wektor Zgłoś #1 Napisano 30 Maja 2012 Witam, Ktoś ma jakieś doświadczenia po chipowaniu takiego zestawu? ile momentu? ile koni? koszty i problemy? Mówią że ten sterownik jest drogi(trudny) w chipowaniu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyzor.be Zgłoś #2 Napisano 30 Maja 2012 Wymaga trochę fizycznej pracy, jak za dawnych czasów. Nic pyzatym, no może małe rozkodowanie bo tricore ma kryptacje. Znajomy ma nowego Passata Varianta z tym motorem i automata DSG na 194km / 425Nm. Jak na razie skrzynia się trzyma, moment też, czas pokaże na jak długo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #3 Napisano 31 Maja 2012 (edytowane) Tak wygląda wykresik CR-a robiony u znajomego Edytowane 2 Czerwca 2012 przez wozny83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalekx Zgłoś #4 Napisano 31 Maja 2012 Ja planuję wsadzić turbinkę od 170tki i dopiero wybrać się na strojenie. Okolice 200 KM i 400 nm powinny być wtedy bez szaleństw Na stronach tunerów masz wykresy, nie wrzucę tu żeby nie robić reklamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #5 Napisano 31 Maja 2012 Daj wykresy,zamaż co uważasz, bedzie niezły materiał poglądowy.. Wywalaliście przy tym DPFa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalekx Zgłoś #6 Napisano 18 Czerwca 2012 Co prawda Audi ale z tego co mi wiadomo to potencjał silników jest identyczny, bo to chyba nawet te same silniki. Jeśli jestem w błędzie proszę mnie poprawić :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #7 Napisano 21 Czerwca 2012 CRy bardzo ładnie wychodzą, robi sie to w okolice 170-180/ok 400Nm...nieważne czy 110km czy 140km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalekx Zgłoś #8 Napisano 22 Czerwca 2012 Ja już zrobiłem wstępne rozeznanie w temacie. Turbinka z silnika CBBB nr części: 03L253056C, 03L253019K, 03L253016G, 03L253010D, 03L253019C, 03L253019M, 5303 970 0129, 5303 970 0137, 5303 970 0207. Używana od 1000-1500 zł, zależy jak się trafi. Nowa hmmm lekko ponad 2000 zł. Program przynajmniej tam gdzie ja się "stołuję" wstępnie 1500 zł, ale myślę że coś utargujemy przy "grupowym" czy coś w tym stylu. Przewidziane przyrosty: 210-220 KM, i ok. 420 Nm. Koszt: szacuję na 3000-4000 zł (w zależności od tego czy turbina nowa, używana i koszt wymiany) Czy ktoś ma jakieś "fakty z życia" dotyczące programu i dpfa? chodzi mi o to czy nie zapycha się szybciej i coś w tym stylu? Wszystko zależy od stylu jazdy i tego gdzie jeździmy (miasto trasa itp.) Ale czy programik nie przyśpiesza tego wszystkiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #9 Napisano 8 Lipca 2012 daj znać czy zrobiłeś ten tuning 2.0 CR. Ja myslałem o podniesieniu mocy ze 140 do max 180 ale bez wymiany turbiny, zastanawiam się czy to nie bedzie miało jakichś negaty6wnych efektów dla żywotności reszty mechaniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalekx Zgłoś #10 Napisano 2 Października 2013 daj znać czy zrobiłeś ten tuning 2.0 CR.Ja myslałem o podniesieniu mocy ze 140 do max 180 ale bez wymiany turbiny, zastanawiam się czy to nie bedzie miało jakichś negaty6wnych efektów dla żywotności reszty mechaniki sorry że dopiero teraz no ale przynajmniej mam możliwość wypowiedzenia się w tym temacie po roku eksploatacji autka na sofcie jak niżej: więc tak po zakupie autka zdrowo na seryjnym sofcie (przy przebiegu ok. 105 tys. km) z dmuchawką CBBB na rolkach wykręciło 158 KM i 346 Nm po modzie uzyskany wynik to 215 KM i 413 Nm (spokojnym softem bez żyłowania do jeżdżenia po bułeczki do sklepu :paker ), aktualnie była korekta po wymianie rozrządu i doszczelnieniu wydechu (wymiana wszystkich uszczelek i obejm) przy przebiegu 135 tys. km, korekta wygładzenia wykresów dała wynik 214 KM i 426 Nm (przez cały ostatni rok i po przebiegu ok. 30 tys. km nie było jakichkolwiek problemów - tyle zrobiłem na sofcie j.w.). Korekta po zmianie rozrządu tylko w celu dalszej bezproblemowej eksploatacji. DPF nie ruszany pozostał na swoim miejscu, jakichkolwiek problemów nie zauważyłem, jedynie wymiana jednego czujnika temp. spalin który się skończył, ale czy to kwestia większej mocy... wątpię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #11 Napisano 2 Października 2013 A wrzucenie np GTB22 to zły pomysł czy dobry ? Są jakies projekty z GTB ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach