Skocz do zawartości
kwasek

proszę o analizę logów 1.8T AWM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę logów kanał 002 i 118 i 115

 

http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_84696.html

 

http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_84695.html

 

Logi robione od ok 2tys do końca na drugim biegu(tiptronic).

 

Auto można powiedzieć "nie jedzie", dodatkowo jest błąd:

 

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-00 - -

 

Może po logach widać w czym jest problem i czy ten czujnik to map sensor w intercoolerze?

Edytowane przez kwasek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz za mało mierzy. Turbo nie osiąga ciśnienia zadanego. Błąd tyczy się czujnika ciśnienia znajdującego się przy intercoolerze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepływomierz za mało mierzy. Turbo nie osiąga ciśnienia zadanego. Błąd tyczy się czujnika ciśnienia znajdującego się przy intercoolerze ;)

 

to, że turbo nie osiąga ciśnienia zadanego spowodowane jest tym czujnikiem, czy problem może tkwić gdzie indziej?

 

Przepływka mam rozumieć "kończy się" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczyscic go np sprayem do czyszczenia czesci elektronicznych. U mnie pomoglo, ale bledow nie bylo. Po wyjeciu czujnika za intercoolerem okazalo sie, ze byl pokryty cienka warstwa oleju (podobno niewielkie ilosci ojeju w dolocie to normalne.) Teraz czyszcze go regularnie. To samo bylo z czujnikiem w dolocie za przepustnica. Po wyczyszczeniu obu czujnikow auto odzylo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to, że turbo nie osiąga ciśnienia zadanego spowodowane jest tym czujnikiem, czy problem może tkwić gdzie indziej?

Amba fatima może to być spowodowane wszystkim ;) Na pierwszy ogień zajmij się błędem tj. map sensorem wykręć go i zobacz co z nim, sprawdź połączenie we wtyczce, ewentualnie podmiana dla wyeliminowania.

 

Przepływka mam rozumieć "kończy się"

Nie koniecznie, ale... najpierw lepiej ją sprawdzić i mieć pewność niż na ślepo wymieniać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem jedną rzecz, auto odpalone na wolnych obrotach kasuje błąd i po sekundzie jest znowu, wkręce auto na 2tys, skasuje błąd i błędu nie ma - dopóki nie wróci na wolne obroty.

 

Udało się w ten sposób zrobić log bez tego błędu:

 

http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_85218.html

 

wnioskuję, że coś dzieje się na niższych obrotach - poniżej 2tys. Gdzie może tkwić problem?

 

PS. czujnik o którym wyżej wspominano "na oko" wygląda ok, połączenie również.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę lepiej ;) Turbo odrobinę przeładowuje. Przepływomierz przy Twojej mocy powinien odrobinę więcej mierzyć. Skoro obroty mają wpływ to może problem tkwi w przepustnicy... Co się dzieje na kanale 060 przy odpalonym silniku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adaptacja się nie rozjeżdża więc teoretycznie powinna być OK. Umyj gardziel przepustnicy, a nawet gdybyś miał okazję to załóż drugą na chwilę, aby ją całkowicie wykluczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności