Corvis Zgłoś #1 Napisano 24 Czerwca 2012 Witam, Z góry przepraszam za brak wiedzy technicznej ale dopiero się uczę co gdzie jest w tym aucie. Grzebiąc dziś pod maską napotkałem na jakiś wyciek. Poniżej przedstawiam fotki kolejno zaznaczone gdzie to dokładnie jest: Może mi ktoś powiedzieć skąd to cieknie i co to może być ? Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 24 Czerwca 2012 Na moje krzywe oko,to masz nieszczelność co tłumaczy przeładowanie i tryb awaryjny.No i bryzga z tej rury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #3 Napisano 24 Czerwca 2012 ale od czego może być ten wąż, że u Jacka czasami robi przeładowanie turbiny ? Ja jutro muszę obadać wszystko dokładnie u siebie bo mam taki sam problem z przeładowaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #4 Napisano 24 Czerwca 2012 Nie choddzi mi o wąż ,tylko rurę pod nim.A rura jest z układu turbo zapewne;) A auto nie kopci,nie szarpie jadąc jednostajnie np na 2 biegu 1700-1800obr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #5 Napisano 24 Czerwca 2012 w moim przypadku właśnie nie. Nic nie kopci i nie szarpie ale co jakiś czas głównie na 4 biegu podczas przyśpieszania pomiędzy 80 a 120 nagle odcina turbinę raz jest tak a raz nie. Auto co jakiś czas gonię na dłuższych trasach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #6 Napisano 25 Czerwca 2012 mało płynu chłodniczego może to on cieknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #7 Napisano 25 Czerwca 2012 Nie nie, płynu jest dość auto było nagrzane. Jak się ostudzi jest na maxa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #8 Napisano 25 Czerwca 2012 Możecie mi powiedzieć gdzie w silniku 1.9 tdi BXE znajduje się czujnik ciśnienia doładowania dokładnie taki bo on prawdopodobnie będzie przyczyną przeładowywania turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach