Skocz do zawartości
waldek415

chip na 140km zmniejszyc na ori 110km

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam auto po chipie na 140km (dopiero kupiłem) i chcę przejść na oryginalne 110km gdyż można przy takiej mocy można wylecieć przez tylną szybę a autem nie będę tylko ja jeździć więc żeby nikt nie szalał to chce żeby było 110km wie ktoś jak to zmniejszyć czy muszę wybrać się do elektryka ? chip wgrany jest w kompa posiadam VAG-a czy musi być inny program

Edytowane przez waldek415

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ci się wydaje, ze to nadmiar mocy. Przyzwyczaisz się. Nie radzę nic kombinować, bo jak zmniejszysz, to po pewnym czasie zechcesz wrócić, do tego.

Poza tym - mając nawet 90KM można sobie krzywdę zrobić :fajny

I to nie jest mały fiat, ze trzeba ciągle do dechy gaz cisnąć.

Reasumując - zostaw tak, jak jest :bry2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak kolega danek75 pisze ja bym zostawił i nic już nie kombinował. Jedyne co to podjedz gdzieś na hamownie i sprawdź go sobie dokładnie ile ma KM i NM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej miałeś zapewne jakieś słabsze auto i stąd te odczucia, ze masz za dużo mocy :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest wykres z hamowni ma dokładnie 139.1km a auto będzie jeździć w firmie więc żeby oni się nie pozabijali chcę zmniejszyć moc do 110 mam 3 octavie jedno 90 drugą 110 więc nawet tą 90 km ładnie idzie 160km/h tak czy inaczej będzie zmnienione na 110 tylko czy lepie wgrać oryginalny soft do mojego kompa czy może kupić ori od 110 i wsadzić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest wykres z hamowni ma dokładnie 139.1km a auto będzie jeździć w firmie więc żeby oni się nie pozabijali

 

a sadzisz że jak będą mieli 110 km pod maską i jeździć bez rozwagi to się mogą nie pozabijać. Szkoda kasy na zmiany jak chodzi ok to zostaw go tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chcesz zmienić program to najpierw zajrzyj do komputera i oceń:

1. jeżeli są wlutowane podstawki a w nie włożone są kości to możesz podjechać do jakiegoś tunera lub poprosić na forum o ORI soft

2. jeżeli kości są już wlutowane w płytkę to dodatkowo potrzebujesz elektronika lub inny komp na podmiankę a ten sobie zostaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahahah 140 koni i to jedzie :D niech mają te 140 koni to mniej się pozabijają niż przy 110, przynajmniej jest bardziej czym wyprzedzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam auto po chipie na 140km (dopiero kupiłem) i chcę przejść na oryginalne 110km gdyż można przy takiej mocy można wylecieć przez tylną szybę a autem nie będę tylko ja jeździć więc żeby nikt nie szalał to chce żeby było 110km wie ktoś jak to zmniejszyć czy muszę wybrać się do elektryka ? chip wgrany jest w kompa posiadam VAG-a czy musi być inny program

 

podjedz do kogos kto sie tym zajmuje na codzien i to Ci ogarnie w czasie (5-60 minut) kwestia czy po kablu czy lutowanie

Swoim kabelkiem VAG nic nie zdzialasz ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozemy sie komputerami zamienic hhihih :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2011 roku zrobilem chipa w kreator mocy passat b6 1.9 bxe 100 tys przekrecone . Wczoraj ruszylem ze skrzyzowania troche mu depczac cos ponad 4ooo obr i strzal chmura dymu i padlo turbo. Teraz zastanawiam sie czy to wina chipu czy turba do wczoraj turbo chodzilo ok zadnych objawow. W tym tygodniu zakladam nowe turbo i nie chce zeby byla powtorka z rozrywki przesle wykres czy ktos moze mi powiedziec czy wszystko jest ok na nim . http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2d ... 32960.html

Picture 001.jpg

Z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam auto po chipie na 140km (dopiero kupiłem) i chcę przejść na oryginalne 110km gdyż można przy takiej mocy można wylecieć przez tylną szybę a autem nie będę tylko ja jeździć więc żeby nikt nie szalał to chce żeby było 110km wie ktoś jak to zmniejszyć czy muszę wybrać się do elektryka ? chip wgrany jest w kompa posiadam VAG-a czy musi być inny program

 

jak masz kabel VAG-a możesz samemu zmienić kodowanie ma takie o nr 0001 - z automatu, auto "powinno" mieć znów 110KM choć to zależy od tunera jak zrobił tego chipa, auto będzie też lepiej odpalać w zimie, o innych skutkach poczytaj na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy raz spotykam się z takim czyms, ze ktoś chce moc zmiejszyc haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najtaniej będzie odpiąć wężyk od turbo, ewentualnie kostkę z przepływki. Wszystko za darmo, kotwica gwarantowana :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę śmiejących się i traktujących temat z przymrużeniem oka o powściągliwość w wypowiedziach. Jest to prywatna sprawa kolegi czy chce zmniejszyć i proszę to uszanować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Waldek jesli podpis masz OK - czyli jesteś z Leszna to masz tu pare adresów , podzwoń i zapytaj sie :)

Poznań

http://www.tuneforce.pl/

http://www.dyno.pl/

http://www.chiptuning.poznan.pl/

Zielona góra

http://www.carelektronika.pl/index.php

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sterowniku powinno dać się ustawić limiter prędkości maksymalnej - daj na 130 na godzinę i problem z głowy. Mam klienta flotowego i mu poustawiałem :) Zostaw to auto tak jak jest. Dobry kierowca bedzie Cię chwalił za to, wykorzysta to, a słabemu daj te słabsze auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W sterowniku powinno dać się ustawić limiter prędkości maksymalnej - daj na 130 na godzinę i problem z głowy. Mam klienta flotowego i mu poustawiałem :) Zostaw to auto tak jak jest. Dobry kierowca bedzie Cię chwalił za to, wykorzysta to, a słabemu daj te słabsze auta.

 

no nie wiem czy to taki dobry pomysł, 130 ;/ kurde jak przyjdzie wyprzedzić i nagle coś może gdzieś wyjedzie z naprzeciwka i co wtedy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś używa gazu w kodzie 0-1 to i 90konnym tdikiem zrobi sobie krzywdę, ale jak ktoś ma trochę oleju w głowie to doceni korzyści (m.in.bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu) płynące z posiadania mocnego diesla ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz miec serie bez programu to ewentualnie podjechać do Tunera który robił program w tym aucie i niech Ci wgra ori soft... ja mam maly problem z naprawa w serwisie i rozważałem żeby jechać do Dynosfotu żeby wgrać fabryczny program i usłyszałem odpowiedz

 

"Nie ma problemu , nic to nie kosztuje w Pana wypadku jak auto bylo robione u nas ... wgranie spowrotem zmodyfikowanego programu "Chipa" koszt 200zł" taka odpowiedz dostałem przez telefon

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności