sznels Zgłoś #21 Napisano 19 Września 2012 A sprawdziłeś "trop" z listwą zasilającą pompowtrysków TU ? Tak Radosławie sprawdziłem to, przeczyściłem cienkim śrubokrętem i po przyginałem aby lepiej stykały , bez rezultatu a który to ten czujnik ciśnienia??Czytałem ze nie można tego czujnika przemywać. To jak w końcu z nim postąpić? Wiec jak przeczyścić ten element? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #22 Napisano 20 Września 2012 zacznij od najprostszych rzeczy ktore juz zostaly tutaj napisane odepnij EGR i zaslep wezyk podcisnieniowy sprawdz szczelnosc przewodow paliwowych ,wymien filtr paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznels Zgłoś #23 Napisano 21 Września 2012 Już przebrany lecę do garażu, moje działania na dziś Zaślepię EGR - wszystko jasne Przewody paliwowe zwrócę uwagę na to lecz nic nie widzę by się pociło albo lało.... Filtr paliwa - Ja sam wymieniłem 1,5 roku temu gdy miałem ten sam problem i efektu to nie dało ( miechanik również zmieniał mi filtr paliwa) ---- Zastanawiam się czy po 9 miesiącach po tankowaniu na orlenie aż tak bym zasyfił filtr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznels Zgłoś #24 Napisano 21 Września 2012 Wiec tak: Po zaślepieniu EGR'a i po uruchomieniu silnika od razu kopcił chmurą niebieskiego dymu.. tak jak przy sprawdzaniu egra gdy go testowałem.... + to takie że czuję ze samochód jest taki żwawszy Nie wyczułem dotychczas żadnego szarpnięcia Zrobię z 200km jeżeli szarpania nie będzie to powiem ze prawie sukces. TYLKO ZE CO MAM JEŹDZIĆ Z ZAŚLEPIONYM EGEREM ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #25 Napisano 21 Września 2012 Pojeździj, zrób logi z zaślepionym EGR. Silnik dłużej się nagrzewa, ale obecne ujemne temperatury nie są aż tak wysokie żebyś to odczuł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznels Zgłoś #26 Napisano 25 Września 2012 Od czasu odłączenia podciśnienia egr'a problem ustał... Lecz co mam cały czas tak teraz jeździć?? Czy może rozkręcić, po przeczyszczać wszystko??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #27 Napisano 25 Września 2012 Od czasu odłączenia podciśnienia egr'a problem ustał... Lecz co mam cały czas tak teraz jeździć??Czy może rozkręcić, po przeczyszczać wszystko??? mozesz sprobowac wyczyscic albo jezdzic z zaslepionym/odpietym EGR-em Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznels Zgłoś #28 Napisano 25 Września 2012 a co z błędem?? który rzekomo ma mi się pokazać z czasem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznels Zgłoś #29 Napisano 27 Września 2012 Gdy mam egra odłączonego to gdy silnik zaczyna się nagrzewać czyli 55C do 90C dymi na niebiesko jak parowóz... Gdy przepalam go na obrotach to po wykazaniu 90C na desce dym praktycznie zanika.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Quba Zgłoś #30 Napisano 13 Września 2014 witam. mam problem mały. A mianowicie kupiłem passata 2.3 v5 170km. podpiołem pod kompa i mam takie błedy 340,345,300,302 oraz 303. prosze o info co ta za błedy. Niby doszedłem z 300,302 i 303 co to za błedy ale nie moge nigdzie znaleśc info na temat 340 i 345. prosze o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #31 Napisano 21 Września 2014 Jak nie nie jesteś zwolennikiem zaślepiania EGR, daj go do regeneracji. Jak już są wycieki, a pewnie w tym wieku już są, czyszczenie za wiele nie pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #32 Napisano 21 Września 2014 Gdy mam egra odłączonego to gdy silnik zaczyna się nagrzewać czyli 55C do 90C dymi na niebiesko jak parowóz... Gdy przepalam go na obrotach to po wykazaniu 90C na desce dym praktycznie zanika.. Wywal ten EGR w cholerę. 80 % TDI jeżdzi na zaślepkach. Kulka z łozyska w wężyk, a pod rurkę z EGR przy kolektorze blaszka 2-3 mm kwasówka na alegro 10zl, lub wytnij u jakiegos ślusarza. Po wywaleniu EGR spaliny będą bardziej ostre,duszace,szczypiące w oczy. Chyba ze stawiasz na ekologie lub jesteś ekologiem to nie ruszaj tego. Po tym zabiegu zabierz rodzinę na dalszy wyjazd najlepiej autostrada i ogień. Nawet tego nie dawaj do regeneracji bo zaplacisz a efekt żadny, bo tam nie ma co regenerować. Polecam rownież wywalenie kata,ale to już indywidualna sprawa każdego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach