AndrzejZ Zgłoś #1 Napisano 13 Września 2012 Ktoś chyba uprawiał seks na masce mojego samochodu i niestety nie byłem to ja Nie są to drobne wgniecenia jak po gradobiciu, raczej całkiem sporo jakby ktoś usiadł. Drażni mnie to i mam pytanie odnośnie naprawy. Próbował ktoś usuwania wgnieceń bez lakierowania ? Może jakiś polecany zakład w okolicach Warszawy ? Czy maska w B6 nie jest przypadkiem aluminiowa ? Chodzi o wgniecenie na masce Passata, a nie na dachu Transita robiłem zdjęcie z wysokości, bo tak chyba lepiej widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #2 Napisano 13 Września 2012 jedź do magików od wgnieceń - powinni poradzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piontek Zgłoś #3 Napisano 13 Września 2012 Haha ale ten transit tez jest dobrze sponiewierany, na zdjęciach dobrze nie widać tego wgniecenia maski ale poszukaj właśnie gości którzy zajmują się usuwaniem wgnieceń od gradobicia, powinni to załatwić ale myślę że nie będzie to tania impreza pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #4 Napisano 13 Września 2012 Czy maska w B6 nie jest przypadkiem aluminiowa ? Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #5 Napisano 13 Września 2012 Powinni łatwo to ogarnąć, bo nie widzę ostrych załamań. Jak kupiłem swoje auto to każdy element coś miał. Najgorsze były PT drzwi. Miały ostre wgniecenie na tym kancie. Koleś ogarnął auto w 3h i wziął 300,- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #6 Napisano 13 Września 2012 Mogę ci dodać i pocieszyć ... Za żadne skarby nie zgadzaj się na malowanie tego elementu, fachowiec bez najmniejszego problemu wyciągnie ci to wgniecenie. Zasada jest taka... jeśli nie jest pęknięty lakier lub nie jest to na zawinięciu blachy, to wyciągniesz wszystko nawet ostre załamania, czasem trzeba w panelach drzwi hak włożyć miedzy wspornik a blachę co skutkuje rozklejeniem kawałeczka wspornika od blachy, ale tego nigdy nie zauważysz. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #7 Napisano 13 Września 2012 Jeżeli wcześniej maska nie była malowana to fachowcy wyciągną Ci to praktycznie bez śladu "przyssawkami". Szukaj gości od gradobić. I pod żadnym pozorem nie pozwól tego klepać i malować! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #8 Napisano 13 Września 2012 słyszałem że wyciągaja łagodne wgniecenia przyssawkami baz klepania i lakierowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #9 Napisano 13 Września 2012 Jest jeden kolega w polecanych na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #10 Napisano 13 Września 2012 poszukaj kogoś konkretnego i nie oszczędzaj na kosztach, ja miałem robione drzwi kierowcy i nie wyszło to idealnie, ale potem były całe lakierowane z winy VW i było idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejZ Zgłoś #11 Napisano 14 Września 2012 OK, dam znać jak to ogarnę. Wrzucę też jakieś fotki. Lakier na masce jest oryginalny, ale niestety ma kilka odprysków, które też będę chciał jakoś "wyprowadzić" przed detailingiem auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ulcuss Zgłoś #12 Napisano 28 Września 2012 Jeśli jeszcze nic nie robiłeś, to szczerze polecam http://www.trotek.pl/index.html . Często korzystaliśmy z ich usług w poprzedniej mojej pracy i są godni polecenia. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach