Skocz do zawartości

kwasek

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kwasek

  • Urodziny 17.09.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B4 2.8 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1994
  1. tak wygląda na 060: http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_85269.html
  2. Zauważyłem jedną rzecz, auto odpalone na wolnych obrotach kasuje błąd i po sekundzie jest znowu, wkręce auto na 2tys, skasuje błąd i błędu nie ma - dopóki nie wróci na wolne obroty. Udało się w ten sposób zrobić log bez tego błędu: http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_85218.html wnioskuję, że coś dzieje się na niższych obrotach - poniżej 2tys. Gdzie może tkwić problem? PS. czujnik o którym wyżej wspominano "na oko" wygląda ok, połączenie również.
  3. to, że turbo nie osiąga ciśnienia zadanego spowodowane jest tym czujnikiem, czy problem może tkwić gdzie indziej? Przepływka mam rozumieć "kończy się" ?
  4. Witam, proszę o analizę logów kanał 002 i 118 i 115 http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_84696.html http://vaglog.rtnet.pl/kwasek15_84695.html Logi robione od ok 2tys do końca na drugim biegu(tiptronic). Auto można powiedzieć "nie jedzie", dodatkowo jest błąd: 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal P0106 - 35-00 - - Może po logach widać w czym jest problem i czy ten czujnik to map sensor w intercoolerze?
  5. Witam, mam problem z silnikiem 1.8T AWM, po podłączeniu vag'a 5053 i sprawdzeniu błędów silnika pojawia się: P0106 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym/czujnik ciśnienia atmosferycznego - usterka zakresu / działania Gdzie znajdę ten czujnik lub ewentualnie co może być przyczyną tego błędu? Dodam, że auto nie jedzie, jakby turbo nie dmuchało.
  6. u mnie jest to samo jak trochę poszaleje, zostaje mi 1 i 2, tylko że u mnie nic nie szarpie i po chwili wszystko wraca do normy. Podobno skrzynia się zapowietrza, może też być to kwestia oleju. Kiedy zmieniałeś?
  7. może łańcuch rozrządu wyje? ile masz przebiegu? Odkręć korek od wlewu oleju przy odpalonym silniku i słuchaj czy hałas sie nasila po odkręceniu.
  8. cdbox, firma fischer robi takie. jest na allegro: http://allegro.pl/item611374813_cd_box_fischer_na_6cd_rarytas.html i oryginal: http://allegro.pl/item596904212_schowech_c_box_oryg_vw_nie_fischer_golf_vento_a3.html
  9. napisałem w pierwszym poście, że układ jest sprawdzony i jest szczelny... na krótko też próbowałem - wiatraki się włączają, ale zimnego nawiewu nie ma.
  10. Od dłuższego czasu temp jest powyżej 4st, więc to nie wina temperatury na zewnątrz... jak pisałem wyżej, sprężarka i wiatraki włączają się na chwilkę i to sporadycznie.
  11. Miałeś takie same objawy, że nie włączała się sprężarka i wiatraki przez ten osuszacz?
  12. Witam, kilka dni temu napełniłem klime - było pusto, po napełnieniu i uruchomieniu klimy chłodził jak powinien, ale tylko kilka minut po czym wiatraki się zatrzymały i już nie włączają. Raz na jakiś czas wiatrak i sprężarka włączy się i chłodzi - przez chwilę. Jeśli "zaskoczy" to przy podszybiu gruby wąż od klimy jest zimny i skrapla się na nim woda, a ten cieńszy jest ciepły, po chwili jednak oba są ciepłe i przestaje chłodzić. Poprzedniego lata klima chodziła jak należy, dopóki nie skończył się czynnik. Przed napełnieniem odczytałem błędy w climatronicu i pokazywał czujnik ciśnienia, po uzupełnieniu błąd sie już nie pojawia. Układ sprawdzony i jest szczelny. W czym może być problem, że sprężarka włącza się sporadycznie i tylko na chwilę? Wyczytałem gdzieś, że może być to wina osuszacza? Gdzie w B4 on się znajduje i jak z wymianą? Trzeba będzie jeszcze raz uzupełniać układ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności