kwasek
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kwasek
- Urodziny 17.09.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
B4 2.8 174KM (AAA)
-
Rok produkcji
1994
-
kwasek obserwuje zawartość → 1.8T AWM P0106 czujnik ciśnienia - gdzie szukać? i proszę o analizę logów 1.8T AWM
-
tak wygląda na 060: http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_85269.html
-
Zauważyłem jedną rzecz, auto odpalone na wolnych obrotach kasuje błąd i po sekundzie jest znowu, wkręce auto na 2tys, skasuje błąd i błędu nie ma - dopóki nie wróci na wolne obroty. Udało się w ten sposób zrobić log bez tego błędu: http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_85218.html wnioskuję, że coś dzieje się na niższych obrotach - poniżej 2tys. Gdzie może tkwić problem? PS. czujnik o którym wyżej wspominano "na oko" wygląda ok, połączenie również.
-
to, że turbo nie osiąga ciśnienia zadanego spowodowane jest tym czujnikiem, czy problem może tkwić gdzie indziej? Przepływka mam rozumieć "kończy się" ?
-
Witam, proszę o analizę logów kanał 002 i 118 i 115 http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_84696.html http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_84695.html Logi robione od ok 2tys do końca na drugim biegu(tiptronic). Auto można powiedzieć "nie jedzie", dodatkowo jest błąd: 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal P0106 - 35-00 - - Może po logach widać w czym jest problem i czy ten czujnik to map sensor w intercoolerze?
-
Witam, mam problem z silnikiem 1.8T AWM, po podłączeniu vag'a 5053 i sprawdzeniu błędów silnika pojawia się: P0106 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym/czujnik ciśnienia atmosferycznego - usterka zakresu / działania Gdzie znajdę ten czujnik lub ewentualnie co może być przyczyną tego błędu? Dodam, że auto nie jedzie, jakby turbo nie dmuchało.
-
u mnie jest to samo jak trochę poszaleje, zostaje mi 1 i 2, tylko że u mnie nic nie szarpie i po chwili wszystko wraca do normy. Podobno skrzynia się zapowietrza, może też być to kwestia oleju. Kiedy zmieniałeś?
-
może łańcuch rozrządu wyje? ile masz przebiegu? Odkręć korek od wlewu oleju przy odpalonym silniku i słuchaj czy hałas sie nasila po odkręceniu.
-
cdbox, firma fischer robi takie. jest na allegro: http://allegro.pl/item611374813_cd_box_fischer_na_6cd_rarytas.html i oryginal: http://allegro.pl/item596904212_schowech_c_box_oryg_vw_nie_fischer_golf_vento_a3.html
-
climatronic w b4 - nie włącza sprężarki
kwasek odpowiedział kwasek → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
napisałem w pierwszym poście, że układ jest sprawdzony i jest szczelny... na krótko też próbowałem - wiatraki się włączają, ale zimnego nawiewu nie ma. -
climatronic w b4 - nie włącza sprężarki
kwasek odpowiedział kwasek → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Od dłuższego czasu temp jest powyżej 4st, więc to nie wina temperatury na zewnątrz... jak pisałem wyżej, sprężarka i wiatraki włączają się na chwilkę i to sporadycznie. -
climatronic w b4 - nie włącza sprężarki
kwasek odpowiedział kwasek → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Miałeś takie same objawy, że nie włączała się sprężarka i wiatraki przez ten osuszacz? -
Witam, kilka dni temu napełniłem klime - było pusto, po napełnieniu i uruchomieniu klimy chłodził jak powinien, ale tylko kilka minut po czym wiatraki się zatrzymały i już nie włączają. Raz na jakiś czas wiatrak i sprężarka włączy się i chłodzi - przez chwilę. Jeśli "zaskoczy" to przy podszybiu gruby wąż od klimy jest zimny i skrapla się na nim woda, a ten cieńszy jest ciepły, po chwili jednak oba są ciepłe i przestaje chłodzić. Poprzedniego lata klima chodziła jak należy, dopóki nie skończył się czynnik. Przed napełnieniem odczytałem błędy w climatronicu i pokazywał czujnik ciśnienia, po uzupełnieniu błąd sie już nie pojawia. Układ sprawdzony i jest szczelny. W czym może być problem, że sprężarka włącza się sporadycznie i tylko na chwilę? Wyczytałem gdzieś, że może być to wina osuszacza? Gdzie w B4 on się znajduje i jak z wymianą? Trzeba będzie jeszcze raz uzupełniać układ?