Skocz do zawartości

rogjedrek

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rogjedrek

  • Urodziny 30.11.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Andy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ny

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 170KM (AWM)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Mój AWM w automacie po chipie ma ok 200km, (UNITRONIC, nigdy nie sprawdziłem na hamowni.) Ale auto przed chipem a po chipie to dwa różne paski. Wcześniej ciąg zaczynał sie od 2500-3000 tyś obr a teraz ciągnie od 1500. Wiem to po zachowaniu skrzyni, która nie redukuje już tak często biegu na niższy przy normalnej jeździe. Oczywiście mój pasek ma napęd na przód, manualna klima. Były też biegówki na rynek amerykański ale słabo wyposażone i ciężko dostępne. Potwierdzone "organoleptycznie".
  2. Fabryczne kodowanie mojej skrzynki (2004 wersja usa) było 001104. Po zmianie na 001134 (sport mode) http://www.passatworld.com/forums/42-volkswagen-passat-b5-discussion/116118-review-tiptronic-sports-mode-enabling-instructions.html skrzynka szybciej zmienia biegi i auto lepiej przyśpiesza ale za to pracuje bardziej "nerwowo" tzn .przy hamowaniu wyrażne odczuwanie zrzucanego biegu. Za to dłużej trzyma na biegu i rzadziej redukuje w momencie wciśnięcia pedału gazu. Dla mnie (teraz auto po chipie) spora, odczuwalna różnica. Jeżdziłem tak ponad pół roku, po powrocie do ustawień fabrycznych żadnych niepokojących objawów.
  3. Przeczyscic go np sprayem do czyszczenia czesci elektronicznych. U mnie pomoglo, ale bledow nie bylo. Po wyjeciu czujnika za intercoolerem okazalo sie, ze byl pokryty cienka warstwa oleju (podobno niewielkie ilosci ojeju w dolocie to normalne.) Teraz czyszcze go regularnie. To samo bylo z czujnikiem w dolocie za przepustnica. Po wyczyszczeniu obu czujnikow auto odzylo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności