012 mam b3 1.6td , wchodzi 105l , kombi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #28 Napisano 18 Października 2012 http://moto.allegro.pl/zbiornik-bak-passat-b3-b4-kombi-180-litrow-i2724122383.html to ori zbiornik czy jakiś przerabiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamils Zgłoś #29 Napisano 18 Października 2012 Jak dobrze pamiętam to w taxi i radiowozach takie były. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #30 Napisano 18 Października 2012 to czyli każda b4 w kombi ma pojemność powyżej 100 l, bo zamiaruje kupić a okaże się że ma 70. tak każda, zapomniałeś o wersji syncro... http://moto.allegro.pl/zbiornik-bak-...724122383.htmlto ori zbiornik czy jakiś przerabiany? zapytaj sprzedającego czy ma atest, i czy ma nabite vw audi to się dowiesz... Jak dobrze pamiętam to w taxi i radiowozach takie były. tak?? aż takie duże?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot121 Zgłoś #31 Napisano 18 Października 2012 Jakiś wymysł, choć niedawno sam widziałem jak wrzucali do b4'ki zbiornik 160l podobno od niemieckiej "karetki". Przez granice to nie przeszło bo musisz mieć oryginalną pojemność.. czyli jak na b4 max 110l. Bo Ci wypompują i ropa papa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gajdus Zgłoś #32 Napisano 18 Października 2012 Przez granice to nie przeszło bo musisz mieć oryginalną pojemność.. czyli jak na b4 max 110l. Bo Ci wypompują i ropa papa jakim to prawem niby wypompują? muszą mi udowodnić, że zbiornik nie jest oryginalny, a nie, że według ich widzimise powino wchodzić 110l... według katalogu wchodzi 70 więc i wszystkie 110l powinni wylewać do kanału. Jak masz zbiornik dorabiany przez pana mietka w stodole to mogą wylać jak masz wszystkie oznaczenia tak jak powinny być i jest to oryginał który był zamontowany oryginalnie choćby do dwóch sztuk i jednąz tych dwóch sztuk masz ty to nic Ci nie zrobią zapomniałeś o wersji syncro... nie wiem jak jest standardowo w syncro, ale widziałem na granicy variant'a vr6 syncro z oryginalna 140l więc i tam jest miejsce na spory zbiornik. Koleś BAU... przy mnie zjeżdżał z kanału wnerwiony, że parę godzin go trzepali, a wyszło, że zbiornik oryginał i musieli puścić, tylko dostał mandat za kilka kartonów ale sprzedał go ktoś ładnie bo od razu zaczęli spuszczać wachę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lover Zgłoś #33 Napisano 19 Października 2012 Z tego co mi wiadomo, to do każdego kombi wchodzi swobodnie 100l - ale tu ameryki nie odkrywam. Były wersje w europie typu karetki, miały zbiorniki po 140 lub 160litrów - W b3 na liczniku normalnie 70litrów, a w rzeczywistości więcej, a B4 licznik mówił już prawdę. Natomiast co do wersji Kanadyjskiej i Amerykanskiej stricte, to w większości były 160litrów - wiem, bo miałem takie wersje i jak sprzedawałem to dostawałem pare telefonów dziennie o wielkość zbiornika i nie potrafiłem odpowiedzieć, bo na liczniku normalnie bylo 18galonów. Natomiast zbiorników 180litrów fabrycznie raczej nie było ( info od panów ciekawskich dzwoniących do mnie z Białorusi, Ukrainy itd, zainteresowani w.w autami ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot121 Zgłoś #34 Napisano 19 Października 2012 jakim to prawem niby wypompują? muszą mi udowodnić, że zbiornik nie jest oryginalny, a nie, że według ich widzimise powino wchodzić 110l... według katalogu wchodzi 70 więc i wszystkie 110l powinni wylewać do kanału. Jak masz zbiornik dorabiany przez pana mietka w stodole to mogą wylać jak masz wszystkie oznaczenia tak jak powinny być i jest to oryginał który był zamontowany oryginalnie choćby do dwóch sztuk i jednąz tych dwóch sztuk masz ty to nic Ci nie zrobią Podobno raz na parenaście aut sprawdzają jaki masz zbiornik. Maja ustalone że do b4 wchodzi te przysłowiowe 110l. I co większe zbiorniki zawracaja spowrotem i przez granice nie przejedziesz.. Tak przynajmniej było w przypadku "znajomego" Bo miał właśnie 160'tke od karetki z ori wytłoczeniem VW. Też dla mnie to się wydaje dziwne, ale cóż polskie prawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gajdus Zgłoś #35 Napisano 19 Października 2012 Podobno ;]miał właśnie 160'tke od karetki z ori albo taki to ori albo dał sie wydymaćMaja ustalone że do b4 wchodzi te przysłowiowe 110l :ściana: a co oni są że sobie ustalają które auto ile może wieźć? nie ma takich rzeczy za dużo ja tam pośmigałem żeby w to uwierzyć. każdy z przerobionym bakiem zarzeka się, że ma ori. Ci co dorabiają też durni nie są i coś tam wytłaczają na tych bakach... co wcale nie znaczy, że to będzie oryginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kali1209 Zgłoś #36 Napisano 23 Października 2012 Witam, czy każdy passat b3 w kombi ma orginalną pojemność zbiornik powyżej 100l, czy trzeba zakładać większy zbiornik, bo patrzę w danych technicznych i pisze że 70l, a ludzie na aukcjach piszą że bak 105l, 110l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #37 Napisano 23 Października 2012 Witam, czy każdy passat b3 w kombi ma orginalną pojemność zbiornik powyżej 100l, czy trzeba zakładać większy zbiornik, bo patrzę w danych technicznych i pisze że 70l, a ludzie na aukcjach piszą że bak 105l, 110l czytałeś cały ten temat albo podobne tematy w dziale technicznym b3?? do każdego kombi wchodzi ponad 100 litrów chyba że jest to syncro. bo do syncro wchodzi 70 litrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #38 Napisano 24 Października 2012 W b3 na liczniku normalnie 70litrów, a w rzeczywistości więcej, a B4 licznik mówił już prawdę.W B4 licznik też pokazuje 70. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lover Zgłoś #39 Napisano 24 Października 2012 W B4 licznik też pokazuje 70. a pamiętasz tą aukcję z B4 VR6 co miał 40 galonów na liczniku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #40 Napisano 24 Października 2012 a pamiętasz tą aukcję z B4 VR6 co miał 40 galonów na liczniku ? a to wyjątek jest.. normalnie w europejskich b4 jest 70 na blacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach