Skocz do zawartości
sznels

Szarpanie eco driving - Passat B5 FL AWX

Rekomendowane odpowiedzi

A sprawdziłeś "trop" z listwą zasilającą pompowtrysków TU ?

Tak Radosławie sprawdziłem to, przeczyściłem cienkim śrubokrętem i po przyginałem aby lepiej stykały , bez rezultatu :(

 

 

a który to ten czujnik ciśnienia??

Czytałem ze nie można tego czujnika przemywać.

To jak w końcu z nim postąpić?

 

Wiec jak przeczyścić ten element?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacznij od najprostszych rzeczy ktore juz zostaly tutaj napisane

 

odepnij EGR i zaslep wezyk podcisnieniowy

sprawdz szczelnosc przewodow paliwowych ,wymien filtr paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już przebrany lecę do garażu, moje działania na dziś

Zaślepię EGR - wszystko jasne

Przewody paliwowe zwrócę uwagę na to lecz nic nie widzę by się pociło albo lało....

Filtr paliwa - Ja sam wymieniłem 1,5 roku temu gdy miałem ten sam problem i efektu to nie dało ( miechanik również zmieniał mi filtr paliwa) ---- Zastanawiam się czy po 9 miesiącach po tankowaniu na orlenie aż tak bym zasyfił filtr?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak:

Po zaślepieniu EGR'a i po uruchomieniu silnika od razu kopcił chmurą niebieskiego dymu.. tak jak przy sprawdzaniu egra gdy go testowałem....

+ to takie że czuję ze samochód jest taki żwawszy

Nie wyczułem dotychczas żadnego szarpnięcia

Zrobię z 200km jeżeli szarpania nie będzie to powiem ze prawie sukces. TYLKO ZE CO MAM JEŹDZIĆ Z ZAŚLEPIONYM EGEREM ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj, zrób logi z zaślepionym EGR. Silnik dłużej się nagrzewa, ale obecne ujemne temperatury nie są aż tak wysokie żebyś to odczuł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od czasu odłączenia podciśnienia egr'a problem ustał... Lecz co mam cały czas tak teraz jeździć??

Czy może rozkręcić, po przeczyszczać wszystko???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od czasu odłączenia podciśnienia egr'a problem ustał... Lecz co mam cały czas tak teraz jeździć??

Czy może rozkręcić, po przeczyszczać wszystko???

 

mozesz sprobowac wyczyscic albo jezdzic z zaslepionym/odpietym EGR-em

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co z błędem?? który rzekomo ma mi się pokazać z czasem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy mam egra odłączonego to gdy silnik zaczyna się nagrzewać czyli 55C do 90C dymi na niebiesko jak parowóz... Gdy przepalam go na obrotach to po wykazaniu 90C na desce dym praktycznie zanika..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam problem mały.

A mianowicie kupiłem passata 2.3 v5 170km.

podpiołem pod kompa i mam takie błedy 340,345,300,302 oraz 303.

prosze o info co ta za błedy.

Niby doszedłem z 300,302 i 303 co to za błedy ale nie moge nigdzie znaleśc info na temat 340 i 345.

prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie nie jesteś zwolennikiem zaślepiania EGR, daj go do regeneracji. Jak już są wycieki, a pewnie w tym wieku już są, czyszczenie za wiele nie pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdy mam egra odłączonego to gdy silnik zaczyna się nagrzewać czyli 55C do 90C dymi na niebiesko jak parowóz... Gdy przepalam go na obrotach to po wykazaniu 90C na desce dym praktycznie zanika..

 

Wywal ten EGR w cholerę. 80 % TDI jeżdzi na zaślepkach.

Kulka z łozyska w wężyk, a pod rurkę z EGR przy kolektorze blaszka 2-3 mm kwasówka na alegro 10zl, lub wytnij u jakiegos ślusarza.

Po wywaleniu EGR spaliny będą bardziej ostre,duszace,szczypiące w oczy.

Chyba ze stawiasz na ekologie lub jesteś ekologiem to nie ruszaj tego.

 

Po tym zabiegu zabierz rodzinę na dalszy wyjazd najlepiej autostrada i ogień.

 

Nawet tego nie dawaj do regeneracji bo zaplacisz a efekt żadny, bo tam nie ma co regenerować.

Polecam rownież wywalenie kata,ale to już indywidualna sprawa każdego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności