Skocz do zawartości
rokefeler

Nadkola passat B4 tyl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .CZy ktos orientuje sie czy te nadkola napewno pasuja do B4? http://www.phuvip.com/sklep/product_info.php?products_id=2383

W opisie jest B3 i B4 ale nie jestem pewien czy sa identyczne.MOze ktos doradzic jak to fachowo zamocowac.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście nie słyszałem o nadkolach na tył...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja jak miałem Passata B3 zakładałem na tył nadkola i uważam że to bardzo dobrze spełniały swoje zadanie. Dzięki nim nie ma praktycznie syfu we wnękach nadkoli, ponadto chronią przed wodą kurzem, błotem. Nie ma co się oszukiwać w błotnikach najbardziej narażone są dwa miejsca w rejonie nadkoli są to krawędzie i łączenia błotnika z wewnętrznym nadkolem, tam najczęściej zaczyna się korozja.

Ja zakładałem je w ten sposób że na rant nadkola błotnika pędzelkiem nanosiłem Bitgum następnie zakładałem plastikowe nadkole i przykręcałem oksydowanymi blacho-wkrętami.

 

Ja na twoim miejscu bym zakładał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za szybka odpowiedz.Nie ma mozliwosci zastosowania jakis plastikowych zatrzaskow zeby nie krecic wkretow bezposrednio w blachy auta?No i pozostaje kwestia czy faktycznie nadkola do B3 i B4 sa identyczne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie da rady, ja mam od 3 lat zadowolenie 100 % ja dodam ze pod wkrety dawałem towot nie wysychający:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim nie wiercić ...........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma mozliwosci zastosowania jakis plastikowych zatrzaskow zeby nie krecic wkretow bezposrednio w blachy auta?
Nie bo ori nadkola z tyłu nie wychodziły i nie ma na nie mocowań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przede wszystkim nie wiercić ...........

 

To jak niby zamocujesz te nadkola??? Na ślinę???

 

Nie bo ori nadkola z tyłu nie wychodziły i nie ma na nie mocowań.

 

Nie wiem jak było w B4, ale z tego co ja sobie przypominam to w moim B3 były takie jakby kwadratowe otwory na rancie błotnika-nadkola pod plastikowe kołeczki z wkrętem całkiem podobne jak idą w przednim błotniku w miejscach mocowania nadkola. Były one zamazane fabrycznie pastą spoinową, musisz dokładnie przyjrzeć się rantowi błotnika w swoim aucie czy czegoś takiego nie ma. Być może to było tylko we wczesnych modelach (ja miałem 139 egzemplarz od początku produkcji modelu B3 i parę rzeczy miałem trochę innych niż w późniejszych modelach), może właśnie we wczesnych modelach planowali zakładanie plastikowych nadkoli fabrycznie i dlatego miałem fabrycznie miejsca mocowania plastikowego nadkola .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomysle jeszcze nad tym moze zrobie otwory zakonserwuje i dopasuje jakies plastikowe zatrzaski pod sruby.Nie wiem jednak nadal czy faktycznie nadkola B3 i B4 sa identyczne bo nie wiem czy ta oferta to nie jest jakas sciema.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jednak nadal czy faktycznie nadkola B3 i B4 sa identyczne bo nie wiem czy ta oferta to nie jest jakas sciema.

 

B3/B4 nadkola tył takie same.

 

Lewe nadkole pasuje na ideał musisz podciąć tylko w miejscu gdzie jest belka Bona dużych wybojach lubi skrypnąć (ja tak miałem) co do strony prawej uu niezła rzeźba była dlaczego bo jest wlew paliwa i zbiornik co ogranicza włożenie nadkola ja wycinałem nadkole delikatnie i przykładałem i tak kilka razy aż nie przeszkadzał ten wlew, później brałem rozpuszczalnik oczyściłem wlew paliwa z kurzu i przykleiłem na sylikon grubszą gumę (możecie się śmiać użyłem takiej izolacyjnej spod murłaty) do oczyszczonej części zbiornika a drugą część do nadkola. Starałem się żeby nie zaciekała pod spód woda i reszta syfu zostaje jeszcze problem że tylna część nadkola ze strony prawej po ucięciu ucieka w środek koła ale wygoiłem kawałek blaszki i dokręciłem za nadkole i blachę z podwozia, może się wydawac dość druciarskie ale pomimo opisu tak nie jest i nic nie ociera i służy już 3 lata:) w razie co służę fotkami z wykonania:)

Edytowane przez Józefoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co do strony prawej uu niezła rzeźba była dlaczego bo jest wlew paliwa i zbiornik co ogranicza włożenie nadkola ja wycinałem nadkole delikatnie i przykładałem i tak kilka razy aż nie przeszkadzał ten wlew

 

Troszkę lepszym sposobem choć trudniejszym i trochę bardziej skomplikowanym jest formowanie nadkola od strony gdzie jest wlew opalarką, oczywiście w granicach rozsądku bez grzania rury od wlewu. Nadkola są wykonane z termicznego plastiku który po delikatnym podgrzaniu ciepłym powietrzem daje się swobodnie formować, ja tak zakładałem u siebie i wszystko udało mi się praktycznie idealnie spasować bez blaszek i łapania na sylikon.

Ehh te moje Pastusicho B3 to była maszyna....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za opisy przynajmniej wiem ze na zamontowanie nadkoli musze zarezerwowac troche wiecej czasu niz przewidywalem :).Bylbym wdzieczny gdybyscie mogli wrzucic jakis fotki w jakich miejscach mocowaliscie nadkole do podwozia i w ktorych miejscach trzeba zmodyfikowac nadkole.W kwestii mocowania zastanawiam sie jeszcze nad nitowaniem( co o tym myslicie) albo platikowymi zatrzaskami takimi jak trzymaja tapicerke w klapie bagaznika.

Edytowane przez rokefeler

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności