Skocz do zawartości
MSK

1.9 AHU prośba o analizę.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Temat grzecznościowy.

Silnik jak w temacie.

 

błąd - 00575 - czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej.

 

Poniżej logi dynamiczne kanałów 008, 010, 011. (z góry mówie, że nie wiem czy dobre)

 

http://vaglog.rtnet.pl/msk_92196.html

 

Objawy:

Spadek mocy (odcina turbo) przy 3800 (tak sądzę z logów i z jazdy) wzwyż, po zgaszeniu i włączeniu zapłonu wszystko wraca do normy, aż do kolejnych 3800.

 

Czegoś jeszcze można się dopatrzeć po logach?

 

Dzięki z góry i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz dziure miedzy turbo a kolektorem ssacym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz dziure miedzy turbo a kolektorem ssacym

 

słuszna uwaga, w Twoich logach, zwłaszcza grupy 010 widać, że wartość w "Mass Air Flow" jest bardzo wysoka bo sięga powyżej 1000 mg/skok a w 011 turbo prawie wcale nie pompuje czyli wynosi w 011 zaledwie 999,6 mbar a to jednoznacznie wskazuje, że masz zerwany lub dziurawy wąż idący od turbo do kolektora ssącego - zwróć zwłaszcza uwagę na krótkie łączniki pomiędzy turbo a kolektorem ssącym - pękają te węże zwłaszcza od spodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

Zwracam się do Was z prośbą o analizę logów mojego AHU. Coś pewnie z przepływką, lecz podmiana na sprawną pokazuje te same wyniki.

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam!

 

Log (0 - 003)

Log (1 - 004)

Log (2 - 008)

Log (3 - 000)

Log (4 - 011)

Log (5 - 010)

Edytowane przez minolta800

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na podmienionej wyniki są identyczne to pewnie zasyfiony jest już filtr powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli na podmienionej wyniki są identyczne to pewnie zasyfiony jest już filtr powietrza.

 

Sprawdzę w najbliższym czasie - dzięki za sugestie.

A poza tym, czy wszystko OK? Bo kolega, który wykonywał logi mówił o źle ustawionym zapłonie. Ja, niestety nie potrafię tego odczytać z logów :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kolega mówił o złym kącie wtrysku to niestety ale na podstawie logów, które zamieściłeś nie jesteśmy w stanie tego ustalić gdyż od wartości kąta wtrysku jest log statyczny grupy 000 ale wykonany w trybie Basic Settings a Ty wkleiłeś tylko log 000 ale dynamiczny. Prawidłowa wartość kąta wtrysku powinna się w grupie 000 BS zawierać w przedziale 46-55 jednostek. Logując grypę 000 w trybie Meas. Blocks kliknij na ikonkę w dolnym lewym rogu z napisem "Switch to Basic Settings" i zloguj ją tylko przez kilka sekund i wklej linka do niej.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztomel, dzięki za cenne porady. Zrobię to w sobotę, jutro nie mam czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem nowym bywalcem na tym forum ostatnio miałem spadek mocy w pasku b5 98rok 1,9tdi 90 kucy z powodu gruszki i zaworu n75 w tym momencie jest już naprawione. filter powietrza nowy . Dziś zrobiłem log i przesyłam go w celu analizy jego.pozdrawiam i za wszelką pomoc będe wdzięczny

 

adres do loga http://vaglog.rtnet.pl/cop12_99406.html

Edytowane przez tinta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie za podpowiedz.tak myślałem że przepływka coś śmieci.dziś słyszałem że niby można ją wyczyścić . moja przepływka jest boshowska od góry jest możliwość wymiany czujnika . co myślicie o opcji przeczyszczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyszczenie polega na spryskaniu preparatem "kontakt" tzw.(bezprzewodowy prąd) takich drucików i blaszki. Kiedyś taką operacje przeprowadziłem w A4 i zero poprawy!?!? Borykam się z podobnym problemem i kup tylko oryginał!!! Ale nie zaszkodzi spróbować przeczyścić!!!

 

 

"Ludzie tak naprawdę nie chcą dojrzeć, nie chcą się zmienić, nie chcą być szczęśliwi."

Anthony de Mello

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro podstawie inna przepływkę i wstawię kolejny log .wielkie dzieki za informacje pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi dynamiczne dla: 003, 008, 010, 011.:D

 

See you !

 

:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś zabierałem się za podmiankę przepływki i zauważyłem że wąż od przepływki do turbiny jest pęknięty więc najpierw wymieniłem wąż teraz podajem log po zmianie węża teraz bardziej wiarygodny .pozdrawiam i proszę o zerknięcie w moje logi Log (0 - 003,008,010)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to ty robisz te logi????? :dodupy

Dawaj 3 bieg, 0d 1500 obr/min gaz w podłogę i ciągnij do 4200 obr/min!!!! i 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej!!!! 003 i 010 loguj osobno!!! :P

 

 

 

"Tylko martwi ujrzeli koniec wojny. "

Platon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności