waldek415 Zgłoś #1 Napisano 3 Czerwca 2012 (edytowane) Witam mam auto po chipie na 140km (dopiero kupiłem) i chcę przejść na oryginalne 110km gdyż można przy takiej mocy można wylecieć przez tylną szybę a autem nie będę tylko ja jeździć więc żeby nikt nie szalał to chce żeby było 110km wie ktoś jak to zmniejszyć czy muszę wybrać się do elektryka ? chip wgrany jest w kompa posiadam VAG-a czy musi być inny program Edytowane 3 Czerwca 2012 przez waldek415 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 3 Czerwca 2012 Tylko ci się wydaje, ze to nadmiar mocy. Przyzwyczaisz się. Nie radzę nic kombinować, bo jak zmniejszysz, to po pewnym czasie zechcesz wrócić, do tego. Poza tym - mając nawet 90KM można sobie krzywdę zrobić :fajny I to nie jest mały fiat, ze trzeba ciągle do dechy gaz cisnąć. Reasumując - zostaw tak, jak jest :bry2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #3 Napisano 3 Czerwca 2012 Dokładnie tak jak kolega danek75 pisze ja bym zostawił i nic już nie kombinował. Jedyne co to podjedz gdzieś na hamownie i sprawdź go sobie dokładnie ile ma KM i NM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 3 Czerwca 2012 Wczesniej miałeś zapewne jakieś słabsze auto i stąd te odczucia, ze masz za dużo mocy :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek415 Zgłoś #5 Napisano 3 Czerwca 2012 Jest wykres z hamowni ma dokładnie 139.1km a auto będzie jeździć w firmie więc żeby oni się nie pozabijali chcę zmniejszyć moc do 110 mam 3 octavie jedno 90 drugą 110 więc nawet tą 90 km ładnie idzie 160km/h tak czy inaczej będzie zmnienione na 110 tylko czy lepie wgrać oryginalny soft do mojego kompa czy może kupić ori od 110 i wsadzić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #6 Napisano 3 Czerwca 2012 Jest wykres z hamowni ma dokładnie 139.1km a auto będzie jeździć w firmie więc żeby oni się nie pozabijali a sadzisz że jak będą mieli 110 km pod maską i jeździć bez rozwagi to się mogą nie pozabijać. Szkoda kasy na zmiany jak chodzi ok to zostaw go tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #7 Napisano 4 Czerwca 2012 jeżeli chcesz zmienić program to najpierw zajrzyj do komputera i oceń: 1. jeżeli są wlutowane podstawki a w nie włożone są kości to możesz podjechać do jakiegoś tunera lub poprosić na forum o ORI soft 2. jeżeli kości są już wlutowane w płytkę to dodatkowo potrzebujesz elektronika lub inny komp na podmiankę a ten sobie zostaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #8 Napisano 4 Czerwca 2012 hahahah 140 koni i to jedzie niech mają te 140 koni to mniej się pozabijają niż przy 110, przynajmniej jest bardziej czym wyprzedzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #9 Napisano 4 Czerwca 2012 Witam mam auto po chipie na 140km (dopiero kupiłem) i chcę przejść na oryginalne 110km gdyż można przy takiej mocy można wylecieć przez tylną szybę a autem nie będę tylko ja jeździć więc żeby nikt nie szalał to chce żeby było 110km wie ktoś jak to zmniejszyć czy muszę wybrać się do elektryka ? chip wgrany jest w kompa posiadam VAG-a czy musi być inny program podjedz do kogos kto sie tym zajmuje na codzien i to Ci ogarnie w czasie (5-60 minut) kwestia czy po kablu czy lutowanie Swoim kabelkiem VAG nic nie zdzialasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paass Zgłoś #10 Napisano 4 Czerwca 2012 mozemy sie komputerami zamienic hhihih Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjalowiec Zgłoś #11 Napisano 5 Czerwca 2012 2011 roku zrobilem chipa w kreator mocy passat b6 1.9 bxe 100 tys przekrecone . Wczoraj ruszylem ze skrzyzowania troche mu depczac cos ponad 4ooo obr i strzal chmura dymu i padlo turbo. Teraz zastanawiam sie czy to wina chipu czy turba do wczoraj turbo chodzilo ok zadnych objawow. W tym tygodniu zakladam nowe turbo i nie chce zeby byla powtorka z rozrywki przesle wykres czy ktos moze mi powiedziec czy wszystko jest ok na nim . http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2d ... 32960.html Z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #12 Napisano 5 Czerwca 2012 Witam mam auto po chipie na 140km (dopiero kupiłem) i chcę przejść na oryginalne 110km gdyż można przy takiej mocy można wylecieć przez tylną szybę a autem nie będę tylko ja jeździć więc żeby nikt nie szalał to chce żeby było 110km wie ktoś jak to zmniejszyć czy muszę wybrać się do elektryka ? chip wgrany jest w kompa posiadam VAG-a czy musi być inny program jak masz kabel VAG-a możesz samemu zmienić kodowanie ma takie o nr 0001 - z automatu, auto "powinno" mieć znów 110KM choć to zależy od tunera jak zrobił tego chipa, auto będzie też lepiej odpalać w zimie, o innych skutkach poczytaj na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #13 Napisano 5 Czerwca 2012 pierwszy raz spotykam się z takim czyms, ze ktoś chce moc zmiejszyc haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #14 Napisano 5 Czerwca 2012 najtaniej będzie odpiąć wężyk od turbo, ewentualnie kostkę z przepływki. Wszystko za darmo, kotwica gwarantowana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #15 Napisano 6 Czerwca 2012 Bardzo proszę śmiejących się i traktujących temat z przymrużeniem oka o powściągliwość w wypowiedziach. Jest to prywatna sprawa kolegi czy chce zmniejszyć i proszę to uszanować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #16 Napisano 8 Czerwca 2012 Waldek jesli podpis masz OK - czyli jesteś z Leszna to masz tu pare adresów , podzwoń i zapytaj sie Poznań http://www.tuneforce.pl/ http://www.dyno.pl/ http://www.chiptuning.poznan.pl/ Zielona góra http://www.carelektronika.pl/index.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shit-Tzu Zgłoś #17 Napisano 22 Czerwca 2012 W sterowniku powinno dać się ustawić limiter prędkości maksymalnej - daj na 130 na godzinę i problem z głowy. Mam klienta flotowego i mu poustawiałem Zostaw to auto tak jak jest. Dobry kierowca bedzie Cię chwalił za to, wykorzysta to, a słabemu daj te słabsze auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #18 Napisano 22 Czerwca 2012 W sterowniku powinno dać się ustawić limiter prędkości maksymalnej - daj na 130 na godzinę i problem z głowy. Mam klienta flotowego i mu poustawiałem Zostaw to auto tak jak jest. Dobry kierowca bedzie Cię chwalił za to, wykorzysta to, a słabemu daj te słabsze auta. no nie wiem czy to taki dobry pomysł, 130 ;/ kurde jak przyjdzie wyprzedzić i nagle coś może gdzieś wyjedzie z naprzeciwka i co wtedy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #19 Napisano 22 Czerwca 2012 Jak ktoś używa gazu w kodzie 0-1 to i 90konnym tdikiem zrobi sobie krzywdę, ale jak ktoś ma trochę oleju w głowie to doceni korzyści (m.in.bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu) płynące z posiadania mocnego diesla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n00 Zgłoś #20 Napisano 22 Czerwca 2012 Jak chcesz miec serie bez programu to ewentualnie podjechać do Tunera który robił program w tym aucie i niech Ci wgra ori soft... ja mam maly problem z naprawa w serwisie i rozważałem żeby jechać do Dynosfotu żeby wgrać fabryczny program i usłyszałem odpowiedz "Nie ma problemu , nic to nie kosztuje w Pana wypadku jak auto bylo robione u nas ... wgranie spowrotem zmodyfikowanego programu "Chipa" koszt 200zł" taka odpowiedz dostałem przez telefon Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach