Skocz do zawartości

gacekmen1

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gacekmen1

  • Urodziny 27.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gorzów Wlkp.

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. DarekS , skróciłem sztange http://vaglog.rtnet.pl/gacekmen1_180952.html Tutaj jest log gdy odebrałem turbo z regeneracji, i niżej dzisiejszy po skróceniu sztangi, coś chyba całkiem uwaliłem brak siły i nerwów Jest ktoś z lubuskiego kto mógłby się tym zająć ? waldi- lepiej gdybyś zaczynał swój wątek bo teraz ja bym chcial wrzucic logi i wogole będzie bigos nowy wątek nic nie kosztuje co do twojego problemu bo sam z tym walcze, spróbuj podmienic N75 nie pomyl się z n18 , odłącz egr wężyk zaślep, aby ciśnienie nie spierdzielało,ale musisz być pewny że egr jest zamknięty, sprawdz dokłądnie cały dolot intercooler również i węże podciśnienia
  2. Dzwonilem do nich i powiedzieli ze nie strace gwarancji jesli mechanik mi wyreguluje turbo zamontowane na aucie, czyli skrocenie sztangi? Powiedzialem ze turbo pozno wstaje to powiedzial ze trzeba wydluzyc ciegno. Ja myslalem ze sie skraca sam nie wiem co myslec, pokaze ktos na foto w ktorym miejscu sie ja skraca? ps. Jest tu ktos kto moglby sie tym zajac z okolic gorzowa?
  3. Czyli do mechanika , niech wykręca i odsyłać ? sprawdzałem wszystkie rury, węże wszystko całe
  4. Witam Stare turbo padło i wyssało cały olej z silnika Po zamontowaniu nowej (zregenerowanej) turbawki auto jest duuużo słabsze, rusza od 2,400obr a predzej wyrywalo sie od 1800, rusza od 2.4 ale i tak ma muła musze cisnąć cały czas gaz do dechy Czy możliwe że odesłałi mi turbine ze słabszego silnika ? i jeszcze ten napis made in romania Bardzo prosze o jakies podowiedzi co się dzieje w tym silniku Dynamiczne 003- Log (0 - 003) 004- Log (0 - 004) 008- Log (0 - 008) 010- Log (0 - 010) 011-Log (0 - 011) i bateria w laptopie pozwoliła mi zrobić jeszcze na postoju 000/001/003 - Log (0 - 000,001,003) 04-07-013 - Log (0 - 004,007,013) Czy jest to możliwe że dali mi zregenerowaną turbine od słabszej wersji silnika i mechanik ja zamontował ? czy to nie jest możliwe bo sa np. inne mocowania ? Zauważyłem że na starej turbinie auto mi sie grzało 20kmjazdy a tutaj po przejechaniu 4km wskazówka jest na 90C Jak wsiadam do passata szwagra z tym samym silnikiem to różnica jest ogromna, zreszta na starej turbinie latałem tutaj nawet boje sie wyprzedzac traktory
  5. Witam Po 3dniowej przerwie ,AVF 2001r. 131koni skrzynia 6biegowa i podczas przyśpieszania szarpie autem Bardzo prosze o analize... Logi na postoju Log (0 - 001,003,004) Log (0 - 007,010,013) Log (0 - 018,023,013) Logi podczas jazdy DYNAMICZNE Log (0 - 003,004,008) Log (0 - 010,011,008) Logi BS Log (0 - 003) Log (0 - 011) Błędy silnika 1 Fault Found: 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - - Po skasowaniu nie wrócił, a silnik dalej szarpie Z góry baardzo dziękuje za wszelkie starania pomocy ! SZEROKIEJ DROGI
  6. Koledzy,przyjaciele i mili bracia ! Dziekuje za waszą wiedze 10razy zmienialem wezyki podcisnienia , kombinowałem , dmuchałem ,wszysytko czyściłem , przeganiałem furke az kwiczało , wymienilem jeszcze olej i filtr paliwa od tak , a tutaj przeczyscilem tylko ten czujnik ciśnienia doładowania (był lekko mokry od oleju , niewiem czy to normalne) i tryb awaryjny uciekl , predzej Turbo lapało od 3tysiecy obr teraz od 1800 Dziekuje serdecznie , jutro i tak dla pewności kupuje nowy czujnik i jade na wesele do sioostry ,jesli ktos jest z lubuskiego chetnie postawie jakis kieliszek chleba za pomoc , pozdrawiam
  7. Witam AwX 96kw 130 koni 5biegow Postanowilem ze wymienie wężyki podciśnienia, wymieniłem i teraz auto nie chce jechać po odpaleniu i przygazowaniu wskakuje tryb awaryjny i auto ledwo co 80km/h jedzie Najgorsze jest to że jutro rano mam wyjechac na wesele do siostry 700km w jedna strone i niewiem co zrobić , dzisiaj juz mechanika nie dorwe , prosze o pomoc , bede bardzo bardzo wdzieczny co sie stało . Sprawdzałem czy sa dobrze podłączone według schematu , i wszystko niby dobrze , pomocy ! Logi BS Log (0 - 011) Log (1 - 003) Statyczne ( przegazowałem audi do 4tysiecy obr) Log (0 - 007,010,013) Log (1 - 018,023,013) Log (2 - 001,003,004) Logi Dynamiczne ( niestety włącza mi sie tryb awaryjny i niemoge wykonac poprawnie ) Log (0 - 010,011,008,010,011,008) Log (1 - 003,004,008) ponowne uruchomienie silnika , tym razem udało mi sie zrobic log bez trybu awaryjnego Log (0 - 010,011,008) błędy silnika - Wednesday, 04 April 2012, 16:41:04 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 019 DS Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1348 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05311 Additional Info: WVWZZZ3BZ1E162086 VWZ7Z0Y3210403 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - --------------------------------------------------------------------------- Wednesday, 25 July 2012, 17:17:02 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 019 CG Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1366 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8EZ1A048427 AUZ6Z0A0055285 2 Faults Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 17552 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1144 - 35-00 - Please Register/Activate
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności