seba Zgłoś #1 Napisano 11 Września 2012 Witam, tak pytam na wszelki wypadek aby czegoś nie popsuć silnik bardzo osłabł, prawdopodobnie trzeba go przeczyścić, odkręciłem już 3 śruby które mocują silnik od spodu i została mi jeszcze nakrętka sztyftu na którym trzyma się ramie (od spodu) ale za cholerę nie chce się odkręcić, czy mam to robić na siłę czy lepiej nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #2 Napisano 11 Września 2012 użyj odrdzewiacza np. WD-40 czy cos podobne i zostaw na chwile i wtedy spróbuj odkręcić może pomoże a jak nie to co jaki czas zapuszczaj ta śrubkę. bo jak użyjesz siły to możesz ja urwać i wtedy bedzie problem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #3 Napisano 11 Września 2012 WD-40 to jest nic. Kapnij tam strzykawką płynu hamulcowego, musi puścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #4 Napisano 11 Września 2012 W sumie nie zaszkodzi spróbować patentu na płyn hamulcowy. Szczerze pierwszy raz słyszę ale może na prawdę skuteczne. Jak nie pomoże to WD-40 albo inny podobny temu środek. W ostateczności podgrzana coca cola A nakrętkę odkręcaj nasadówką albo kluczem oczkowym bo zwykły płaski może Ci biedy na robić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba Zgłoś #5 Napisano 11 Września 2012 Ok dzięki będę próbować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #6 Napisano 11 Września 2012 Płyn dot4 jest tak żrący, ze te inne odrdzewiacze się chowają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajek Zgłoś #7 Napisano 11 Września 2012 Tylko nie polej plastików żadnych!!! A broń boże po pomalowanych plastikach, nieźle się potem łuszczy lakier... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #8 Napisano 11 Września 2012 @seba nie to rozbierasz co trzeba. Silnikowi to raczej nic nie jest, zardzewialy wałki na których zamontowane są ramiona wycieraczek. Ściągnij cały mechanizm wycieraczek, rozbierz, nasmaruj. Od biedy możesz podlewać tam cudownego WD40 co jakiś czas, ale to taki zabieg zastępczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba Zgłoś #9 Napisano 12 Września 2012 (edytowane) Tomcio miałeś rację, sztyft środkowej wycieraczki jest tak zabrudzony/pordzewiały od wewnątrz, że ani drgnie i teraz pytanie: załączam fotkę, na żółto zaznaczyłem ten sztyft i muszę go wyciągnąć a na niebiesko element, który chyba muszę rozkręcić, aby wyciągnąć sztyft, czy to się da zrobić czy jest inny sposób? Edytowane 12 Września 2012 przez seba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba Zgłoś #10 Napisano 12 Września 2012 Mam wyjęty cały mechanizm, a na jutro mają być deszcze:/ napiszcie proszę jak mogę wyjąć ten sztyft? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #11 Napisano 12 Września 2012 To na niebiesko jest wcisk, możesz podważyć i się rozłączy. Można wlożyć we wrzątek, wtedy czarny plastik zrobi się miękki i łatwo zeskoczy. Dalej już prosto. I nie żałuj smaru, im gęściejszy tym lepszy. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba Zgłoś #12 Napisano 12 Września 2012 (edytowane) Poszło:) ale problem jest poważny bo sztyft jest tak zapieczony, że nie chce wyjść a od uderzania z góry zaczyna pękać gwint... masakra... Edytowane 12 Września 2012 przez seba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #13 Napisano 12 Września 2012 Podlewaj czymś i kręć prawo - lewo. Można złapać w imadło to ramię ze sztyftem, i całym mechanizmem kręcić i ciągnąć jednocześnie. Można też użyć dźwigni (łyżka, płaski klucz itp.) postukiwać, ale nigdy w gwint. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba Zgłoś #14 Napisano 13 Września 2012 Podlewaj czymś i kręć prawo - lewo. Można złapać w imadło to ramię ze sztyftem, i całym mechanizmem kręcić i ciągnąć jednocześnie. Można też użyć dźwigni (łyżka, płaski klucz itp.) postukiwać, ale nigdy w gwint. Nie poszło by bez uderzania, kręcić się nie dało, gwint cały:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #15 Napisano 14 Września 2012 Poszło ale problem jest poważny bo sztyft jest tak zapieczony, że nie chce wyjść a od uderzania z góry zaczyna pękać gwint... masakra... Koledzy - bardzo dobry sposób na wyjęcie zapieczonego "sztyftu" (oczywiście mając mechanizm w ręce) to podgrzanie go nad gazem (wiadomo podgrzewamy korpus nie sztyft - trzpień), ja podgrzałem go w kuchni , po jednej minucie (może dwóch ) sam wypadł . Potem tylko czyszczenie ,polerowanie , nowy smar i oring - hula aż miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu231 Zgłoś #16 Napisano 16 Września 2012 ten sposob jest moim zdaniem najlepszy:) sam tak robilem i poszlo bez problemu! Niestety okazolo sie ze to nie to tylko silniczek (chodzi tylko na 2 biegu) mam od golfa2 mam nadzieje ze bedzie pasowal:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach