Skocz do zawartości
zlkwow

1.9 TDI AFN _ prośba o analize

Rekomendowane odpowiedzi

LOGI STATYCZNE:

Log (0 - 000,000)

Log (1 - 001)

Log (2 - 007)

Log (3 - 013)

Log (4 - 014)

Log (5 - 018)

Log (6 - 023)

Log (7 - 003)

Log (8 - 004)

 

BASIC:

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

Log (2 - 004)

Log (3 - 000)

 

DYNAMICZNE:

Log (0 - 000)

Log (1 - 001)

Log (2 - 008)

Log (3 - 010)

Log (4 - 004)

Log (5 - 011)

Log (6 - 003)

 

Ze wzgledu na fakt ze w zasadzie raczkuje w temacie VW, VAGa i wszystkiego

z tym zwiazanego prosze o pomoc w analizie. Jedyna rzecz ktora niepodlega

dyskusji to G70, w zasadzie w kazdej grupie pokazuje bledne pomiary.

Autko jest swiezo po zakupie takze warto wiedziec czym sie jezdzi :)

Edytowane przez zlkwow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G70 to fakt, zaniża i to sporo więc albo czyszczenie albo wymiana, filtr powietrza również jeśli nie jest nowy. Ciśnienie doładowania też zbyt późno dochodzi do wartości zadanej i tu może być albo problem w N75 albo w niewielkiej nieszczelności w wężykach podciśnienia. Temperatura płynu chłodzącego też ciut niższa niż być powinna ale nie ma logu grupy 003 z 17 Instruments więc nie wiem czy czujnik zaniża, termostat już przepuszcza czy zwyczajnie nie rozgrzałeś silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwrocic uwage na jakies konkretne weze podcisnienia ? Czy wymienic jak leci?

O czym moze swiadczyc ta temp plynu chlodzacego, jesli silnik byl rozgrzany?

A odnosnie tej przeplywki, wymieniac? Czy zaczac od czyszczenia? Jest jakis

sprawdzony konkretny sposob?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu wymieniać sprawnych wężyków więc przejrzyj tylko wszystkie i ustal gdzie jest nieszczelność. Jeśli silnik był rozgrzany to oznacza to, że termostat już zaczyna wcześniej przepuszczać płyn chłodzący i zimą będzie się silnik niedogrzewał. Przepływkę zawsze można spróbować wyczyścić kilkakrotnie spryskując ją specjalnym spray'em do czyszczenia przepływomierzy albo nawet spray'em do czyszczenia tarcz hamulcowych. Jeśli czyszczenie nie pomoże to przepływkę można jeszcze zreanimować nawiercając w niej otworek - jego średnica będzie zależała od poprawy wskazań przepływki w logu. Zajrzyj sobie do tego linku : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=61186

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak interpretowac pomiar grupy 004 na biegu jałowym odnosnie

Kąta początku wtrysku (rzeczywisty) gdzie wartosci z manuali oscyluja

od 3 do 4 stopni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności