ronuch Zgłoś #1 Napisano 17 Lipca 2012 Witam! pacjet audi a4 98rok 1.9 tdi ahu. Podcza krecenia rozrusznikiem zapalaja sie ponownie wszystkie kontrolki na liczniku. Wystepuje to tylko podczas dluzszego krecenia np 3-5s. Od razu pisze ze rozrusznik dalem do regeneracji bo myslalem ze on robi jakies zwarcia. ogolnie auto czasami dluzej kreci - im cieplejszy to objaw wystepuje czesciej. W zimie auto zapalalo jak zimne od przyslowiowego dotkniecia kluczyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni Zgłoś #2 Napisano 3 Sierpnia 2012 Może aku słabe albo ladowanie? jak mi alternator padł to na początku miałem discoteke na liczniku podczas jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skrzynek Zgłoś #3 Napisano 3 Sierpnia 2012 Dokładnie, sprawdź akumulator. Choinka robi się jak napięcia podczas rozruchu spada chyba poniżej 9/10 V. Akumulator albo rozładowany, albo już nie daje takiego prądu jak powinien (zasiarczony). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #4 Napisano 3 Sierpnia 2012 aku to centra futura i chyba jest dobry bo w zimie w mrozy -24 krecil bardzo zwawo a auto zapalalo od dotkniecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mucha_177 Zgłoś #5 Napisano 4 Sierpnia 2012 może CI niedołądowywać alternator i nawet futura nie da rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #6 Napisano 4 Sierpnia 2012 Posprawdzaj i poczyść dokładnie miejsca gdzie podpięta jest masa jest tak samo ważna jak + ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skrzynek Zgłoś #7 Napisano 4 Sierpnia 2012 Akumulator mógł kręcić, ale wystarczyło że został rozładowany, a jeździsz na krótkich odcinkach to nie zdąży się naładować. Raz mu wystarczy żeby zakręcić i nic się nie będzie działo innym razem "choinka". Tak na marginesie, nawet jakbyś miał nowy i na gwarancji po rozładowaniu do zera trzeba go zawsze naładować do pełna, najlepiej prostownikiem, bo to najkrótsza droga żeby go zasiarczyć i potem nawet gwarancja nie pomoże. Jak stwierdzą że jest zasiarczony będzie odmowa. Masz tutaj też informację że może alternator nie dawać tyle prądu co trzeba. Kup sobie miernik prądu i sprawdź akumulator. Przed rozruchem nie powinien pokazywać poniżej 12V. Po rozruchu i włączeniu nawet wszystkich odbiorników prądu na biegu jałowym powinien pokazywać pomiędzy 13.5V a 14.5V. Poniżej tej wartości niedoładowuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #8 Napisano 5 Sierpnia 2012 miernik mam wiec zobacze jak to wyglada. Dodatkowo powiem ze owa choinka wystepuje tylko na cieplym silniku. Co do niedoladowywania jechalem na chorwacje i robilem 2 przystanki bez gaszenia auta wiec w ciagu tych 11 godzin podruzy musial sie doladowac a po powrocie do domu choinka tez byla. Jak robilem rozrusznik to wszystkie masy i plusy przeczyscilem. Aha zapomnialem dodac ze auto na codzien pokonuje trasy do pracy 22km w jedna strone wiecc to juz tez jest spora odleglosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skrzynek Zgłoś #9 Napisano 5 Sierpnia 2012 Jak to nie będzie to, to niestety więcej pomysłów nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach