kwasek Zgłoś #1 Napisano 15 Maja 2012 (edytowane) Witam, proszę o analizę logów kanał 002 i 118 i 115 http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_84696.html http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_84695.html Logi robione od ok 2tys do końca na drugim biegu(tiptronic). Auto można powiedzieć "nie jedzie", dodatkowo jest błąd: 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal P0106 - 35-00 - - Może po logach widać w czym jest problem i czy ten czujnik to map sensor w intercoolerze? Edytowane 15 Maja 2012 przez kwasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2 Napisano 15 Maja 2012 Przepływomierz za mało mierzy. Turbo nie osiąga ciśnienia zadanego. Błąd tyczy się czujnika ciśnienia znajdującego się przy intercoolerze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwasek Zgłoś #3 Napisano 15 Maja 2012 Przepływomierz za mało mierzy. Turbo nie osiąga ciśnienia zadanego. Błąd tyczy się czujnika ciśnienia znajdującego się przy intercoolerze to, że turbo nie osiąga ciśnienia zadanego spowodowane jest tym czujnikiem, czy problem może tkwić gdzie indziej? Przepływka mam rozumieć "kończy się" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogjedrek Zgłoś #4 Napisano 16 Maja 2012 Przeczyscic go np sprayem do czyszczenia czesci elektronicznych. U mnie pomoglo, ale bledow nie bylo. Po wyjeciu czujnika za intercoolerem okazalo sie, ze byl pokryty cienka warstwa oleju (podobno niewielkie ilosci ojeju w dolocie to normalne.) Teraz czyszcze go regularnie. To samo bylo z czujnikiem w dolocie za przepustnica. Po wyczyszczeniu obu czujnikow auto odzylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #5 Napisano 17 Maja 2012 to, że turbo nie osiąga ciśnienia zadanego spowodowane jest tym czujnikiem, czy problem może tkwić gdzie indziej? Amba fatima może to być spowodowane wszystkim Na pierwszy ogień zajmij się błędem tj. map sensorem wykręć go i zobacz co z nim, sprawdź połączenie we wtyczce, ewentualnie podmiana dla wyeliminowania. Przepływka mam rozumieć "kończy się" Nie koniecznie, ale... najpierw lepiej ją sprawdzić i mieć pewność niż na ślepo wymieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwasek Zgłoś #6 Napisano 18 Maja 2012 Zauważyłem jedną rzecz, auto odpalone na wolnych obrotach kasuje błąd i po sekundzie jest znowu, wkręce auto na 2tys, skasuje błąd i błędu nie ma - dopóki nie wróci na wolne obroty. Udało się w ten sposób zrobić log bez tego błędu: http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_85218.html wnioskuję, że coś dzieje się na niższych obrotach - poniżej 2tys. Gdzie może tkwić problem? PS. czujnik o którym wyżej wspominano "na oko" wygląda ok, połączenie również. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #7 Napisano 18 Maja 2012 Trochę lepiej Turbo odrobinę przeładowuje. Przepływomierz przy Twojej mocy powinien odrobinę więcej mierzyć. Skoro obroty mają wpływ to może problem tkwi w przepustnicy... Co się dzieje na kanale 060 przy odpalonym silniku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwasek Zgłoś #8 Napisano 19 Maja 2012 tak wygląda na 060: http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_85269.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #9 Napisano 20 Maja 2012 Adaptacja się nie rozjeżdża więc teoretycznie powinna być OK. Umyj gardziel przepustnicy, a nawet gdybyś miał okazję to załóż drugą na chwilę, aby ją całkowicie wykluczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach