Skocz do zawartości
gacekmen1

Potrzebna bardzo pilna pomoc ! AWX Logi 96kw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam AwX 96kw 130 koni 5biegow

 

Postanowilem ze wymienie wężyki podciśnienia, wymieniłem i teraz auto nie chce jechać po odpaleniu i przygazowaniu wskakuje tryb awaryjny i auto ledwo co 80km/h jedzie :/ Najgorsze jest to że jutro rano mam wyjechac na wesele do siostry 700km w jedna strone i niewiem co zrobić , dzisiaj juz mechanika nie dorwe , prosze o pomoc , bede bardzo bardzo wdzieczny co sie stało .

 

Sprawdzałem czy sa dobrze podłączone według schematu , i wszystko niby dobrze , pomocy !

 

 

Logi BS

 

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

 

 

Statyczne ( przegazowałem audi do 4tysiecy obr)

 

Log (0 - 007,010,013)

Log (1 - 018,023,013)

Log (2 - 001,003,004)

 

Logi Dynamiczne ( niestety włącza mi sie tryb awaryjny i niemoge wykonac poprawnie )

 

Log (0 - 010,011,008,010,011,008)

Log (1 - 003,004,008)

 

ponowne uruchomienie silnika , tym razem udało mi sie zrobic log bez trybu awaryjnego

 

Log (0 - 010,011,008)

 

 

błędy silnika -

 

Wednesday, 04 April 2012, 16:41:04

 

VAG-COM Version: Release 409.1-US

 

 

 

Control Module Part Number: 038 906 019 DS

 

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1348

 

Software Coding: 00002

 

Work Shop Code: WSC 05311

 

Additional Info: WVWZZZ3BZ1E162086 VWZ7Z0Y3210403

 

1 Fault Found:

 

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

 

P1557 - 35-00 - -

 

---------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

Wednesday, 25 July 2012, 17:17:02

 

VAG-COM Version: Release 409.1-US

 

 

 

Control Module Part Number: 038 906 019 CG

 

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1366

 

Software Coding: 00002

 

Work Shop Code: WSC 63351

 

Additional Info: WAUZZZ8EZ1A048427 AUZ6Z0A0055285

 

2 Faults Found:

 

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

 

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

 

17552 - Shareware Version. To Decode all DTCs

 

P1144 - 35-00 - Please Register/Activate

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz uszkodzony czyjnik cisnienia w kolektorze .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik ciśnienia doładowania leży i kwiczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,przyjaciele i mili bracia ! Dziekuje za waszą wiedze :) 10razy zmienialem wezyki podcisnienia , kombinowałem , dmuchałem ,wszysytko czyściłem , przeganiałem furke az kwiczało , wymienilem jeszcze olej i filtr paliwa od tak , a tutaj przeczyscilem tylko ten czujnik ciśnienia doładowania (był lekko mokry od oleju , niewiem czy to normalne) i tryb awaryjny uciekl , predzej Turbo lapało od 3tysiecy obr teraz od 1800 :D Dziekuje serdecznie , jutro i tak dla pewności kupuje nowy czujnik i jade na wesele do sioostry ,jesli ktos jest z lubuskiego chetnie postawie jakis kieliszek chleba za pomoc , pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności